حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 20: اللهم اعطنی بلطفک!

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۱ ب.ظ


از تو می پرسند:

شما لباس پیغمبر تنتونه؟!

من:

نه بخدا! لباسهای خودمه!!!


  • ۹۲/۰۳/۱۳
  • حاجی ره

نظرات  (۶)

  • انجمن علوم و فناوری نانو دانشگاه فردوسی مشهد
  • خیلی عالی بود حاج آقا.
    دو دقیقه است یه بند دارم میخندم.
    نخیر نماد مماد نداریم. آخه نعوذبالله مقایسه کردن شما ها با پیامبر که اصن اصل دین ورچیده میشه خخخ

    البته قصد جسارت نیستا ولی یه عده طلبه نما هستند که ...
    این سه نقطه چین رو خودتون تا تهش برید

    ایشالا طلبه هامون بهترین سربازای امام زمون بشند
    یاعلی

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما نیمه پر لیوانو ببین داداش من!
    والا...
    یعنی العان مطمئن باشیم که جوراب هم خونه اید پات نیست احیاناً!!!!!
    دزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززد
    پس یه طلبه بی لباسی؟؟؟
    معمم نیستید؟؟؟!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    لباس که دارم
    اینجا هوا گرم هست
    ولی نه دیگه اینقدر!!!
    لباس پیامبر تنتونه منظور اون نماد لباس پیغمبری هس که هر طلبه و روحانی باید حرمتش نگه داره!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    بنده هیچ نمادی رو با خودم حمل نمیکنم
    جز یه انگشتر عقیق!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی