حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

میرم کلاس!

خونسردی خودتون حفظ کنین!


+ حاجی به همتون افتخار میکنه!

:)))

  • ۹۲/۱۱/۰۸
  • حاجی ره

نظرات  (۲۵)

افرین بر توووو پ بیشور خر نیسی شما حاجی:-D:-Dالبت من از اولم منظورم لینجوری نبودا:-D

پاسخ:
پاسخ:

به هر حال ما خودمونو از اون دسته جدا کردیم!
:)))
حاجی باهام قهر نکنید بخاطر اون 313313

پاسخ:
پاسخ:

خیلیم لطف کردین!
ممنونم ازتون!
سکوت

پاسخ:
پاسخ:

ما نیز!
خودمونم میدونیم این حدیثو
بخاطر همینه که دلتنگ این رحمت و نعمت میشیم

پاسخ:
پاسخ:

پس گله بی گله!
دم نزنین!
:)))
من توقع ندارم که خودتونو تو زحمت بندازینا حاجی
جوابن ندادید، ندادید
البته میدونم طاقت ندارید و باید یه تیکه بارمون کنید

پاسخ:
پاسخ:

تیکه حاجی رحمت و شوخیش نعمته!!!!
حاجی ره
یکی من مظلوم نیستم . یکی شما.
بعله
چشم باطن نمیخواد استاد. یه نگاه به کامنتای من بندازید همه چی دستگیرتون میشه

پاسخ:
پاسخ:

اقرار العقلاء علی انفسهم جائز!
شما فقط میتونی در مورد خودتون بگین!
:)))
ظلمه که به قول مغناطیسم چیلیلک چیلیک میچکه از کامنتا!
بابا چه گیری دادید به شیرازی؟
بچه های بالا فیلتر کردن. نه این شیرازی بنده خدا
بعدشم یه کم از پشت پرده نگاه کن حاجی؟ واقعا من مظلوم نیستم؟

پاسخ:
پاسخ:

شیرازی هم کم گناهکار نیس
البته نه به خاطر فیلترینگ! کمبودهای دیگه!

+ چش باطنم کار نمیکنه چند وقته!
با این حال مطمئنم مظلوم نیستین!
والا...
حاجی؟ دوباره دارید منو سرکوب میکنیدا
میرم و به جای دو هفته 4 هفته نمیامااااااااا
فیروزه ای مظلوم

پاسخ:
پاسخ:

یکی شما مظلومی یکی شیرازی!!!
والا...
:)))
استاد من میتونم اینجا هم نظر بذارم؟
دلم تنگ شده که حاجی دو کلوم بام حرف بزنه

پاسخ:
پاسخ:

نخیر برگردین تو چت روم!
+ ایکون حاجی بداخلاق!
  • خـ*ــ*ـانوم خـــونه
  • سلام حاجی...وقتی دیدم وبتـون فیلتر شده خداییش یکی خوردم...
    چون دلیلی برای فیلتر شدن پیدا نکردم...
    ولی وقتی یکی از بچه ها آدرستونو پیدا کرده بود خیلی خوشحال شدم...بهرحال خوشحالم که همچنان هستید...

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    لطف دارین شما!
    خوشحالیتون مستدام!
    والا...
    شاید ظالم باشی ولی ظالمه که نیستی دیگه؟!
    هستید؟
    نیستید خب!
    بیچاره عروس کوشولو .فردا امتحان عربی داشت. خوبه نیستش!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اون ه جای کسره است خب!
    حاجی شما مظلومه ای؟؟؟؟
    هوم؟ چی میگییییییییی حاجیییییییییییییی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    پ ن پ من ظالمه ام!
    :)
    (طرف مظلوم قضیه!)
  • خانم مهندس
  • چرا؟؟؟!!
    از صبحی میتونستی خبر بدی!تازه میخواستی یه مدتم بی خبر بزاری که دستت توسط فیروزه ای رو شد و آدرستو فهمید:-)
    بعدنمیگی دوستات نگران میشن:-\
    الان من خق دارم باکفش پاشنه١۵سانت بزنمت؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    میخواستم شماها معتاد نشین!
    حالا که دیگه شدین من حرفی ندارم!

    + نوک پاشنه اش که تیز نیس؟!
    :)))
    دری درس میخونی نه؟؟
    دیدید
    دیدید گفتم این بچه طاقت نمیاره بشینه پای درسو مشقش
    موضوع تحقیقات چی بود؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    طاقت نمیاره؟!
    :(
    نسخ خطی!!!
    ای جان. حاجی یعنی فهمیدید من بودم
    من اشتباهی بودم

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    بابا حاجی ...بیچاره شدی....یه آدم علاف (شایدم الاف )دیگه به جمع افتخاراتت اضافه شد....خدا بهت رحم کنه ......

    پاسخ:
    پاسخ:

    یک افتخار به جمع افتخاراتمان اضافه شد!
    والا...
    سلام حاجییییییییییییییییی

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام بر لو دهنده بزرگ!!!
    حاجی کتک میخواد
    صبر کن
    این امتحانات تموم بشه
    دارم برات حاجی عاغا!!!!


    پاسخ:
    پاسخ:

    دیوونه این شماها؟!
    من مظلومه هستم! اون ظالمه یکی دیگه اس!
    والا...
    کلاس چى؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه کلاس آموزشی!
    :)
    مشکلتون با کامنتای من چیه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من مشکلی با کسی ندارم!!!
    منتها کامنتای زیادی هستن که هنوز فرصت نشده تایید کنم!
    سلام
    حاجی حالا به خاطر چی دقیقا فیلتر شدین؟
    مواظب خودتون باشین،ما نگرانیم...!!! :-(

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    اگه شما فهمیدین به ما هم بگین لطفا!
    والا...
  • عروس کوشولو
  • موفق باشید :)

    +ما هم به شما :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلامت باشین!
  • خانم مهندس
  • بروووو حاجی.
    که برگردی زنده نمیزاریمت.
    ریختن خونت حلال شده دیگه
    (آزی دستمو ول کن....)

    پاسخ:
    پاسخ:

    اشتباه گرفتی جون جوجه!!!

    + لطفا دستشو محکم بگیرین
    این مهندسا عقل درست و حسابی ندارن که!
    :)))
    از دست شما حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا من؟!
  • خانم مهندس
  • خونسردی خودمونو حفظ کنیم؟؟؟؟؟!
    دلم میخواد بالنگ کفش بزنمت

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس احترام به روحانیت کجا رفته!؟
    :)))

    + حالا چرا؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی