حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 444: لیله ال... (شب ...)

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۳۷ ب.ظ

دیشب دیر وقت! 

به رفیق طلبه شیرازی تازه داماد پیامک دادم:


امشب کم از صبح پادشاهی نیست

خوابت نبره!!!

  • ۹۲/۰۶/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

این پستت با حال بود حاجی مث خودت...
میشه دو...سه...چهارشو بسازین از این پست من بفهمم آخرش چی شد...

پاسخ:
پاسخ:

خیلی مخلصیم!!!
دلت میاد این وبو فیلتر کنن!؟!
قسمته خودت بشه حاجی جون

پاسخ:
پاسخ:

هزار بار!!!
  • باران سادات
  • حاجی خیلییییییییییییییییییییییی رو داری.....کلی با جوابت خندیدم!!!!!!
    خب هرشب خوبه؟؟؟؟
    والا!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بسه دیگه هرچی شبای جمعه رو به نماز شب و دعا و قران گذروندیم!!!
    والا...
  • باران سادات
  • ایشالا یه شب شما پادشاهی کنی....ازوووون پادشاهی هااااا!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    هعه!
    فقط یه شب!
    نمیصرفه!!!
    والا...
    ما هم یه سید بزرگوار مجردی داریم
    استخاره هاش حرف نداره
    خودشم به خودش میگه ...
    به نظر شما اشکال نداره عایا؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    یکی از روی تواضع به خودش یه چی میگه
    یکی از روی محبت (مثه "خره" اصفهانیا!!!)
    یکی از روی غرض و مرض روحش!

    ان الاعمال بالنیات!
    البته خوب نیست که عادم خودش کوچیک کنه
    والا...
    منتظر شرایط هستم

    پاسخ:
    پاسخ:

    شکر خوردم!!!
    1) خیلی باحال بود حَج آقا ! حدس میزنم رفیقِ شیرازیت سرخ شده وقتی این پیام و خونده

    2) wait تهش e نداره که

    و من الله توفیق :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم همین فکرو کردم!
    بنده خدا اینقدر ماخوذ به حیاست که نگو!!!

    تصحیح شد!
    ممنون از تذکرتون!
    به نظرم دوسه تا کامنت منو هم برادر عزیز و گرامی شیرازی خورده:|
    اقلا ندیدم که تایید بشه ...حالا به هر حال حاجی تا جوونی مزدوج شو 4سال دیگه حسرت می خوری ها...از من گفتن بود
    اصن بیا خودم برات یه دختر خوب میگیرم

    پاسخ:
    پاسخ:

    کامنتها در حال تایید شدنن!
    ...please wait
    بزار یه موقع شرایطمو تو یه پست عمومی کنم
    ببین اگه همونجوره که من میخوام
    بسم الله!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی