حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 12: فی روحهی صلوات!!!

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۱۲ ق.ظ

ساعت هفت و نیم صبح جمعه زنگ خونه رو زدند

از خواب پریدم

من: بله!

او: نون خشکیه! نون خشک دارید آقا؟!

صداش لهجه عجیبی داشت

گفتم: صبر کنید الان واستون میارم

چند ماه نون خشکامون جمع شده بود 

سریع پلاستیک مشکی و بزرگش رو برداشتم و بردم

در رو که باز کردم

یکی از رفقای روحانی و معمم پشت در بود!

هر چی فحش بلد بودم بهش دادم!

خیلی ضایع شدم

اگه واسه بقیه تعریف کنه بی تعارف میکشمش!


  • ۹۲/۰۳/۱۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۰)

  • دختر 83 کیلویی
  • به قول یه عزیزتر از جونی:

    " روبرویت گلـولــــه و باتـوم، پشت ســــر خنــــجر رفیقـــــانت

    توی دنیای دوست داشتنی!! بهترین دوست، دشمنت باشد

    دل بـــه آبــی آسمان بدهی، به همه عشق را نشان بدهی

    بعد، در راه دوست جان بدهی... دوستت عاشق زنت باشد! "

    مصراع آخر تکون دهنده س!

    ما با شماییم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    هعی...
    با خدا باش!
    ما که قابل نیستیم!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • من از اولشم ستون پنجمه دشمن بودم! شما غفلت کردین!

    پاسخ:
    پاسخ:

    عادم همیشه از اونی خنجر میخوره که انتظار نداره!
    الان انتظار دارین استخدامتون هم بکنم؟!
    والا...
  • دختر 83 کیلویی
  • هار هار هار!
    کجاس حاجی؟!
    بیام دستش رو از رو دستکش ببوسم؟!!


    پاسخ:
    پاسخ:
    دست شما درد نکنه!
    رفتین تو صف دشمن!؟
    :((
  • دختر 83 کیلویی
  • حالا حاجی تعریف کرد یا نه داستان نون خشک رو حاج آقا؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره نامرد!!!
    عابرومونو برد!
    خوبه هستن کسایی که توی واقعیت بزارند توی کاسه تون

    کلا همینه دیگه تیکه پرونی به بقیه اونقدری برکت داره که به خودتون هم بر می گرده

    یاعلی
    -----
    pesaroone
    .
    ugig
    .
    ir

    پاسخ:
    پاسخ:

    دست بالای دست بسیاره!
    ما هم ناراضی نیستیم!
    والا...
    اتفاقه دیگه پیش میاد!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ضایعگی!!!

    ترجیح میدم این من باشم که بقیه رو ضایع میکنم!



  • لبخند گل زیباست
  • سلام دوست عزیز
    از آشنایی با شما خوشحالم
    من هم یه وب داشتم به همین سبک مدت زیادی هم بودم ولی از بس ملت بی جنبه هستن آخر حذفیدمش
    اما شما ادامه بده


    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام

    الان یعنی شما پیشگوئی کردین؟؟؟!!!

    یعنی ما هم بله؟؟؟

    ممنون از لطفتون حاج آقا!

    این که یه هم لباسی مارو تایید کنه خیلی مایه دلگرمیه بقرآن!


    عه کجاش ضایع بود :-؟ سوتی ندادی که

    پاسخ:
    پاسخ:
    حالا که رفقا شیش ماه بهم خندیدن

    شما بیا ثابت کن سوتی نبوده!!!
  • سیده زهرا(عاشقانه های مسیحـــــــــا)
  • اعترافات شما ثبت شد در صورت هر گونه صدمه به روحانی مورد نظر شما در مظن اتهام هستید

    پاسخ:
    پاسخ:
    شما نگرانش نباشین
    طرف ضد ضربه است!
    وگرنه با من شوخی نمیکرد!!!
    والا
    عجب رفیقای باحالی داری

    پاسخ:
    پاسخ:

    اره
    بچه های خوبین!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی