حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

ما که از تابستون هیچی نفهمیدیم!


پ.ن:

تابستونها بیشتر از بقیه سال کار میکنیم و درس میخونیم و ...

چه تعطیلاتی؟!

چه کشکی؟!

چه پشمی؟!

والا...


  • ۹۲/۰۷/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۴)

  • باران سادات
  • ما که کلا از این زندگی هیچی نمیفهمیم!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما هم!!!
    والا...
  • گیس بریده
  • اوهوم....همش جلسه و تهیه و تنظیم خبر و از این جور کارا...درسته که هر جلسه با جلسه قبل فرق داره ولی خب وقتی عادت کنی دیگه تو خواب هم می تونی انجامش بدی...
    بعضی از مسئولین هم خیلی به فکر ما هستن یه سخنرانی رو توی ده تا جلسه انجام می دن..خدا خیرشون بده...
    بعضیام کلا یه حرف رو تو یه سخنرانی چند بار تکرار می کنن...اینا رو هم خیر بده خدا
    بعضیام که فقط میان تقدیر و تشکر می کنن
    و و و و و و و
    می بینی کار روتین که هیچ تکراریه

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که طاقتشو ندارم!!!
    خدا بهتون صبر جزیل عنایت بفرماید!
    والا...
  • به قلم یک زن...
  • جوون تر که بودم همیشه با خودم فک میکردم چی میشه که مامان من همیشه دنبال تابستون میگرده تو زندگیش! اون زمان برنامه داشتم که اگه کنکور بترکونم. در کنار رشته ی تحصیلیم حتما تدریسم داشته باشم واسه کنکور!گفتم نمیذارم یه روزمم خالی باشه!میگم جوون بودم!!به قول بنده خدایی کلم باد داشت! اما الان میبینم خورشید جوونی داره غروب میکنه و من همچنان آلوده به تابستونای بدون استراحتمو و جوونیی که هر روز رنگش کمتر میشه و نیازم به تابستون های ازاد بیشتر الان مامانمو میفهمم!!! هعییی!ببخشید سر در و دلم باز شد حاجی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    درد دل همه است!
    والا...
  • گیس بریده
  • باز شما با کار بیشتر می فهمی کی تابستونه ما چی؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی روتین و یه دسته کار شما؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی