حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

سوار دو چیز نشو:

توپولف

اسکانیا


پ.ن:

از نصایح من به خوانندگان وبلاگ!!!


  • ۹۲/۰۷/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۵)

نه پیاده میریم ارس

پاسخ:
پاسخ:

با کوله و چادر بریم هایکینگ!
توپچی رو از ترقه میترسونی!!!
والا...
  • فیروزه ای
  • کجا گذاشتنش کنار!!!!!!!! وا
    90% اتووبوسا اسکانیا هستن
    فکر کردی ولوو میذارند تو خط!
    خودم عین شیـــــــــــــــــر دو روز پیش رفتم مسافرت.هم رفت و هم برگشت با اسکانیا رفتم.تازه از اتوبان قم تهرانم گذشتم.بعله

    پاسخ:
    پاسخ:

    توپولف رو فرمودیم!
    نه اسکانیا!!!
    خیلی توکلتون زیاده ها!!!
    زنده باشید ایشالا...
  • فیروزه ای
  • ما سوار هر دو شدیم و چیزیمونم نشد!!!!
    نقل به اون داستانکه که قبلنا گفته بودید

    پاسخ:
    پاسخ:

    مرگ حقه
    اما به وقتش!!!
    خیلی عجله داری مگه؟!
    پرایدو جا انداختی

    پاسخ:
    پاسخ:

    پراید که وسیله است!
    والا...
  • باران سادات
  • چی چی هست؟؟؟؟؟
    هواپیما؟؟؟!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاری! بود!
    فک کنم گذاشتنش کنار!
    دیگه داشت زیادی تلفات میگرفت!
  • خانم مهندس
  • اسکانیا؟؟؟؟!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره دیگه!
    همین اتوبوس هایی که جدیدا یاد گرفتن
    آتیش میگیرن!
    اتوبان قم - تهران!
    یادتون اومد؟!
    پژو 405 ها که آتیش میگرفت رو از قلم انداختی
    مرگم که حقه پراید وسیلس !!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینجوری که طومار میشه!!!
    والا..
    از این به بعد ریلای قطارم خطری میشن!

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی چش خوردن؟!
    حآجی جات خالی
    ما یبار بچه بودنی سوار قطار شدیم ...
    واگنمون از بقیه جدا شد نصفه راه
    اصن یه وضعی
    ده سال بعد متوجه شدن
    طی مراسمات اومدن واگن مارو وصل کردن به اونیکیا

    پاسخ:
    پاسخ:

    پاقدم نداری ها!!!
    میترسم باهات بیام ارس!!!
    والا...
  • خود خود خودم
  • والا منم بی تجربم !

    پاسخ:
    پاسخ:

    وا!!!
  • به قلم یک زن...
  • تجربه دوتاشونو دارم!اولی منو یاد زادگاهم میندازه!یادتراکتورایی که کشاورزا واسه شخم زمیناشون ازش استفاده میکردن...دقیقا صداش اینجوریه:قم قم قم قم قم....در در در در در قم قم!!!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نظر کرده این ها!
    همین که جون سالم به در بردین!!!
    خیلی بامزه بود
    مخصوصا قم قم قم ...
    من با هزارتا دلیل میگم که توپولوف بی نظیر بود

    فقط تو ایران تعمیر نگه داریش ضعیف بود

    پاسخ:
    پاسخ:

    تقصیر شما خلبان هاست دیگه!
    هعی گاز هعی ترمز!
    قلب عادم میاد تو دهنش!
    والا...
    حالا 999 دلیلتونو بگین
    هزارتا نمیخواد!
    بازم والا...
  • حاج میــرزا
  • من خودم چندسال پیش بخاطر کارم مجبور بودم یه روز از هفته رو بین مشهد و تهران سفر کنم، صبح میرفتم، شب برمیگشتم. اون موقع مثل الان که توپولف دیگه نیس نبود! برعکس اکثرا تپلف بود! منم خیلی نسبت به ارتفاع حساسیت دارم، رفته بودم یه کیف چتر نجات واسه خودم خریده بودم با خودم میبردم تو هواپیما، وقتی هم میرسیدم میدادم امانات فرودگاه، باز برگشتن هم همرام بود.
    یه روز از یکی از مهماندارا پرسیدم که اگه اتفاقی واسه هواپیما بیافته من چطوری میتونم از این چترم کمک بگیرم؟
    یه نگاه از سر دلسوزی بهم کرد، گفت هیچ جور!
    گفتم یعنی چی؟! گفت توپولف یه جوری طراحی شده که وقتی دچار اشکال بشه قبل از هرچیز درهاش به طور اتومات کاملا از داخل قفل میشه!!

    من O_o
    چتر نجات :O
    مهماندار :))
    توپولوف =)))

    و آخر دعوانا أن الان سه روزه رفتم از این چکش قرمزا خریدم که تو اتوبوسا جاش هست خودش نیست، گذاشتم تو کیفم همرام باشه همیشه!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که نفهمیدیم کجاش واقعی بود کجاش جک!!!
    وای خیلی باحال بود!
    حاج میرزا شهید زنده ای ها!!!
    قدر خودتو بدون!
    والا...
  • گیس بریده
  • یکهو نمی دونم چرا بوی اون اتوبوس قدیمیا که مرسدس بنز و سوپر دلوکس بودن پیچید تو مماخم:(

    پاسخ:
    پاسخ:

    یاد و خاطرشون گرامی
    و راهشون پر رهرو باد!
    صندلی که اونا داشتن واسه خواب این 2012 ها ندارن!
    والا...
  • خود خود خودم
  • یابو سواری یه چیز دیگس...والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    تجربه نکردم!!!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی