حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 300: الکل الکل! (کل کل!)

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۶ ب.ظ

با ما کل کل میکنی؟!

اینم جوابت:


رسیدم خونه رفقای مایه دار، دیدم داره میره بیرون!

یه شربت ابلیمو پر از یخ واسم درست کرد

و گفت: "حاجی تو یخچال ... هست! بردار بخور تا من بیام!"

درو باز کردم سه تا جعبه ... میهن دیدم

چوکوکی!!! (قبلا خورده بودم!)

شکلاتی! (تکراری بود!)

دارک چکلت (با 90 درصد کاکائو!!! تا حالا تجربه بالاتر از 83% رو نداشتم!)


پ.ن: به شکرانه اش نماز مغرب و عشاء رو رفتم حرم زیارت!

  • ۹۲/۰۵/۲۳
  • حاجی ره

نظرات  (۵)

  • باران سادات
  • فک کنم بستنی رو بیشتر از زنت دوست داری عایا در آینده؟؟!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    پ ن پ...
    رسیدن بخیر عزیز
    تو حرم نفس کشیدی؟؟
    عادت دارم به این دوستای با حال و با معرفت که حتی یخچال خونه رو با دوستاشون تنها میزارم یه حال انتهاری بدم
    حتی به اندازه یه مضحکیت حسابی که اشکشون دربیادو به نفس نفس بیوفتن
    امتحان کن
    یه برنامه سفارشی براشون بزار
    ساده ترین راه شکرانه الطاف الهی!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره شکر خدا! جای رفقا خالی!
    اتفاقا یادم بود سلام رفقا رو رسوندم!
    امتحان کنم!؟
    فکر میکنی اینجا کار دیگه ای جز این برنامه های سفارشی داریم؟!
    خخخخخخخخخخخخخ
    ... همون تاثیربستنی روداشتا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    آورین! آورین! آورین!
    عاقا ما نه بستنی از اونا که شما گفتی داشتیم!نه حرم داریم که بریم!
    نه حتا دوستی داریم!!!
    ولی اون ذوقی که من وقته دیدنه بستنی عروسکی تو یخچال خونمون داشتم عمرن شما داشته بوده باشی!میگی نه بیا شرط!!!
    آخ آخ آخ!یادم نبود حاجیا شرط نمیبندن!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیر هم!
    انچه را که عیان است چه حاجت به بیان است
    چرا شرط؟!
  • خانومه اقای x
  • کلن عادت داری مفد خوری

    چه دوستای خوبی خدانصیب کنه

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا نصیب همه بکنه!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی