حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 304: هذه تفاوتهما! (این فرقشونه!)

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰ ب.ظ

خانم "حدیث":

خوبی دوست و رفیق اینه که سیریش نیست

صبح تا شب بهت نچسبیده که!

هر وقت دلت تنگ شد

نیازشون داشتی

یه تک میزنی حلّه!

کاری به برنامه درس و کلاس و بیرون رفتنت و ... ندارن!

زن که گرفتی همه چی پر!


پ.ن:

وقتی زن نداری، فقط زن نداری!

وقتی هم که زن داری، فقط زن داری!

والا...

  • ۹۲/۰۵/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۱۰)

یعنی شما طلبه ای هستید که مجردید؟؟

پاسخ:
پاسخ:

بله خوشبختانه!
:))
برادر کسی شما رو لای منگنه گذاشته که زن بگیری؟
زنتم می بینیــــــــــــــــــم بذار

پاسخ:
پاسخ:

کاش منگنه بود!
پرس هیدرولیکه لاکردار!!!
خدا نکنه!
والا...
حاج آقا شما ک خودتون وارد ترید ، پیامبر گفتن ازدواج نیمی از ایمان است ( البته عین حدیث یادم نبود تو همین محتواها بود ) ...

پاسخ:
پاسخ:

ما هم همون نیمه رو سفت چسبیدیم!
ایشالا یه زن خوب گیرت بیاد:دی

پاسخ:
پاسخ:

زن که گیر میاد
ولی خوبش...؟؟؟!!!
یه حدیثی هست که میگنه اگه کسی رو مسخره کنی یا از همینجور تیکه های خودت.....نمــــــــــــــــــــــیمیری مگه اینکه سرت بیاد و به همون روز بیوفتی
فکر کنم با این اوصاف تو دیگه برات سر نمونه

پاسخ:
پاسخ:

الان من کسیو مسخره کردم مگه؟!
والا...
سلام
حاجی شکر خدا این بلای آسمانی کم کم داره بر سر ما هم نازل می شود.
بالاخره ما هم کفاره هایی داریم که باید ادا شود.
هفته آینده در مسیرش قرار می گیرم به امید خدا.

پاسخ:
پاسخ:

سلام بر میرزای بزرگ
الحمدلله کما هو اهله!
میرزا واسه شما کفاره نیست
پاداش نیک خواهی و نیک اندیشی هایتان است!
ان شاء الله!
شما پیش قدم شو
اگه خوب بود به ما هم خبر بده!
والا...
بعله ! رفیق و همسر عمرا یکی باشن !!
خودمو در اون حد نمیبینم که بخوام یک روحانی رو نصیحت کنم !!
پس سپردمتون به خدا که ان شاالله هدایتتون کنه

پاسخ:
پاسخ:

اگه همسری پیدا شد که رفیق هم باشه
من همین امروز زن میگیرم!
والا...
ر.ک: م م 306
  • باران سادات
  • حاجاقا از شما که در ارشاد مردم تلاش میکنی بعیده حرف زدن اینطوری.....
    النکاح السنتی.....

    پاسخ:
    پاسخ:

    اوصیکم بالنکاح و التعجیل فیها!
    ولکن اما معذور!
    این پی نوشت واقعا باحال بود!

    پاسخ:
    پاسخ:

    قابل رفقا رو نداشت!
    خنده بلند.
    برادرمن زن میخوای چیکار؟خخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    من؟!
    هیچکار!
    من گفتم زن میخوام؟!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی