حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 447: المعراجیه! (گپی با خدا)

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۳۹ ب.ظ

تو قم که به مجرد جماعت خونه نمیدن!

عمراً!!!

یادمه رفتم پیش خدا 

و عرضه داشتم:

خدا منو که میشناسی؟

گفت: عاره!

گفتم: تا حالا دروغ گفتم؟

گفت: نه!

گفتم: چاخان کردم؟

گفت: نه!

گفتم: ...

تا اومدم یه چیزی بگم 

خدا گفت: أأأأأأأه! حاجی بگو دیگه!

گفتم:

به خونه مجردی میخام!

جور کن واسم! تورو خدا!!!!

اصن من میکنمش زائرسرا!

ثوابش هم نصف نصف!


یه کم گذشت و گفت:

باشه! فردا برو بلوار جمهوری و ...

عاغا مارو میگی!!!

پقّی زدیم زیر خنده

گفتم: خدایا! با حاجی هم عاره؟!

مارو گیر آوردی؟

مارو چه به جمهوری!!! بالا شهر؟! اونم قم!

ما شاه مند قاسم و باغ پنبه هم راضی ایم ها!

گفت: 

نه دیگه! صفت اراده عین ذات ما بر این تعلق گرفته و ذات احدیت ما اجازه نمیده که ...

(خیلیاشو نفهمیدم دیگه!)


پ.ن:

هیچی دیگه!

الان در به در دنبال یه منشی 22 ساله مجرد میگردم

(با روابط عمومی بالا!)

فقط بیاد به مهامین (جمع میهمان!) وقت بده و هماهنگیاشونو انجام بده!

یعنی همیشه من باید یه عده رو بیرون کنم تا بقیه بتونن بیان!

خدایا شکرت!

پ.ن 2:

تا یه ساعت دیگه سانس جدید مهامین میرسن!

برم خونه رو مرتب کنم یخده!


  • ۹۲/۰۶/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

عاری خوندیم بسی زیبا بود

منظورمنم همون چشم برزخی بود حاجی وگرنه که خدا دمش گرم با همه رفیقه

پاسخ:
پاسخ:

بسی خوشحال شدیم!
به مقام توحید رسیدین ها!!!
والا...
سلوم
باریک شوما و خدا که اینقدر فیس تو فیس میحرفین
ماشالا
ما که سعادت نداشتیم حداقل شما سلام ما رو بهش برسون بگو چاکریم دیگه خودش بقیه شو میفهمه بعدم روی ماه خدا رو از طرف من ببوس بازم بقیه شو خودش میفهمه

پاسخ:
پاسخ:

سلام
خدا که با همه بنده هاش فیس تو فیسه
حالا این که بعضی مثه بنده!!!چشم برزخی دارن
و متوجه این ارتباط میشن یه حرف دیگه است!!!
کتاب "روی ماه خداوند را ببوس" از مستور رو خوندید؟!
به قول یکی از دوستان:

خدا درمون هر درده دمش گرم
جهان بی لطف او سرده دمش گرم
(این مصرعو یادم نیس.. )
خدا عاشقترین مَرده دمش گرم

پاسخ:
پاسخ:

به به!!!
  • باران سادات
  • بالاخره خونه گیرت اومد یا نه؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    امسال واسه یه سال دیگه هم تمدید کردیم قراردادو!!!
    خدا بیشتر بهت بده بابا ما که بخیل نیستیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    قابل دوستانو نداره!!!
    کی ریشاشو خاروند؟!
    با فکر حرف بزنید قول میدم اتفاقی نیفته!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چشم!
    خدایییی؟
    بابا خونه نو مبارک
    ایشاله خونه خریدنت
    ایشااله عروس برونت...

    ولی فکر نکنم به قولت وفا کنی...وااله خدایا کسی که هنوز مارو دعوت نکرده؛دیگه خوددانی و خودش....

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
    ایشالا...
    دومی نه ایشالا...
    وفا کنم؟!
    یه مهمون از شیراز انداختم بیرون
    که خانوادم بیان
    یه مهمون هم امروز رد کردم!
    چون جا نداشتیم
    والا...
    ایشالا قسمت خواهران هم راه اندازی بشه
    در خدمتیم!!!
    بله
    توی قم خیلی چیزها را نمیدن

    پاسخ:
    پاسخ:

    حرفت بودار بود؟؟؟!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی