حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 322: نقّلوا من السفر! (از سفر بگید!)

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹ ب.ظ

بیایید همکاری کنید 

و حرف از غذا و خوراکی نزنید!

والا...

(خودتون موضوعو کش میدین خودتون هم اعتراض میکنین!)

موضوع پیشنهادیم هم: سفر!

خیلی میشه از سفر نوشت

البته نمیشه به همه گفت

(باز متاهل ها اینجا میسوزن!!!)

تقصیر منه باز؟!


  • ۹۲/۰۶/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۱)

زوج اختیار کردنی نیس!
حاجی گشنمه :(یه دعایی چیزی؟:((

پاسخ:
پاسخ:

پس چجوری است؟!
آستین همتو بزن بالا برو تو آشپزخونه!
من دارم آش رشته درس میکنم!!!
:))
تسخیر خودشونه که گول خوردن رفتن متاهل شدن زوج یا زوجه اختیار کردن

پاسخ:
پاسخ:

هرکی خربزه میخوره برفش بیشتر!!!
والا...
بازخوراکةی و غذا مذا رو می شه جور کرد،سفر چطور جور کرد اخه؟

پاسخ:
پاسخ:

کفشاتو بپوش و راه بیفت!
همین!
شرمنده شمارو عصبانی کردم .


پاسخ:
پاسخ:

نه عاغا! این چه حرفیه!
حالا خوبه پست 324 رو به افتخار شما زدم!
والا...
حاجی من درباب شوخی عرض کردم .جدی نگیرید .

پاسخ:
پاسخ:

نه حالا واقعا؟!
کاملا از نوشته هاتون معلومه دغدتون چیه حاجی :)

پاسخ:
پاسخ:

نه عاغا اینقدر زود قضاوت نکنین!
چه خبره؟!
یه بحث خوراکی پیش اومد هعی دوستان کشش دادن!
بعد خوبه من بیام اینجا از
رجال و تفسیر و صرف و نحو و اصول و فقه و عقائد و ادیان و فرق و ... بحث کنم!
حاجی، داریم با بچه ها برنامه میذاریم بریم تایلند...
پایه ایم با هم بریم...؟!!
اینم حرف از سفر... والا

پاسخ:
پاسخ:

چیه؟!
عاقد مفتی پیدا کردی!!!
کور خوندی داداش!
حالا ایشالا یه ماه عسل حسابی برید نظرتون عوض میشه .
حاجی اصن از نوشته هاتون معلوم نیستا دغدغتون چیه ها

پاسخ:
پاسخ:
با حضور احسان علیخانی؟!
چی گفتید؟!
دغدغه؟!
چی هست؟
میشه یه کم بیشتر توضیح بدین؟!
نه .که خیلی خوش میگذره .
من میدونم بابا .
حاجی شما چندسال باس حوزه درس بخونید؟

پاسخ:
پاسخ:

نچ! اصن ذات سفر با تاهل در تضاده!
هر چی جون داشته باشیم!
شما سفر متاهلی نرفتی نمیدونی ...
البته منم نرفتم

پاسخ:
پاسخ:

که چقدر سخته و زحمت داره؟!
اصلا هم حال نمیده؟!
میدونم بابا!!!
نه دیه تقصیر متاهلاست

پاسخ:
پاسخ:

آورین!!!
یکی نیس بهشون بگه:
چرا عاقل کند کاری...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی