حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

انی اعتقد عمیقا ان الآمالنا هکذا!

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۵ ب.ظ

داشته های امروزمون، آرزوهای دیروزمونن!

یادت میاد؟!!


یه موسسه خاصی بود

شیک و حسابی

نگهبانی هم خفن!!!

که هیچ کی رو توش راه نمیدادن

اکثرا طلبه های خارجی اونجا رفت و امد می کردن

منم ارزوم بود یه بار

فقط یه بار با یکی برم توش

فقط توشو ببینم



پ.ن:

الان دو ترمه اونجا درس میخونم!!!



  • ۹۲/۰۳/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۷)

اگه قدر بدونیم

پاسخ:
پاسخ:

این اگرها همیشه کارو خراب میکنن!
من گوشه یکی از کتابهام نوشته بودم خدا میشه یک شغل بدی به من با اینقدر حقوق ، چند وقت بعد همینطور کتاب و ورق می زدم دیدم نوشته م و اونموقع شغل و با همون حقوق داشتم خیلی متاسف شدم چرا یک صفر بیشتر نگذاشته بودم

پاسخ:
پاسخ:

چرا تاسف؟!

باید خیلی هم خوشحال باشید!!!

اون طمعه که شمارو ناراحت کرده و گرنه ...

القناعه کنز لاینفد!

من بودم سجده شکر میکردم!


  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • مرسی من قسمت ی جا دیگه شده ی دوسالیم توش دارم درس میخونم

    پاسخ:
    پاسخ:

    موفق و موید!!!

    همه مون چیزی هسیم که میخواسیم توی هرجایگاه و موقعیتی هستیم....درسته باخوندن این پست نشسم فکرکردم دیدم منم همینطوره

    پاسخ:
    پاسخ:

    ممنون از توجهتون!


  • آقای خوشحال
  • داشتم رد میشدم گفتم بیام تو یه عرض ادبی هم بکنم ..هههههه

    پاسخ:
    پاسخ:

    آدرس بده ما هم واسه عرض ادب خدمت برسیم خب!!!

    میگن آرزوهاتونو بنویسین تا وقتی برآوورده شد و یادتون نبود کی همچین خواسته ای داشتین یه اه ب نوسته بندازین یه تشکرازخدا بکنین!!
    البته شما که استاد وحاجی وباخدایین.خودمو عرض کردم

    پاسخ:
    پاسخ:

    راس میگین!

    خوبه همچین کاری!

    چون آدم فراموشکاره! خیل هم فراموشکاره!!!

    پ.ن:

    زبان فارسی رو به فنا دادین ها!!!
  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • چ جای باحالی باید باشه
    خوش ب حالت

    پاسخ:
    پاسخ:

    قسمت شما بشه!


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی