حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 425: سهل ممتنع! (آسان سخت!)

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۱۱ ب.ظ

تایید بیشتر از 55 کامنت

.

.

.

.

.

رنجی که فرهاد در کندن بیستون نبرد!


پ.ن:

خوشحال بودم همه کامنتارو جواب دادم

نیم ساعت رفتم و برگشتم

بیست و خرده ای کامنت اومده!

(آیکون حاجی در حال گریه کردن و زدن به پیشونی!)

  • ۹۲/۰۶/۲۳
  • حاجی ره

نظرات  (۱۱)

  • باران سادات
  • خاجی جون شماهم بودی بعله پاک میکردی.....!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیره ان شاء الله!
    امیدوارم در اینده از امروزتون راضی باشید
    و بهش مفتخر!
    موفق باشید.
  • باران سادات
  • دیقن....وقتی پاکش کردم به یکی از دوستان مجازی گفتم برو
    نم نم آسمون.....
    ترکوندمش......خخخخخخ!!!!
    دوسش داشتم.....حیف شد...ولی مجبوری کردم!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه ادم گذشته خودشو پاک میکنه؟!
    والا...
  • باران سادات
  • حاجی دقت کن!!!!
    نوشتم زمان وب داریمون....گذشتس.....

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی بعد منفجرش کردین
    و دیگه اثری ازش نیس؟!
    چه بیرحم!!!
    والا...
  • باران سادات
  • خب الان داری پزه پستات میدی؟؟؟
    خب که چه؟؟؟؟؟
    والا دووستان انجا یکی دو نفر مارو میشناسن...ازشون بپرسید....ماهم زمان وب داریمون کامنت خورمون زیاد بود!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دارم پز دوستان بامراممو میدم!
    اونایی که از ادرس وب ایشون مطلعن
    به ما هم خبر بدن!
    (خودش که نمیگه!)
    والا...
    اه اه نه بابا کی جرئت داره قشر روحانی و (زحمت کش)جامعه رو دس بندازه فردا میان برمون میدارن میبرن
    والا...
    (ستاد ایجاد رعب و وحشت نسبت به حاج عاقاها)

    پاسخ:
    پاسخ:

    جدیدا برنمیدارن
    میندازن تو گونی!
    این کارو کردم که میگم!!!
    (دروغ گفتم!)
    ....
    هیچی اومدن نظر بدم گفتم الان دوباره حاجی از زیادیه کامنتا شکایت میکنه پشیمون شدم

    پاسخ:
    پاسخ:

    باشه!
    شما هم مارو دس بندازین!!!!
    اورین حاجی رکورد داره جمع اوریه کامنتی ...باریک

    پاسخ:
    پاسخ:

    لطف رفقاست!
    نفس بنتن!یه بار دیگه می خوری می خوری کردن!!به خودم بگو !دیگه کاریت نباشه!همشونو با هم یه جا میخورممممم!(حالا شماها یه بار دیگه حاجی گوگولیه منو اذیت کنین)

    پاسخ:
    پاسخ:

    حیف که میترسم بعدا دختر از آب در بیای
    و گرنه حسابی قربون صدقه ات میرفتم!
    والا....
  • ترویج بصیرت
  • خسته نباشین حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلامت باشید!
    هر چه از دوست رسد نکوست!!!
    کو پس این هفتادتا کامنت ؟؟؟؟
    هی دوستان میگن این کامنت ها رو میخورید شما تکذیب میکنید

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما ز یاران چشم یاری داشتیم
    نه نمک پاشیدن!
    والا...
    این کامنت جهت افزودن کامنتهای شما میباشد
    و ارزش قانونی دیگری ندارد


    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی ممنون از کمکتون!
    ایشالا به زودی جبران کنیم!
    (ایکون حاجی در حال اندیشیدن به انتقام!)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی