حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 166: لیس لنا تعطیلات!!! وا اسفاه!

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۵۳ ب.ظ

یعنی منتها آرزوی مرکز مدیریت حوزه اینه که تعطیلات تابستونی مارو به صفر برسونه!

تابستون شروع شد و هنوز امتحانات ما نه!
بعد هم بدو یه ماه برو تبلیغ
بعد هم سریع بیا که یه ترم شهریور گذاشتن


پ.ن 1:

حساب کردم این تابستون دو هفته تعطیلات دارم!


پ.ن 2: 

ما که ازشون نمیگذریم
ایشالا خدا هم ازشون نگذره!
والابا این تعطیلاتشون!
  • ۹۲/۰۴/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

خیلی حرص میخوریا...واست خوب نیست....حرص نخور مامان...حرص نخور!!!!

پاسخ:
پاسخ:

حرص نداره اخه؟!
مرکز مدیریت حوزه نه مرکز مدیریت بحران!!!!!!

پاسخ:
پاسخ:

یه حرف غیر مفت زدی ها!
آورین!
صد آورین!
بله!
متوجهم
شما چی؟
متوجه شدی که ما همین دو هفته رو هم تو تابستون نداریم!؟
رفت تا عید سال دیگه انشالله!!

پاسخ:
پاسخ:

فک نمی کردم بدتر از ما هم هست!
جدی؟
تازه متوجه شدم!
دووووووووووو هــــــــــفففـــــــــــتـــــــــــه ه ه ه تعطیلید؟!؟؟؟
خووووووشششش بحــــــــــــــاااالتوووون بابا!
قدر بدونید،
ما همین دو هفته ش رو هم نداریم!
والا با این کاراشون!

پاسخ:
پاسخ:
از کل تابستون دو هفته ها! متوجهی؟!
درس بخون حاجی. راه دیگه ای نیس.

پاسخ:
پاسخ:
منم سالهاست دارم همین کارو میکنم! ولی راضی نیستم!
  • گیس بریده
  • :دی
    یه تحصن راه بندازین ....راهش اینه:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    باید بگردیم دنبال یه روز تعطیل واسه تحصن!!!

  • ترویج بصیرت
  • راه دیگه: اینکه بخوووووونی!!!!!!.
    بعلهههههه خیلی فک کردم تااین راه دیگه به دهنم رسید.

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوبه مشاور نشدید!!!

    والا!

    هر چی سنگه مال پای منه!

    سلام
    راه دیگری وجود ندارد، باید درس خواند که حتی آن مدرکی که مد نظر شماست و در پاسخ به یکی از دوستان نوشتید، با نمرات خوب کسب شود.
    باز هم موفقیت شما را آرزومندم

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام

    میرزا خسته شدیم بخدا از این همه درس و کلاس!!!

    اگه دانشگاه رفته بودم الان داشتم واسه دکتری میخوندم.

    بعد مدرک معادل حوزه رو لیسانی برامون میزنن!

    ظلم نیست بخدا؟؟؟

  • ترویج بصیرت
  • اکشال نداره!!بزرگ میشی یادت میره!!!هههههه
    دیگه چون خیلی دلم سوخت واست یکی ازنتایج دوستم رو ازامتحانامیگم که کمتربخونی!!!!!!
    اینم نتیجه ای که دوستم بعدازاتمام امتحاناگرفت:
    چه کاریه آدم بشینه در طول ترم یا حتی شب امتحان درس بخونه؟؟؟؟
    کافیه 2 کلمه بخونید و وقتی نمره ها اومد به پای استادا بیفتید!!!
    100%تضمینی
    به جوون خودم اگه انقدری که استادا اینجور دانشجو ها رو میشناسن،دانشجوهای ممتاز و معدل الف و المپیادی رو بشناسن!!!!
    آدم تو دانشگاه سرشناس هم میشه
    تو هر رشته ای رفیق پیدا میکنه!!!
    باورکن 2تاازدرساشوهمینجوری پاس کردنامرد!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینایی که برگه های مارو تصحیح میکنن سکرتند!!!

    نه ما دیدمشون نه اونا مارو

    ما واسشون فقط یه اسمیم!!! بین هزاران هزار برگه!

    راه دیگه؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی