حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 443: فلسفه تجردنا! (دلیل مجرد بودنمان!)

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۳۲ ب.ظ

راستش چند سال پیش

که با اون دوتا داداش رفته بودیم "شهر ما"

همونجا شرط بستیم 

هرکی دیرتر ازدواج کنه برنده است!

و بقیه باید دعوتش کنن همین جا "شهر ما"

نوشتیم و امضا هم کردیم

(البته اصل قرارداد گم شده! اما هیچکی یادش نرفته!)

...

اینم علت تجرد ما!

  • ۹۲/۰۶/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

  • دختر 83 کیلویی
  • حاجی نمیشه " شهر ما " رو به ابجد بگین و من خودم برم پی ش؟!
    میخام بدونم شما واس کدوم شهری؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه فرقی میکنه!
    چه جایی تو این کشور!
    والا...
    شما فکر کن یه جای کویری!
    حاجی احتمالا اصفهونى نیستی!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان این جمله خبریه یا سوالی؟!
    والا...
    به به بسی دلیل موجهی ست حاجی


    پاسخ:
    پاسخ:

    میدونم!!!!
    چه دلیل قانع کننده ای!دلیل از این قانع کننده تر هس عایا؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    عمراً باشه!
    والا...
  • باران سادات
  • تتو زن بستون پولش با من!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نسیه قبول نمیکنیم!
    والا...
    حاجی حالا که روز برنده شدنت مشخص شد دیگه معطل نشو.اون حرف ته دلتو بزنو ملتو خلاص کن.ارید ان ازدوج بگو ویا علی التماس...
    دعوتمون کن.ثواب داره بخدا

    پاسخ:
    پاسخ:

    کی گفته مشخص شده؟!
    نه اونا ازدواج کردن نه من!!!
    والا...
    ایول دست و دل بازی
    عجب !!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
    مشکل اینه که خودم اصفهانیم. دلم میومد می ازدواجیدم و مهمونیه یه نفر رو می قبولیدم
    بعله

    پاسخ:
    پاسخ:

    ... کوری عصاکش کور دگر شود!!!
    والا...
    حاجی من از همین تیریبون شرط میبندم که اگه تا آخر سال داماد بشی، دو شب بیای به شهر ما و خودم از صبح تا شب ببرمت به بستنی فروشی و پیتزا فروشی...

    پاسخ:
    پاسخ:

    باید روش فک کنم!!!!
    به نظر که خیلی خوب میاد!!!
    پس اصفهانی هسی دادا!
    نباشی هم کاسه داغتر از آش شدی

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما تقبل کن هزینه رو
    تا من داماد بشم!
    والا...
    پس تو مسابقه تجرد ماراتون شرکت میکنید به سلامتی و میمنت!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    به جایزه اش میارزه خب!
    والا...
  • حاج میــرزا
  • ای بابا!
    من خیال میکردم مسأله قرص و محکم تر از این حرفا باشه!
    حاجی نکُن!!!
    ازدواج نکُن!!

    و آخر دعوانا أن نکُن!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    میرزا مارو به قهقهه انداختی با این "ان نکن"ت!!!
    ایول!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی