حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 440: لا عنوان له! (عنوان ندارد!)

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۲۹ ب.ظ

دو سه تا جمله ای که خیلی نظرمو جلب کرده این چند وقته!


از وب دوستان:

نیمه شب نوشت یک آرایشگر:

"سوسک دستشویی هم مرده است. ازتنهایی دق کرده. مثل من... "


من واقعی:

" تنهایی که ترس نداره،‌ درد داره ..."


دختری از جنس خودش:

"یه مرد واسه هضم دلتنگیاش گریه نمی کنه... قدم میزنه"


  • ۹۲/۰۶/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۵)

دومی خیلی قشنگ بود
دیدی خواننده خاموشی حاجی!

پاسخ:
پاسخ:

تکذیب میکنم!!!
  • باران سادات
  • باید به عرضتون برسون داری با زبون بی زبون یمیگی همدم میخوام.....اونم از جنس لطیف زن!!!!!!
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!
    من فرااااااااااار کنم!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    استغفرالله1
    تا کی من باید کظم غیظ کنم؟!
    والا...
    کی جرأت کرده حکم جلب بده؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    دل!
  • حاج میــرزا
  • قربون اون نظر مجلوبت برم!
    حاجی ترسوندی منو!
    اینا رو صغری کبری کنیم بذاریم کنار اون پست بعدیت! (یه بار با این دید جمله ها رو بخون! تنهایی! تنهایی!! دلتنگی!!!)
    نتیجه ش میشه این که تأثیر بدی گذاشته روت کاکای شیرازی مون!!

    امیدوارم هرچه زودتر این استنتاج ترسناک من با موضع گیری شدیدت مواجه شه!!! و از بُن و ریشه تکذیب شه!

    و آخر دعوانا أن خدایا ما را به راه راست کج کن!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حاج میرزا!
    دست از صغری کبری خدیجه کردن بردار!!!
    والا...
    چقدر از تنهایی و دلتنگی رنج میبرید!!!...

    پاسخ:
    پاسخ:

    بسی رنج بردم در این سال سی
    ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی