حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 173: متی عام ولادتکن یا اخواتی؟!

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۱ ق.ظ

توجه کردین تقریبا تمام خانمها توی پروفایلشون تاریخ تولدشونو اینجوری مینویسن:

15 اردیبهشت!

8 مرداد!

25 فروردین!

...


پ.ن:

سال تولد خجالت داره آخه؟؟؟!!!

میگم زنارو نمیفهمم مال همیناست!


  • ۹۲/۰۴/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۲۴)

من روز و ماه و اسلشو نوشتم همه رو!

پاسخ:
پاسخ:

پس باید تو دختر بودنت شک کرد!!!
خخخخخخخ
والا...
خودت متولد چندی اصنشم؟؟؟؟!!!!

پاسخ:
پاسخ:

تاجگذاری محمد علی شاه قاجار کی بود؟!
همون موقع ها!!!
وقتی کامنتام تایید نمبشه دلیل نمی بینم دیگه کامنت بگذارم
موفق باشید

پاسخ:
پاسخ:

وقتی کامنتی نیست من چطور تایید کنم؟!
باور کنید هیچی نیومده واسم!
امان از دست آقای بلاگفا!
بنده بیگناهم!
شما که همین پروفایلش رو هم ندارین !
قانع باشید به کم حاج آقا!

پاسخ:
پاسخ:
چرا مغالطه میکنید؟
حرف سر عادت معموله بانوان محترمه است که روز و ماهو میذارن ولی سالو نه!
به پروفایل نداشتن من چه ربطی داره؟
مارو باش فک کردبم جایزه مونو اوردین!!!
ما خودمون نماینده رسمی همون ادارات بین المللی هستم !

پاسخ:
پاسخ:
همینه دیگه!
امارای خودتونو هعی دستکاری میکنین!
والا!!!
  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • نخیرم اینجوری نیس
    اصن من دوسدارم رو حرف شوما حرف بزنم
    پست ضد دخدر میذاری حالا واسه ما

    پاسخ:
    پاسخ:
    واقعیت رو که نمیشه تغییر داد!
    والا!
    حالا هی شوما بگو نیست!
    هست!
  • ترویج بصیرت
  • خب آمارتون اشتباه !!!!!
    به جون شونصدتابچه ام

    پاسخ:
    پاسخ:
    آمار ما درسته!
    قبول کنید دیگه!
    حاجی به دلم موند یه بار پسرا واست کامنت بزارن :))

    پاسخ:
    پاسخ:
    خودت مگه دختری عزیزکم! جیگرم! ...
    :))

    خب هر کی رو یه چیزی حساسه..

    از دروغ گفتن که بهتره!

    پاسخ:
    پاسخ:
    خب چرا حساسن؟
    این برام سواله!
    درست میفرمایین!
  • ترویج بصیرت
  • نه خیرم!!!!اگه دقت کرده باشین من توپروفایلم تاریخ تولدروکامل نوشتم.شیداجونم که گفت نوشته.تاالان از6نفری که نظرگذاشتن2نفراین حرفونقض کردن.
    آماره الکی ندین دسته مردم بابا!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    به هر حال آمار ما اینو نشون میده!!!
    شوخی می کنما به دل نگیری کار دست خودت بدی

    پاسخ:
    پاسخ:
    ادم از حرف بچه پنگوئن که دلگیر نمیشه!
    خو مهندس خودت که اصلا پروفایلت فعال نیست !!!
    چه برسه به تاریخ زاد روز شومت

    پاسخ:
    پاسخ:
    چه ربطی داره خب؟
    حرف از بانوان محترمه بود اسکل جان!!!
    این که بهتره تا روز و ماهو بزنم!
  • اسکاچ خاتون
  • بیشین. خودت اصن پروفایلم نداری .

    پاسخ:
    پاسخ:
    من خانمم؟!
    صحبت از خانمها بود!
    بحثو عوض نکنین!!!
    والا
    سلام حاج آقا!
    این که نوشتی، اون وخ پسرا اینجوری بگن چه معنی داره؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام دوربین جان!
    خب شما اول ثابت کن که یه پسری همچین کاری کرده!
    (تا من خودم با دستام خفه اش کنم!)

  • شیدا(✿◠‿◠)
  • منم که تاریخ تولدم کامله اصن تو تحقیقات جایی ندارم

    پاسخ:
    پاسخ:
    خب نمونه های آماری تصادفی انتخاب میشن!!!

    ای دل شیدای ما، گرم تمنّای تو
    کی شود آخر عیان طلعت زیبای تو
    گر چه نهانی ز چشم، دل نبود ناامید
    می رسد آخر به هم چشم من و پای تو
    نیمه ی شعبان بود روز امید بشر
    شادی امروز ما نهضت فردای تو
    .پیشاپیش میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود ( عج) بر شما عزیزان مبارک

    پاسخ:
    پاسخ:
    بر همگان مبارک!

    خب شاید نخوان کسی سنشونو بدونه
    ماه تولد رو میگن تا متوجه شخصیتش بشی

    پاسخ:
    پاسخ:
    مهم اینه که چرا نخواستن؟
    فرار از واقعیت؟
    ماه تولد هم اعتقادی بهش ندارم!
    شما خود با خبرید از این موجودات ناشناخته!
    (سانسور) ...

    پاسخ:
    پاسخ:
    میرزا میخوای خون به پا کنی؟!
  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • نخیرم من هر پروفایل دخدری رفتم سال تولدشم زده

    پاسخ:
    پاسخ:
    اشتباه میکنی!
    همون که من گفتم!!!
    والا!
    کسی رو حرف حاجاغا که نباید حرف بزنه!!!
    (غلط کردم!)
    آمار ها نشان میدهد که مردان کلن قسمت تاریخ تولد را نمی نویسند!

    پاسخ:
    پاسخ:
    امارهاتون ایراد داره!
    ولی امارهای ما دقیق و درستن
    و توسط موسسات بین المللی تایید شدن!
    باور نمیکنی؟!
    ایشالا شمام یه روزی میفهمی غصه نخور حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:
    فک نکنم بشه!
    اصن چه نیازی؟!
    والا!!!
    من اگه سال تولدمو بزنم کم میشه امار بازدیدم. اینام شاید همچین مشکلی دارن

    پاسخ:
    پاسخ:
    ترشیده ای پس تو هم!!!
    کسی که به خاطر سن صاب وبلاگ بخواد بیاد بازدید
    میخوام صد سال سیـــــــــــــــا نیاد!
    نه همه ها

    پاسخ:
    پاسخ:
    آمارهای رسمی میگن: 99/98%!!!
    و دو دهم درصد باقیمانده هم پروفایلشون غیر فعاله!!!
    غیر رسمی که خیلی بیشتره!
    جهت ِ جلوگیری از مزاحمت نمیزنیم :)))))))))))))

    پاسخ:
    پاسخ:
    خب سن بالا بزنید
    اگه واقعا دلیلش اینه!
    والا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی