حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 438: انی التمس الدعا منکم! (ازتون التماس دعا دارم!)

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۴۹ ق.ظ

جاتون خالی!

پریروز بعد از کلاس زبان رفتم حرم

اینقدر شلوغ بود که نگو!

یکی نیست بگه:

"بابا جون من! تولد امام رضاست! اشتباه نیومدید؟؟؟"

والا...


یه زیارت مفصل کردم به نیابت از دوستان

(برید حال کنید!)


دو رکعت نماز سفارشی حضرات رو هم خوندم

(حالا بد شد افتاد شب ولادت آقا امام رضا ع؟؟؟ حالا هعی عجله کنید! والا...)

حسودیم شد دو رکعت هم واسه خود خودم خوندم!


سلام و تحیات و عرض ادب و احترام ویژه دو نفر از دوستان رو هم ابلاغ نمودیم

(شماره کارت سپهرم رو واسشون خصوصی میزارم!)


دو نفر هم التماس دعای مخصوص داشتن با نوشابه اضافه

که بین دو نماز حسّابی دعا نمودیم

دیگه بقیه کارا با خودشه! 

(اولین درامد کارشونو نذر من کنن! دیگه حلّه!!!)


  • ۹۲/۰۶/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

التماس دولار حاجی!!

پاسخ:
پاسخ:

صدی یا پنجاهی؟!
مبارکه استاد!
  • باران سادات
  • منو نمیشناسی؟؟؟؟نههههه؟؟؟
    میخوای معرفی کنم؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    ممنون میشم!
    آقا قبول نیست!!
    من یادم رفته بود التماس دعا بگم

    پاسخ:
    پاسخ:

    فی الصیف ضیعت اللبن!!!
    حلّه!
    خوش اشتها هم هستی ها:))

    پاسخ:
    پاسخ:

    عآدم باید بلندنظر باشه!!!
    والا...
    سپاس فراوان...بی حد و حساب!

    خوش اومدین!!!

    قابل شما رو نداره!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بزرگوارید!
    مرسی

    پاسخ:
    پاسخ:

    جیگرتو یوسف!
    حاجی خدا حفظت کنه دلمون شاد شد با این پستت
    اصن واسه همینم شده شماره کارتتو بده:))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    اجازه بدید اول تصمیم بگیرم باهاش تویوتا کمری بگیرم یا هایلوکس!
    ممنون ..
    چه خوب :)
    دلم خواست

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما نایب الزیاره ایم!
    شما دیگه چرا زحمت بکشین؟!
    والا...
  • بانوی مشکوکــ
  • اها تو یه بار اومده بودی حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    هعه!
    فقط یه بار؟؟؟
  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • مرررررررررسی

    پاسخ:
    پاسخ:

    مخلصیم!
  • باران سادات
  • عاغا اسم منم آوردی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما؟؟؟
    خخخ
    سالسا دیگه نه؟!؟!؟!
    افتخاری بود که خدا نصیب مشا کرد برای دلپاکان و عزیز کردگانی هم چون ما دعا کنی
    شاید به واسطه ما شما هم شفا پیدا کنی
    آمین
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    ایشااله عروسیت بیایم تک چرخ بزنیم داد

    پاسخ:
    پاسخ:

    پ ن پ...
    من خودم واسطخ فیضم! چی میگی شما؟!
    والا...
    ایشالا عروسی خودت!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی