حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 441: لیس هذه بغیتی والله ... (بدون ترجمه!)

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۳۵ ب.ظ

امشب عروسی رفیق شیرازیه!

قرار بود!!! امسال باهامون همخونه بشه و بشیم سه نفر!

که پرید!

شب زنگ زد واسه عذرخواهی که شاید نتونم دعوتتون کنم و اینا

با اینحال بازم تلاشمو میکنم و بهتون خبر میدم و ...

خیالشو راحت کردم و

گفتم: مشکلی نیست! 

غرض از مزاحمت شامه که ما نسیه هم قبول میکنیم!

فقط قول یه مرتضوی (از رستوران های خیلی خیلی خوب قم!) رو به من بده

بعد برو برس به کارت!

گفت:

حاجی من شرمنده ام به روی چشم!

خودمون دوتایی!

گفتم:

عاره!

فقط خودمون دو تایی!!!


  • ۹۲/۰۶/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

ینی لایق شام دادن به رفقاتون نیسین؟

پاسخ:
پاسخ:

ما که همیشه داریم شام و ناهار میدیم!
منتها باختن تو شرطه که افت داره!
والا...
ایشالا عروسی خودت حاجی

پاسخ:
پاسخ:

خودت!!!
والا...
همه دوستای من شوهر کردن رفتن غیر از یکی که باهاش مسابقه گذاشتم هرکی دیرتر شوهر کنه،

پاسخ:
پاسخ:

ما با هم شرط پیتزا شهر ما بستیم
هرکی دیرتر ازدواج کنه برنده است!
اینم علت تجرد ما!
  • باران سادات
  • سلام....
    باران سادات دوباره فرصتی پیدا کرد برای نوشتن در این دنیای مجازی.....
    کلبه ی بارانی دیگری درست کرده....
    اگر دوست دارید با حضور دوباره تان وبلاگم را گرم کنید.....
    امضاء: باران سادات

    پاسخ:
    پاسخ:

    به به کم الله!
    تبریک و تهنیت!!!
    حاج آقا من همیشه سعی می کنم کامنت نذارم که موجبات زحمت برای جنابعالی نشم اما جسارتا دیگه اینو باید بپرسم که چرا این بنده خدا نمی تونست دعوتتون کنه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    احتمالا مختلط بوده
    مشروب هم سرو میشده
    ...
    من چه میدونم خب؟!
    شوخی کردم!
    یحتمل جشنشون خونوادگی و محدود بوده!
    والا...
  • باران سادات
  • ایشالا یه روز عروسیه شمااااااااا.............!
    الفرااااااااااااااااااار!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ای خدا حالا دیگه مارو بکش!
    به به :)
    با آرزوی خوشبختی ..
    سلام

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    یه ضرب المثلی هست که میگه:
    دیگی که واسه من نمیجوشه
    میخوام کله سگ توش بجوشه!
    والا...
    سلام حاجی...
    اون پستی که گفته بودین همه خواننده خاموشن...
    تصمیم کبری گرفتیم خاموش نباشیم...دیگه تا وقتی خودتون پشیمون بشید...
    خوش به حالتون...رفقاتون دعوتتون می کنند رستوران...
    ما باید بریم منزل رفقا...برنج سوخته میل کنیم...
    انصافا نامردا ما رو هنوز دعوت نکردن منزل...حالا از ازدواح اولین رفیقمون چهارسال میگذره ها...

    پاسخ:
    پاسخ:

    رفیقی که متاهل بشه دیگه رفیق نیست
    باید قیدشو زد!
    هعی....
    (خیلی دلم پره از دستشون! خیلی!!!)
    انشاالله خوشبخت بشن به حق این شب و روزهای عزیز...

    پاسخ:
    پاسخ:

    انشا الله!
    منم دلم اکبر جوجه( یه رستوران خیلی معروف در نوار شمالی کشور) خواست خب:(

    پاسخ:
    پاسخ:

    من از بچگی این اکبر جوجه تو ذهنم حکه
    و هیچ وقت نرفتیم بخوریم ببینیم چیه!
    عقده شده واسمون!
    ایشالا در اینده!
    والا...
    ب هرسم ادب اومدم خداحافظی
    موفق باشید
    هر وقت رفتید حرم، سلام مخصوص منو خدمت بانو برسونید.ایستاده.
    ممنون
    یا حق

    پاسخ:
    پاسخ:

    کجا به سلامتی؟!
    همچنین!
    به روی چشم!
    یاحق
  • حاج میــرزا
  • من همیشه میگم خانوما که ازدواج میکنن باس شیرینی بدن!
    آقایون که ازدواج میکنن باید خرما بدن!

    بد میگم حاجی؟

    و آخر دعوانا أن اعاذننا الله من شرور انفسنا

    پاسخ:
    پاسخ:

    میرزا عجب حدیثی گفتی!!!
    ایول!
    عروسیش مبارکه!

    اصن شیرازیام دست و دلباااااااااااااااااااااااااااااز!

    ایشاله روزی شما حاج آقا

    پاسخ:
    پاسخ:

    روزی لایقش!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی