حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 148: اعوذ من الریاء

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۳ ب.ظ

حالا که اینطور شد

حقیقتو میگم:

همه جلدای "داستان های کوتاه چخوف" رو هم همون دبیرستان خوندم

اونم دوبار!!!



پ.ن 1:

خودتون خواستید

من که داشتم با بینوایان شکسته نفسی میکردم!!!

والا!



پ.ن 2:

تازشم

خواجه تاجدار

و 

حسن صباح هم خوندم!!!

بگم؟

بگم؟


  • ۹۲/۰۳/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۲۳)

من هم متوجه شدم عزیز....

پاسخ:
پاسخ:

آورین!

منم همینو میخواستم!!!

کسی دیگه مونده که هنوز متوجه نشده باشه؟؟؟

تا حالا چن نفر بهت گفتن که وبلاگت اصلا موج منفی نمیده ؟
فک کنم بخاطر این آیه هاس :)

پاسخ:
پاسخ:

جدی؟!

خوشحالم کردی!

بهش فک نکرده بودم!

جدا از حافظ و سعدی و مولانا.....
رمان های عاشقانه هم تا دلت بخواد از اینترنت و اینا خوندم.....
بازم بگم؟؟؟؟!!!!

پاسخ:
پاسخ:

رمانهای عاشقانه کتاب محسوب نمیشن!!!

پ.ن:

عقل و رشد ادم به تعداد کتابهایی که خونده نیست

صرفا یه شوخی و کل کل بچگانه بود که راه انداختیم!

  • آقای خوشحال
  • انشاالله امروز کره رو هم بزنیم بریم جام جهانی تا شایدحتی برای چند دقیقه هم که شده
    مردم دوباره طعم شادی رو بچشن...
    :)))))))))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    اه اه اه!!!

    از فوتبال حرف نزن که همینجا بالا میارم رو کیبورد!!!

  • آقای خوشحال
  • کلا منظورم اینه که آدم باید برای فکر کردنش خط قرمز هایی هم تعریف کنه چون یسری.چیزا رو شاید بخاطر ضعفهایی که داره نتونه هضم کنه و به انحراف کشیده بشه ..
    برا همین میگم که با جملت:آدم باید بالاتر از هر چیزی فکر کنه مخالفم..
    البته بازم میگم حرفایی که زدم براساس برداشت شخصیم از جملت بود این جمله کمی کژتابی داره...
    و در کل هم اینا نظرات منن صرفا دلیلی نداره لزوما درست باشن!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دوتاییمون یه چی داریم میگیم!!!

    فقط از منظرهای مختلف!

  • آقای خوشحال
  • با هرچیزی که بشه صفتی از جنس گندگی رو بش نسبت داد! :))))
    حاجی:آدم باید بالاتر از هرچیزی فکر کنه
    آقای خوشحال:قبول ندارم..عقل انسان به هر حال ضعفهایی داره
    اگه بخوای بالاتر از هرچیزی فکر کنی احتمال انحرافت زیاد میشه
    اینجاس که نیاز پیدا میکنی به کتاب و... و چه کتابی بهتر از کتاب خدا؟
    پ.ن:البته من با توجه به برداشتی که از جملت داشتم این حرفا رو زدما..شاید برداشتم غلط باشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    جمله اولت که غلطه!!!

    بقیه اش درسته!

    میگم بیا همون شرورو های خودمونو بگیم خوشحال جان!!!!

  • آقای خوشحال
  • البته میدونی که گنده بودن یه چیز نسبیه...
    : ))

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه پا طلبه ای ها!!!

    قطعا نسبیه!

    حالا با چی بسنجیمش؟؟؟

  • آقای خوشحال
  • من منظورم اینه که آدم باید بیشتر از چیزی که به جامعه تلقین میشه بتونه فکر کنه ...
    نباید صرفا طوطی باشه!
    با حرفت موافقم منم دوشواری باهاش ندارم ..همینکه گفتم لزومااین مواد خام..میتونه موید حرفم باشه...

    پ.ن:خخخخخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:
    ادم باید بالاتر از هر چیزی فک کنه!!!

    (عجب چیزی گفتم!!!)

    مرحبا بناصرنا!!!

    بزن قدش!

  • آقای خوشحال
  • حاجی رفتی ؟
    تازه داش خوش میگذشت...هههههههه

    پاسخ:
    پاسخ:

    الکی شلوغش نکن!

    عین کوه اینجام!

    ببینم کی از گنده ... گوییهات دست برمیداری!!!

  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • اشتب شد حاجی اس زده


    خو خداروشکر پ راحت شدی
    البته ی چی اگه ب دست سی مطالعاتی من کشته شدی الان روحت اینجاس

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیدی گفتم!!!

    یه جای کار ایراد داشت!

    اما جریان لیاقت همچنان پا برجاست ها!!!

    مخصوصا برا مودب خونها!!!

  • آقای خوشحال
  • لزوما این مواد خام از روزنامه ها و کتابها و..بدست نمیان..اگه اینطوری بود که احتمالا نصف چیزایی که بشر الان داره رو نداشت...

    پاسخ:
    پاسخ:

    لزوما نه! وای اکثرا آره!
    علم یعنی تجربه!
    که معمولا این تجربه مکتوبه!
    نمیشه که همه چیو از صفر شروع کرد!
    وگرنه هیچ وقت انسان از غار بیرون نمی اومد!!!

  • آقای خوشحال
  • آره خب همون چنتا روزنامه هم زیاد بوده ایکاش بجای وقت گذاشتن برای خوندن اونا کمی بیشتر وقت برای فکر کردن میذاشتم!نه اینکه ....

    پاسخ:
    پاسخ:

    اخه آدم باید مایه واسه فکر داشته باشه!

    مواد خام!

    رو هوا که نمیشه فک کرد!

    والا!!!

  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • موووووووودب پور ک خیلیهم کتاباش قشنگهههههههههههههههه
    شریعتیم قشنگه
    کتابای روانشناسیم خیلی مفیییییییییده ک خیلی میخونم
    فک کردی فقط خودت کتاب علمی میخونی
    چخوف واسه نوشتن کتاباش با خودم مشورت کرد ی جاهایی هم خودم براش نوشتم

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی این سیر مطالعاتیت منو کشته!!!


    حاجاقا گفتم توی ماشین بود!
    اگه دم دست بودی بهت میگفتم صیغه رو بخونی...

    پاسخ:
    پاسخ:

    گفتم نظر پاک نیستی ها!!!

  • آقای خوشحال
  • راستی بقول رئیس محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی!
    دوره ی بگم بگم گذشته ...
    شوما هم یه تجدید نظر بفرما..خخخخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    حرف مرد یکیه!!!

    کوفت!
    پس چرا بی سرُ صدایی؟!
    البته جز وبلاگ های دوستانم هستی!
    هر وقت آپ کنی خوندم ـت

    پاسخ:
    پاسخ:

    صداش بعدا در میاد!!!

  • آقای خوشحال
  • استغفرالله..
    حالا هی میخوایم تواضع پیشه کنیم مگه میذارن ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    همون چند تا روزنامه هم واسه ات زیاده!!!

    والا!!

    منم همه یییییییییییییییییی کتابای سید مهدی شجاعی خوندم...
    همه ییییییییییییییییییییی کتابای امیرخانی خوندم...
    همه یییییییییییییییییی نویسنده ی های خارجی هم بدم میاد!!!!
    خوب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    همچین میگی همه کتابای شجاعی انگار دویست جلد تالیف داره!!!

    (بدون شوخی: بهترینان این دوتا + مستور!)

    انتخابای خوبی داشتین!

    تحسینتون میکنم!

    پ.ن:

    همین؟!؟

  • پاسدار منتظر...
  • سلام
    بله ممنونم.
    تمام شد...:)
    موفق باشید.

    پاسخ:
    پاسخ:

    علیک!
    آره!
    همچنین!

  • آقای خوشحال
  • حالا که جمع خودمونیه و بحث به اینجاها کشید باید بگم بنده هم
    تو دوران دبیرستان چن دفعه به خوندن روزنامه های کثیرالانتشار نائل گشتم...
    بعله...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خسته نباشی خوشحال جان!

    بنده مسئول کتابخانه بودم!!!

  • آقای خوشحال
  • حاجی نگو ریا میشه ها...خخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    اعوذ من الریاء رو که گفتم!

    همون کافیه که ریا نشه!

  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • میدونستی ی حاج اقا اخوند روحانی باید خاکی باشه
    اهل پز دادن نباشه
    زندگی ساده داشته باشه
    اگه میدونستی ک اینا رو نمینوشتی


    پاسخ:
    پاسخ:

    پز علم خوبه!!!

  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • بگو بگو بیشتر بگو

    اینا ک چیزی نیس

    پاسخ:
    پاسخ:

    با مودب پور خونها حرفی نداریم!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی