حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 146: ثم اعمل بها!!!

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۲ ب.ظ

مردای میدون بیان وسط

ترجمه کنید:


حب الشیء یعمی و یصم!!!

حدیث از رها!!!

  • ۹۲/۰۳/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

چشم!!!

پاسخ:
پاسخ:

بنده سپاسگزارم!!!

حاجی جون دوست داریم ، حاجی جون دوست داریم!

پاسخ:
پاسخ:

بنده رو معذور بدارید!

نه حاجی تو همیشه حق داری!

پاسخ:
پاسخ:

حق با حقداره!!!

من خودمم حواسم نبود، دیدم یهو از کوره در رفتی بر گشتم فهمیدم حاجی جون ما حق داره!

پاسخ:
پاسخ:

حاجی همیشه حق داره

دروغ گفتم!!!

بیشتر وقتا حق داره!!!
راستی اون رها که تو کامنتش گل گذاشته همون وبداره هست که واسه اون کامنتش نذاشته.

پاسخ:
پاسخ:

الان میگی؟؟؟!!!

از این به بعد این منم حاجی جون!
حله?!
ساده ی ساده!

پاسخ:
پاسخ:

چقده دیر!!!

حاجی جون?!
بعد این همه وقت معرفی?
دلمو شکوندی!

پاسخ:
پاسخ:

استاد!

رهاها اینجا قاطی شدن!

وبدار داریم و ساده!!!

شما ساده ای دیگه؟!

من چجوری از هم تشخیصتون بدم خب؟!


حاجی
این چه وضعش هست من عصبانی ام
این کیه که باعث سوء تفاهم شده ؟


پاسخ:
پاسخ:

ریلکس!
ریلکس!!
ریلکس!!!

طوری نشده که حالا!

باز این رها من نیستم

پاسخ:
پاسخ:

ممنون از تذکرتون!

اونا رو بیخی پارچا چی شد?!

پاسخ:
پاسخ:

شوما اول معرفی بفرمایید خودتونو!!!

مجنون بدی لیلی رو خوبی میبینه :)

پاسخ:
پاسخ:

احسنت!

و چقدر بده این!!!

حاجی و تحریف?!
امام علی عجب حدیثئ زده ها!!
مریم جان شما برنده ی یه دست پارچ پلاستیکی شدید، حاجی جون شما باس واسش بخری!

پاسخ:
پاسخ:

تحریف کجا بود؟!

من راوی رو گفتم! سندش برمیگرده به رها!

که ایشون هم از سلسله راویانی

که سندشون میرسه به امیرالمومنین ع نقل حدیث کردن!!!

  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • خو من ک مرد نیستم پ برم کنار

    پاسخ:
    پاسخ:

    استغفرالله!

    خب خدا رو شکر خیالم راحت شد


    همون که میگه : عشق زیاد آدمی کور و کر میکنه

    پاسخ:
    پاسخ:

    سعی کنید خیالتون همیشه راحت باشه

    هیچ وقت ناراحتش نکنید

    والا!


    میخام یه چیزی بگم حرصت دربیاد!!
    چرا فقط می نویسی؟یکم وبلاگ منو بخوون!!
    امیدوارم رگ آخوندیتون باد نکنه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بنده توی قم!!! معروفم به بیخیالی!

    من حرصم بگیره!؟!

    شما بنویس تا ما بخونیم!!!

    تمام پستهای صفحه اولو خوندم قبلا!!!

    البته بجز شعراش!
    دوستی بر هر هیچ کور و کرمیکند

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی خوش اومدید!

    وبتون اسم خیلی باحالی داره ها!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی