حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

شیخ فقیه بزرگوار صاحب جواهر در کتاب«جواهر» فرموده:

استخاره‏اى است که پیش بعضى از اهل زمان رایج است،

و بسا به مولاى ما حضرت قائم عجل اللّه فرج نسبت‏ داده مى‏شود،

و آن به این صورت است که پس از قرائت و دعا،

(حاجی: خوبه بعد از نماز های واجب مقداری قران قرائت شود و دعا خوانده شود!)

یک قبضه از تسبیح را بگیرد،

(حاجی: ابتدای تسبیح رو در دست چپ و با دست راست یه ده پونزده سانت رو بدون نگاه کردن جدا میکنید!)

و هشت‏ هشت رد کند،

(حاجی: دانه های تسبیح رو هشت تایی جدا کنه و ببینه تهش چقدر میمونه!)

اگر یک دانه باقى ماند،فى الجمله نیک است.

اگر دو تا باقى ماند،داراى یک نهى است،

و اگر سه عدد باقى ماند در انجام و ترک اختیار دارد،زیرا انجام و ترک کار مساوى است،

و اگر چهار دانه باقى ماند داراى دو نهى است،

(حاجی: دوبل شماره دو بده!)

و اگر پنج عدد باقى ماند

(حاجی: دو احتمال دارد!) 

بعضى گفته‏اند:زحمت و رنج دارد،و بعضى گفته‏اند:در آن کار ملامت است،

و اگر شش دانه باقى ماند،در نهایت خوبى است،و باید نسبت به انجام کار شتاب ورزید،

و اگر هفت عدد باقى ماند،در حکم مانند عدد پنج‏ است،

و اگر هشت دانه باقى ماند،در آن چهار نهى است.

(حاجی: چوبل شماره دو بده!)

ما در باب ششم،بعضى از استخاره‏ها را ذکر خواهیم کرد.


پ.ن: من خودم از این روش استخاره استفاده میکنم!

پ.ن2: با خودم عهد کردم که واسه کسی استخاره نکنم! 

و خیلی واسه همین ازم رنجیدن! آخه چرا؟!

پ.ن 3: جایی در روایات نداریم که کسی واسه یکی دیگه استخاره کنه! 

در طی تاریخ همه واسه خودشون استخاره میکردن!

فقط از باب برآوردن حاجت مومن شاید وجهی داشته باشه!!!


  • ۹۲/۰۵/۲۳
  • حاجی ره

نظرات  (۶)

  • باران سادات
  • این حاجی های وسط جمله چی بودن؟؟؟
    پارازیت؟؟!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دس شما درد نکنه!
    این همه افاضه کردم که تو درک مطلب مشکلی نداشته باشن دوستان
    میفرمایید پارازیت؟!
    :|
    شناختمت

    پاسخ:
    پاسخ:

    از کجا رضا جون؟!
    حجی شمام مشتری ومد پر نده بفرس بیاد پیش خودم پورسانته شمام محفوظ!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خودم فلجم مگه؟!!
    من میگیرم!برا همتون میگرم!
    نفری یه شارژ هزار تومنی!بدو حراجش کردم1اتیش زدم با اسدخارم!

    اولش ارزون گفتم برا جذب مشتری!

    پاسخ:
    پاسخ:

    هه!

  • خانومه اقای x
  • منم همیشه همین طوری استخاره میگیرم
    خیلیم اسونه
    گفته باشم واسه کسی نمیگیرم باز نیاین کامنت بزارین

    پاسخ:
    پاسخ:

    :(
    حتمن باید بعد نمازو قران و دعا باشه؟
    دعا فرقی نداره جی باشه یا چجور؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه حمد و صلوات هم میشه قرآن و دعا!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی