حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

من اذی مسلما ...

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۱ ب.ظ

یکی اومد با خوشحالی تمام 

بهتون تجاوز کرد

چکار میکنی؟!

حتما مزاحم خوشحالیش نمی شی! 

هان؟!


دارم میگم اینکارها دور از فرهنگه 

و مایه ازار و اذیت دیگران

اونم ساعت دوازده شب!

میگه: 

نه! 

تو چشم نداری شادی مردمو ببینی!

من:

آره!!! 

چشم ندارم!

والا!



  • ۹۲/۰۳/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۳)

برادرعصبانی،عصبانی بنون اما ب مردم فحش نده!
فحش دادن آسیبی ب اون نمیرسونه،پشیمونشم نمیکنه فقط خودتونوکوچیک میکنه.
ما دوستیم،عصبانی شدن نداره حاجی مجازی

پاسخ:
پاسخ:

بنده عصبانی نیستم!

ناراحت از بعضی کارها!

که شایسته ما نیست!

فحش دادم من؟!

کجا؟؟؟

لطف دارید به ما.

آقا من سردرد گرفتم از دست اینا.نامردا ولم نمیکردن.خدا رو شکر کن حاج آقا.محل ما که تا 2 یه تک رفتن.2 به بعد هم حقیقتا ما غش کردیم.بعید میدونم اون ها از رو رفته باشن.

پاسخ:
پاسخ:

امان!!!

  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • خب پیرمردا شب وقت استراحتشونه راست میگی ک نالاحت شدی


    پ.ن / شوخی بود

    پاسخ:
    پاسخ:

    انصافا چند تا پیرمرد و خسته و مریض و ... اذیت شدن!؟؟!

    دوست داشتم شروع بهتری داشت!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی