حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

رفتم خونه رفقا

صابخونه میگه: حاجی کته بلدی درست کنی؟!

من: بلدم! اما خیلی خوب درنمیادها! شفته میشه!

یکی دیگه ار رفقای متاهل که اونجاست میگه:

نه! شفته نمیشه که! بلد نیستی شما!!!

صابخونه میگه: هادی قبلا که حجره بودی از این کارا بلد نبودی!!!

هادی: نه دیگه! متاهل شدیم حیلی کارا هم یاد گرفتیم!

من: نگاه کن! به خفت و خواری افتاده، افتخار هم میکنه!

حتما هم بین خودتون اسمشو گذاشتین "تفاهم"

همه زدن زیر خنده

و بعد ...

رفیق متاهل ما به خاطر همین شوخی رفت معتاد شد!

و به همین خاطر هم زنش ازش طلاق گرفت و ...


پ.ن:

از "و بعد..." تخیلات خودمه!

  • ۹۲/۰۶/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۱)

  • باران سادات
  • آخ اینقده بدم میاد مرد ازین کارا بلد باشه!!!
    مرد باید مررررررررررررررررد باشه حاجی....(دودکش)

    پاسخ:
    پاسخ:

    مرحبا به ناصرنا!!!
    شما :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    دست شما درد نکنه!
    حیف که کامنتاتونو بستین وگرنه انتقام میگرفتم!!!
    از این اقایون ک مثه رفیق شما باشن کم پیدا می شه...
    حاجاقا شمام اهل تخیل بودید!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا کنه منقرض بشن و بیشتر مایه خجالت مارو فراهم نکنن!!!
    چرا که نه؟!
    والا...
    اگه این اسمش به خاری افتادنه پس شما خیلی وقته به خاری افتادی تازه هیچی هم نصیبت نشده بدبخ!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا خلط مبحث میکنی شما؟!
    من واسه دل خودم و به عشق خودم آشپزی میکنم
    اون چی؟!
    با این تخیلات فکر نکنم خوب بشی


    پاسخ:
    پاسخ:

    شما دکتری مگه؟!
    خخخخ
    چقدر بده که تخیلاتتون منفی بافیه.!!
    ولی خوب حق هم دارید. ازدواج نکردید خیال می کنید زندگی متاهلی یعنی خدافظی با آزادی

    پاسخ:
    پاسخ:

    این تخیلات رو هر روز دارم جلو چشمم میبینم!
    رفقامو میگم!
    خیال نمیکنم! مطمئنم! نمونه نقضشو اوردین همین امشب من ازدواج میکنم!
    حاجی، از من به شما نصیحت، عشق و حال مجردی فریاد نزن، از آینده کسی خبر نداره، شاید یه وقت دلت زن خواست. اونوقت چطوری میخوای جلو این همه ملت جوابگو باشی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من به کسی جوابگو باشم؟!
    من؟!
    هر وخ زن گرفتیم اینجا صب تا شب پست ضد مجردی میذاریم!
    والا...
    حاجی شما دیگه چرا؟ زشته ی برادرای متاهلو مسخره میکنی.یه روزم نوبت شما میشه....اون روز دیدن داره ها

    پاسخ:
    پاسخ:

    من مسخره کردم؟!
    مسخره نیست که! تمسخره!!!
    خخخخ
    (واج آرایی حرف خ شد!)
    چقد متوهـــــــــــم

    پاسخ:
    پاسخ:

    کی؟!
    من؟
    دوست متاهل؟
    دوستان دیگه؟
    صابخونه؟!
    حافظ شیرازی؟!
    عجب تخیلاتی داری حاجی
    در واقعیت هم نکن اینکارو جوون مردم گناه داره بذار فکر کنه تفاهمه
    دلش خوش باشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    تا اون روز هم مبنای ما همین بود
    ولی دیگه صبر هم حدی داره!
    والا...
    تفاهم
    عجب!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    میبینی؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی