حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 432: یا ثامن الائمه!

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۴۲ ب.ظ


اینو هم ببینید چه قشنگه!

http://www.askdin.com/gallery/images/8087/1_q533sfn23z4bw55a1xd6.jpg

  • ۹۲/۰۶/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۲۱)

هههههههههههههههههههههه !
خجالتو از کجا گیر بیارم بکشم یه جور مواد مخدر جدیده ..... ؟! شما می کشی ؟
عجب چیزایی جدیدا می کشنا خجالت ؟! عجب؟!
نکش جانم دود و دم بازی ضرر داره خب بفهم نفهم والا !

پاسخ:
پاسخ:

بازم به شرح ایضاً!!!!
کسی که خودشو به خواب بزنه بیدار نمیشه!
صداش نزنید لطفا!
من از دوستان معذرت میخوام واسه تاییدش!!!
به کجا چنین شتابان؟دلم میسوزه واسه اون اسمی که روت گذاشتن.لیاقت می خواد

پاسخ:
پاسخ:

از این اسمها زیاد داره!
شما خودشو ناراحت نکنید واسش!
والا...
نمک به حروم.با تو نبودما حاجی...با اون صاب کامنت بودم

پاسخ:
پاسخ:

ضمیر مرجع خودشو پیدا میکنه!
والا...
حاجی مدیونی به تک تک مخاطبات اگه یه بار دیگه راش بدی این ورا.افتاد؟!حله؟!

پاسخ:
پاسخ:

همین تصمیمو گرفتم!
البته با یه اسم دیگه میاد!
وجود که ندارن!
والا...
حاجی من مثل تو مودب نیستم
بنابراین جواب این بی حیا رو میدم !
معمولا امثال این بالایی حلال زاده نیستن و گرنه به راحتی در مورد
امام معصوم اینطور بی ادبانه اظهار نظر نمی کردن !!!!!!!

پاسخ:
پاسخ:

بنده حرفی ندارم!
آخوند ! خواهش می کنم خواهش می کنم بی ادبی از خودتونه شما راحتی که هر جور دوست دارین برداشت کنین هر چی هم که دوست داری بگو به من چه وا !
تازه خودت خیلی بی ادبی نگاه کن خب به من چه آخه گفتی کفترای آقاتون یعنی چی خب ؟! تو یا به آقات توهین کردی یا من اینجور برداشت کردم ؟! این وسط گناه من چیه آخه ؟!

پاسخ:
پاسخ:

حیف وقته که واسه تو بزارم!
امیدی به اصلاحت ندارم ها!
وگرنه دریغ نمیکردم!
ایشالا خوب میشی!
هیچی به اندازه ی ادبیات ما آدما،چار چوب فکریمونو نشون نمیده!متاسفم بابت اون کامنت

پاسخ:
پاسخ:

واقعا!
المرء مخبوء تحت لسانه!
یه بار دیگه این طرفا پیدات شه شخصا وارد عمل میشم و نیازی به دست سنگین حاجی و اون انگشتر نقره نیست !دختره ی ...

پاسخ:
پاسخ:

من که بهش دس نمیزنم!
والا...
  • به قلم یک زن...
  • معصومه میشه اگه بلدی یه ذره خجالت بکشی؟! البته اگه بلدی ها!!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما هم چه انتظاراتی دارین!
    ممنون از حمایتتون
    اوی دختر درست حرف میزنی؟یا درست حرف زدنو حالیت کنم؟نس ناس

    پاسخ:
    پاسخ:

    بنتن!
    ریلکس بابا!!!
    ارزششو دارن؟
    والا...
    maesodokhtari ke esmeto gozashti maesome,be ehterame esmet dahaneto gel nemigiram halit shod?!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگه حرفی نموند که من بزنم!!!
    والا...
    می گم آخوند ! یه جایی گفتی که کبوترای آقا باید ناز باشن دیگه .
    داشتم فکر می کردم واااااااااااااااااااااااااا مگه آقاتون کفتربازه ؟!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو واقعا اینقدر بی ادبی یا اینکه من اینجور برداشت میکنم؟!
    (به احترام اسمی که انتخاب کردی چیزی بهت نگفتم!)
    زاویه ی جالبیو انتخاب کرد!

    پاسخ:
    پاسخ:

    به به!!!
    چشممون روشن شد به جمال وب حضرتعالی!
    زاویه ی جالبیو انتخاب کرد

    پاسخ:
    پاسخ:

    آره!
    خیلی باذوق بوده طرف!
    شما نمیخوای حالا دیگه آدرس بزاری؟!
    والا...
    چ نازن این کبوترآ

    پاسخ:
    پاسخ:

    کبوترهای آقا باید ناز باشن دیگه!
    والا...
    دلم تنگ شده براش

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا زیارتشو روزی آرزومنداش کنه!
    شاید چند روز دیگه رفتم!
  • باران سادات
  • عید شوما مبارک.....!

    پاسخ:
    پاسخ:

    همچنین!
    بر شما هم مبارک!
    حالم خوب شد با عکسات..
    الممنونات من الحاجی..
    اسعدا...ایامکم..

    پاسخ:
    پاسخ:

    گوارای وجود جان!
    اسعدالله ایامک سعیداً
    والا...
    عیدتون مبارک...

    پاسخ:
    پاسخ:

    بر شما هم مبارک!
    سلام حاجی اپ کردم بیا یه انالیز بزن ببینم نظرت چیه فدامدات حتمااااا بیایا

    پاسخ:
    پاسخ:

    من نمیتونم کم حرف بزنم
    حال اینهمه تایپ هم ندارم
    تو بگو چکار کنم!؟
    والا...
    مبارکه :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی