حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 829: روایتنا من الفیلتریه!

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۲۸ ب.ظ


صبح آرش پیامک داد که:

شنیدم ... مبارک بلاگت گذاشته باشن!

(بعلاوه چند تا آیکون لبخند و زبان و ...)

ای کوزه گر بدفرجام! تو چرا؟!

(حالا که چه بگیم چه نگیم فیلترمون میکنن، حداقل بزارین بگیم! والا...)

لپمان رو روشنیدیم

و با پربازدیدترین صفحه ملی مواجه شدیم!

اعتراف میکنم

دروغ چرا!؟

هیچ احساسی نداشتم

انگار چند سال واسه مدرکی درس خونده باشی

و بعد اون مدرک رو بدن به دستت!

همین!

ناخودآگاه تو دلم گفتم: خب!

این مرحله از زندگی هم به تهش رسید 

و تموم شد!

تجربه خیلی خوبی بود!

+ نه بیشتر نه کمتر!

بعد کامنت آزی رو دیدم که توصیه کرده بود یه بک آپ بگیرم از وبلاگ

این کارو کردم!

اما بک آپ که از نظرات نمیشه برداشت!!!

تازه اینجا بود که خیلی ناراحتم کرد

هزاران هزار کامنت از دوست و دشمن، غریبه و آشنا!

بیشتر از سه هزار کامنت خصوصی فقط!

کامنتهای دوستانی که مدتها حاضر بودن و ناگهان رفتن و ناپدید شدن

تاریخچه کامنتهای دوستانی که از اول باهام بودن و هنوز هم هستن!

کامنتای دوستانی که از یه جایی با این وب همراه شدن

...

اگه یه روزی آهو شدم 

و خواستم تز دکترامو بنویسم

موضوعشو کامنتای همین وب قرار میدم!

جدی!!!

والا...



با مهدی مشورت کردم

به هر حال 18 تا وبلاگ بیشتر از ما پاره کرده!!!

پرسید: مگه چی گذاشته بودی!!!!

گفتم: به جون کسری هیچی!

عین همیشه!

بهش گفتم: ولی مدیریت و نظرات و اینا کاملا برام بازه

چیکار کنم؟!

فرمود: اگه مسدود کرده باشن

همه با هم مسدود میشه!

پس زودتر آدرستو عوض کن حاجی!

...

آدرسو عوض کردیم با اضافه کردن یک i ناقابل به انتهای خودم!

به کسی هم خبر ندادم

گفتم دو سه روزی بریم 

در معنای زندگی و فلسفه خلقت اندیشه و تفکر کنیم

و با نگاهی نو بیاییم!

که وقتی پستها و کامنتای شما عزیزان رو دیدم

(فک کنم نباس میگفتم عزیزان!!! مورد داره!)

دلم نیومد!

:(


+ البته  آزی فرمودن ساعت نه و ربع امروز صبح که مراجعه کردن

وب فیلتر بوده!



  • ۹۲/۱۱/۰۸
  • حاجی ره

نظرات  (۴۰)

حاجی راستی چرا فیلتر شدین آخه !!!
جز حدیثو اینجور چیزا مگه چی داشتین !!!
یه شکایت میکردین خو !!!
حقتونو ضایع کردن !!!

پاسخ:
پاسخ:

والا رفتین شکایت
دیدیم باس وبمون ثبت بشه با تمام مشخصات حقیقی و حقوقی
پشیمون شدیم!
والا...
خب طرف کارهای دیگه داشته حتما. میخواسته اول صبحی کار مهمش رو انجام بده.
ساعتش دقیقا یادمه چون داشتم ایمیل استادم رو جواب میدادم.
به اصطلاح این کتاب های روانشناسی کوچه بازاری قورباغه شو قورت بده اول صبحی! :)
+ خداوکیلی چرا فیلتر شدین؟!!!
برای من سواله هنوز!!!!

پاسخ:
پاسخ:

+ خودمم نمیدونم!
شما فهمیدین بهم بگین!
البته یه حدسایی میزنم
ولی فقط حدس و احتماله!
والا...
=)))
به جون الی آدرس گذاشتم نمیدونم چرا نیست! :)))

پاسخ:
پاسخ:

الان اینجا ادرس داره عایا؟!
:(
=)))
به جون الی آدرس گذاشتم نمیدونم چرا نیست!:)))

پاسخ:
پاسخ:

هرچند اینحا ادرس داره!
:)
داشتیم حاجی؟؟؟
داشتیم؟؟؟
چرا جواب کامنت رو ویرایش کردین ها؟؟؟!! :))
من حواسم جمعه ها!

پاسخ:
پاسخ:
کی؟!
من؟!
:)))
=)))))
چشم!
اینجا آدرس میذارم!

پاسخ:
پاسخ:

کوه به کوه نمیرسه
اما حاجی به الی میرسه!
والا...
:)))
اون تیک رو ما یه بار زدیم که اسممونو ذخیره کنه!
آدرس مهم نیس! :دی

نه جدی!
خب یه جاهایی دلم نمیخواد آدرسمو بذارم
بعد اگه اون تیک رو زده باشم ممکنه یادم بره قبل از ثبت نظر آدرسمو پاک کنم و ...

پاسخ:
پاسخ:

اگه ما تونستیم شمارو راضی کنیم ادرس بزارین!
ای بابا...
:)))
[آیکون حاجی وقتی مجبور میشن بخاطر دوستان از موضعشون کوتاه بیان] :))

نه دیگه حاجی!
فرق میکنه!
شوما اگه اسمتونو بنویسید حاجیییی(4 عدد "ی") اون وقت میتونید آدرس نذارید!

پاسخ:
پاسخ:

باز ایشون ادرس نذاشت!!!
:(
پس این اقای شیرازی واسه چی اون تیک زیر تیک خصوصی رو طراحی فرمودن؟!
تزئینیه؟!
والا...
:))
کامنت الی که تأیید شده!
پس کو اون موضع سفت و سختتون حاجی؟
شوما که گفتید رو حرفتون هستید!

شوما اذیت میکنید! :دی
منت کشی واسه چی؟! :|
آدرس نمیذارم چون آدرسم اسممه خب :|
همین عنوان شریفی که اون بالا نقش بسته(بدون فاصله) با پسوند:
[دات]بلاگفا[دات]کام!

پاسخ:
پاسخ:

دوستان همیشه مارو مجبور میکنن از موضعمون کوتاه بیاییم!
:(
منم ادرمم اسممه دیگه نباد بزارمش؟!
والا...
و اذا وب الحاجی سُئلت "بایّ ذنب فُلتِرَت ؟"

پاسخ:
پاسخ:

ایمیلم رسید بهتون استاد؟!
یه سوال فنی:

چگونه از وبلاگتون بک آپ گرفتین؟

چگونه آدرس رو عوض کردین بدون اینکه مطالب تکون بخوره؟

پیش پیش مرسی



پاسخ:
پاسخ:

هزینه اش میشه صدتا صلوات در شب جمعه!
واریز کنین لطفا!
تو روح باعث و بانیش!

پاسخ:
پاسخ:

اللهم صل علی محمد و آل محمد!!!
:)))
بدبخت کسری این وسط :))

پاسخ:
پاسخ:

بدبخت دوستای کسرا!!!
:(((
4 صبح خوابیدم 8 بیدار شدم رفتم. الان برگشتم. صبح دوباره باید برم. نظرت چیه:)

پاسخ:
پاسخ:

خیلیم عالی!
:)))
  • علیامخدره
  • شما دیگه باید از اعماق قلب بگی روحانی مچکریم :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما؟!
    اینجا؟!
    ؟!
    :)))
    ای بابا حاجی میدونی چقد گشتم تا پیدات کردم
    واقعا چه کاری بود که کردن؟خیلی مسخره بود

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما؟!
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلاملیک حاجی!
    خوبی؟
    خوشی؟
    سلومتی؟
    حالت خوبه؟

    حاجی وبت خوبه؟
    خوشه؟

    ینی به معنای واقعی یه لحظه سکته کردم!
    (الکی گفتم باور نکن!!!)

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیک!
    شکر
    الحمدلله!
    وبم هم خوبه
    سلام داره خدمتتون!
    (الکی گفتم بارو نکن!!!)
    :)))

    + شما چرا هیشوخ آپ نمیکنین؟!
    والا...
    ما که از پست 3 تا الان همچنان همپای شما هستیم اخوی

    مفیوضکم

    پاسخ:
    پاسخ:

    ادرس وب و ایمیلتون واسه ما خاطره است!!!
    عجیبه برام
    شوما که مچل نداری
    چرا نمی ری ارشاد بگی اشتباهی بستن
    برات وا کونن ؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    از نظر شما مچلی نیس
    از نظر بعضی هس!
    میگن اول باید ثبت کنی وبتو تا ما جواب بدیم!
    اونم با اسم و ادرس و شماره همراه!!!!!!!!!!!!!!!!!
    والا...
    سلام
    من 7 صبح دیدم فیلتر شدین!
    خیلی ناراحت شدم. کلی هم با خانوم مهندس غصه خوردیم!
    خدا رو شکر که هستید. :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    خبرای جدید میشنوم!!!
    آخه کیو هفت صبح فیلتر میکنن!؟
    والا...
    زیاد زمزمه رفتن میکنی :(
    ازونایی هستی که یهو میذاری میری.
    فعلا که لانتوری
    زندگیه دیگه :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر آمدنی رفتنی داره!
    ولی بیخبر نمیرم مثه بعضیا
    و یهویی مثه بعضیای دیگه!
    والا...
    حاجی یعنی جوجه، نظر خصوصی ها رو هم داشت؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    متوجه نشدم!!!
    حاجی چرا در ملا عام شماره میدی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    استغفرالله!
    شماره پست بود اونم در آینده!
    شماره پست!!!
  • جوجه مهندسـ
  • حاجی من داشتم همه پست ها و کامنتارو می دادم بهتون

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما لطف دارین نه بک آپ!!!
    :)))
    سلام
    خوشحالم که تونستین نجات بدین وبلاگتون رو

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    من خوشحالم که تونستم کامنتارو نجات بدم!
    :)))
    خوبه که الان درس شده:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    با عوض کردن آدرس بله!
  • منه پابرهنه
  • والا ما ظهر اومدیم دیدیم فیلتری گفتیم یا خدا حاجی چی نوشته مگه فیلتر شده

    هیچی دیگه تو وبمون پست گذاشتیم که حاجی کجاست . و اینا هر کی میدونه بگه که خبر دادن حاجی پیدا شده

    :دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه یه حاجی چی میتونه نوشته باشه؟!
    والا...

    + وب دوستانو رصد میکردم!
    پست ثابت شمارو هم دیدم!
    و همین اشتباه رصد کردن پستها و کامنتهای شما دوستان
    منو مجبور کرد زودتر از موعد برگردم!
    :)))
    البته قبل از نه فیلتر بود...عجیب بود برام... همیشه فک میکردم باید چیزی نوشته باشی بر خلاف قوانین که فیلتر شی... ولی خداییش توی وب شما چیزی ندیدم... صبح که دیدم واقعا تعجب کردم. میدونید حاجی احتمالا به خاطر اون قانونیه که گذاشتین.. همون که بدون آدرس تایید نمیشه.. فک کنم آقای شیرازی ام از اونایی بوده که بدون آدرس کامنت میذاشته تایید نکردین عصبانی شده مسدود فرمودن. پس بهتره تجدید نظر بفرمایید.

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب اطلاعاتمون دقیق تر شد!
    به من بیاد چیز چیزدار بنویسم آخه؟!
    والا...
    + من همینجا اعلام میکنم راضی نیستم شیرازی وبمو بخونه!!!
    خوش اومدی حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    زحمت دادیم به دوستان!
    حاجی...چرا نگفتی بعدشم باز اومدم کامنت گذاشتم...حالا که مسدود نیستی آدرسِ وبلاگت رو عوض کن! میگفتی من جایِ شیون و زاری خیلی منطقی اطلاع رسانی کردمجایِ فحش دادن به بلاگفا و شیرازی، ..منطقی با موضوع برخورد کردم..تازه تجربیاتمم در اختیار گذاشتم[آزی در شعف و شادی بسیار چون حاجی دوبار اسمشو تو یه پست آورده]

    پاسخ:
    پاسخ:

    ضمنا پیشنهاد کردین بلاگ رو!
    ولی من دلم نمیاد بلاگفای خرو رها کنم!
    :)))
    ممنونم از در اختیار گذاشتن تجربیاتتون!
    حاجی این داستانه هت که یکی از علما بوده فکر کنم، موقع مرگش بوده، هر چی بهش میگفتن اشهدتو بگو فقط میگفته نشکن نمیگم.
    بعد که خوب شدن، گفتن شیطون ساعتی که دوست داشتمو گرفته بود و میگفت اگه اشهد گفتی، میشکنمش.
    (اگه جاییش اشتباه بود ببخشید)
    حالا فکر کنم موقع مرگ، شیطون وبلاگ حاجی رو میاره جلوی چشم ما و میگه حذفش میکنما

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه درست گفتین!
    یعنی میخواین بگین این وب اینقدر عمر میکنه؟!
    مثلا م م: 489763947649؟؟؟
    :)))
    پس به خیر گذشت!

    پاسخ:
    پاسخ:

    این دفه آره!
    :|
    جدی جدی روایت ما درست از آب در اومد ها!
    خدا شاهده راضی نبودم فیلتر شه وب!
    ولی چوب خدا صدا نداره!
    حالا بازم شما اذیت کنید خوانندگان رو!

    پاسخ:
    پاسخ:

    من اذیت میکنم یا شما که ادرس نمیزارین؟!
    باید بیام منت کشی؟!
    :(
    اگه میرفتی با این همه طرفدار چیکار میکردی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    خداحافظی!
  • عروس کوشولو
  • فل فل چیا قرصاشون زیاد مصرف کرده بودن توهم زدن حاجی:)

    خوشالیم که یافتیمتون :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    زیادی احساس وظیفه کردن گویا!
    :)))
    خب اینم از ماجرا
    بعله. آفرین به کسری و آزی
    خیال کردید ما ول کن هستیم حاجی!
    نشده بیایم قم وگرنه با یه نظر میشناسیمتون

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا آفرین به کسری؟!
    سه هفته است هیچ خبری ازش نیس مرتیکه!!!

    + عمرا!!!
    :)))
  • خانم مهندس
  • حاجی اگه میرفتی!
    دیگه هیچوقت حسابم باهات صاف نمیشد.
    جدی:/

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه الان حسابم باهاتون صافه؟!
    :)))
    خودتون بیایین خسارتای مارو بدین!
    والا...
    جواب نمیدید. ومن با هزار تا کارو تپش قلب نشستم ولی شما باز جواب نمیدید.درهرحال خوشحالم که خودتونیدو برگشتید.بلاگفا با خودش درگیره.وب شما که فیلتر بشه دیگه وامصیبتا.واقعا بلاگفا باید برای خودش و خدماتش متاسف باشه.

    پاسخ:
    پاسخ:

    گویا از مخابرات فیلتریدن مارو!
    براتون خصوصی گذاشتم در اسرع وقت!
    من خیلی ناراحت شدم.و الان خیلی خوشحالم هستید.

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا چرا گریه میکنین پس؟!
    :)))
    اوا. چه ماجرایی

    پاسخ:
    پاسخ:

    واقعا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی