حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 428: نحن نعیش هکذا! (ما اینجور زندگی میکنیم!)

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۵۶ ب.ظ

اینقدر این چند ماهه پیشنهاد کار و طرح و پروژه داشتم

که اگه خدا یه برکتی به وقت ما میداد

و روزهام 72 ساعتی هم میشدن

کفاف نمیداد!

و البته واضح و مبرهن است که

بنا به اون رگ دیوانگی فوق الذکر! 

اکثر این کارها رو هم پذیرفتیم!!!

کار نون و آبدار نیست ها

خیالتون راحت!

همش کارهای علمی و تحقیقی - پژوهشی صرف!!!

اون هم در زمینه کتابشناسی و نسخه شناسی و کتاب های خطی و غیره

که من عاشقشونم!!!

یعنی سیر نمیشم از ورق زدن یه کتاب  خطی سیصد چهار صد ساله!!!

(دیوونگی که زردی و سرخی نداره! همینه!)


پ.ن:

امروز یه کتاب 1300 صفحه ای

(با فونت6 و 7!!! دیگه شما حساب بکن!)

رو تموم کردم!

56 صفحه A4 مطلب مورد نیازم رو از توش درآوردم

نکته اینجاست که نه جلد دیگه هم داره

که تو نوبتن!

جلد بعدی رو شروع کردم!

البته پنج جلدشو کار کردم این یکی دو ساله!

ایشالا که عمرمون کفاف بده

چهار پنج تا کتاب توپ و دست اول علمی بچاپیم

بعد فرو کنیم تو چش و چار اونایی که الان پوزخند میزنن بهمون!

(رفقای طلبه خودمو میگم)

والا...


پ.ن2:

باز این آرش ورمیداره 

هعی میگه:

این آخوندها چیکار میکنن؟

این آخوندها چیکار میکنن؟

والا...


پ.ن 3:

"الکتب بساتین العلماء!"


پ.ن 4:
اینم یه عکس از محیط کار جدیدم:
(این صحنه دقیقا پشت سر ماست!)

http://www.8pic.ir/images/72946040268987991840.jpg
  • ۹۲/۰۶/۲۳
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

ای بابا نمی شه پارتی بازی کنی رزومه نفرستم؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:

حاجاغا و پارتی بازی؟؟؟!!!
استغفرالله...
  • باران سادات
  • میگم تا االان نفهمیده بودی بچه اخوندم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا! خودت گفته بودی!
    والا...
  • باران سادات
  • ولی حاجی تا الان نفهمیده بودی خداییش؟؟؟!!!!!
    این همه دفاع از روحانیت برای چی بوده واقعا؟؟؟@!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    من نفهمیدم سوالتونو!
    اصن مربوط ب این پست بود؟!؟
    (آیکون حاجی در حال خاروندن ریش!)
    وای چه اتاق کار باحالی
    آورین حاجی فعال

    پاسخ:
    پاسخ:

    تازه یه قسمتش مال طب سنتیه
    صدها کتاب در این باره با 600 - 700 قوطی انواع داروهای گیاهی و سنتی!
    یعنی یه دنیائیه واسه خودش!
    والا...
  • باران سادات
  • با اجازه ی بزرگترا بعلههههههههههههههههه!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تابلو بود!
  • باران سادات
  • آخییییییییییییییی....چ محیط کار باحالی....
    اتاق بابای منم همینطوریه...
    پره کتاب!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    لا شک و لا شبهه که بابات روحانیه!!!
    نه آقا من بعضی از آقایون طلبه ی پر کار رو میشناسم و انصافا قبولشونم دارم..
    و طلبه اگه طلبه باشه اسمش روشه..طالب هست..
    بزن زنگو..

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگه از زنگ گذشته
    باید ناقوس زد
    والا...
    بعد حاجی اون کیفه اون گوشس واسه شماست؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه کیف استادمه!!!
    حاجییییییییییییییییییییییییی؟ کمک نمیخوای؟؟؟من عاشق کتابم...نسخه خطی عتیقه هم باشه که دیگه عشق است:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا شدم سرگروه و قراره نیروهارو گزینش کنم!!!
    رزومه بفرس!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی