حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 430: الرجولیه! (مَردی!!!)

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۴۶ ب.ظ

یکی از رفقای طلبه 

شبا میره یه بستنی فروشی کمک صاب مغازه!!!

میگه:

طرف قبلا خاور داشته!

فروخته و اومده بستنی فروشی زده

الان هم میخواد یه تاکسی تهران قم بگیره 

صبحها بره باهاش کار کنه

تازه میخواد بیاد طلبگی هم بخونه!!!!


پ.ن:

طرف لُره! 

(البته نیاز به گفتن نبود!)


  • ۹۲/۰۶/۲۴
  • حاجی ره

نظرات  (۱۰)

سلام
تازه با وبلاگت آشنا شدم
من لر ها رو دوست دارم شاید بخاطر یکرنگیشون
فعلا

پاسخ:
پاسخ:

ما همه اقوامو دوس داریم
ترک و لر نداره!
که!
هر کدوم صفای خودشونو دارن!
والا...
!؟!

پاسخ:
پاسخ:

!؟!
بی ادب
هرچی باشه اینقدر فهمیده هست که فقط یکبار زندست
و اون جوری که دلش میگه زندگی میکنه
نه مثل ما خوبه،همش دنبال ویترینو قیفو قوپیم و به به و چه چه مردم؟؟؟!
بی ادبه بی تربیت
برو ادم باش

پاسخ:
پاسخ:

کجای این پست بی ادبی بود متوهم!!!؟؟؟
والا...
من که ازش تعریف کردم!
کل پست یه طرف، اون پ.ن و خصوصا جمله تو پرانتز یه طرف دیگه... خیلی خندیدم به نوع نوشتنش...

پاسخ:
پاسخ:

آره بامزه شده بود!
نوش جون رفقا!
بعدشم این دو ساعتی که تو راه بودم یک ساعتی فقط به همین قضیه فکر میکردم

پاسخ:
پاسخ:

تو راه قم تهران؟؟؟!!!!
به این پست یا به خرید اسکانیا؟؟؟!!!!
خخخخ
نع.مگه باید پسر باشم تا یه اتوبوس بخرم؟بعدشم مگه گفتم خودم رانندگی میکنم؟عجبا
یه نفر که یه فکر اقتصادی داره به پسر بودن متهم میکنند

پاسخ:
پاسخ:

مگه پسر بودن جرمه که میگید متهم کردن!!!؟؟؟
والا...
خداییش اگه پول داششتم یه تاکسی که نه، یه اتوبوس برای مسیر قم- تهران میگرفتم.کلی درآمد داره.روزی 2بار هم بره وبیاد کلی درآمد داره.تازشم لر نیستم

پاسخ:
پاسخ:

پسری مگه؟!
  • باران سادات
  • مگه لرا چشونه؟؟؟!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چشون نیست!!!
    (شوخی کردم)
    این پست در اثبات توانایی و استعداد های یک لر بود!
    بر خلاف مشهور...
    خسته نباشه واقعاً

    پاسخ:
    پاسخ:

    واقعاً!!!
    سلام
    طرف بیش فعاله

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی