حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 826: بنت التاجر الفرشیه!

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۱۶ ب.ظ


اون اوایل طلبگی 

که عموی گرام به شدّت و حدّت 

دنبال معرفی موارد و کیوس (جمع مکسر کیس!!!) متعدّده و متنوّعه

جهت برادر زاده سخت پسندشان بودند

یه روز فرمودند:

دختر فلانیهارو میخوای؟!

توضیح ضروری:

این فلانیها فامیل خیلی خیلی دوری بودن

از مشهد مقدسه

و از تجار عالی مقام فرش در آن خطّه

و میلیاردر هایی بسیار محترم و متدین!

البته از کل فامیل فقط با عموی گرام یه ارتباطکی داشتن

والسلام!

ما نیز با اعتماد به سقف تمام فرمودیم:

موردی نداره!!!!

گفت: حالا بهشون بگم داماد چی داره؟!

گفتم: بگو یه مقدار لباس، یه مقدار کتاب و ماهی پنجاه هزار تومان شهریه!

گذشت

و گذشت

و بازم گذشت

تا عمو جواب رو گرفتن

و مارو بعد از مجلسی که در خونه شون برپا بود کشیدن گوشه ای

و فرمودند: فهمیدی چی شد؟!

من: نه! چی شد؟!

عمو: 

با فلانی صحبت کردم

گفت: من دخترم تو مشهد بخواد صبحونه فقط نون و پنیر بخوره

ماهی پونصد هزار تومن خرجشه!!!!!

منم نیشخندی زدم و چیزی فرمودم در حد به درک!

عمو هم قاطی کرد و فرمود: آبروی مارو بردی!

ما نیز افاضه کردیم: خیلیم دلشون بخواد!


پ.ن:

این پست تقدیم به...

چند تا تقدیمیه نوشتم

به دلم نچسبید!

میزارم خودش جای خالی رو پر کنه!


  • ۹۲/۱۱/۰۷
  • حاجی ره

نظرات  (۶۲)

"براهمتون چ اونا ک گفتنو چ نگفتن"

خدا جمیع خیر دنیا و آخرت رو نصیبتون کنه
چ اونایی که ازش درخواست کردین چ اونایی که درخواست نکردین

پاسخ:
پاسخ:

چه دعای خوبی!
با این اوضاع بخای حساب کنی الان میشه یه چیزی حدودِ.... اوووووه خیلی میشه!!

پاسخ:
پاسخ:

دقیقا!
حداقل یک و نیم میلیون!!!!!!!!!!!!!!
  • دوشیزه فلانی
  • بودم!
    کامنتام رو خوردی رفتم!

    + شب بخیر!
    ++

    پاسخ:
    پاسخ:

    سر درد خیلی بدی گرفته ام!
    شرمنده!
    میمونه واسه فردایی دگر استاد!
    ما بچه های بلبلیم!
    صرفا جهت تکمیل کامنت ماریا خطاب به نگین!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگه تکمیل تکمیل شد!
    :)))
    چشم اقا مرتضی
    چشم ماریای عزیز براهمتون چ اونا ک گفتنو چ نگفتن
    دعا میکنم

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوش به سعادت شما
    و خوش به حال دوستان!
    شب همگی بخیررررررررررررررررررررررر

    پاسخ:
    پاسخ:

    شبتون بخیر!
    از طرف همه گفتم!
    :)))
    500 هزار تومن؟؟!!
    اینا چی میخورن مگه ؟؟!!
    یه هیئتُ بخای شام بدی ارزونتر میفته!

    پاسخ:
    پاسخ:

    توجه بفرمایین که این 500 هزار تومان مال هفت هشت سال پیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    مممنونننن عه این اینجا بوده
    خخخخ
    ممنون
    عی بابا خجالت ندیدن
    +گفتین تصویری
    دوربینمم برداشتم مث همیشه تو کیفمه
    برنگشتم حلالم کنین دی:
    شب همگی بخیر
    (درگوشی با حاجی:حاج اقا تا چن وقت پیش یادتونه چقده منتظربودم؟ میگفتین میطلبه بجاش برسه میطلبه؟حالا جام عوض شده دارم میرم :) اشک شوق میریزم همش)
    :)
    اره طلبید
    الان موقشه
    بدرود

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم همش داشتم فکر میکردم چند وخ پیش چقدر آرزوی مشهدو داشتین
    و الان راهی هستین!
    هعی...
    خدا نصیب همه مشتاقان کنه!
    "بچه ها حاج اقا کاری ندارین؟"

    سلام ما رو هم برسونین نگین خانم

    حق پشت و پناهتون

    پاسخ:
    پاسخ:

    بازم با شمان نگین خانم!
    به سلامت نگین عزیز
    مواظب خودت باش:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    با شمان!
    :)))
    یادم اومد
    ماگلیم ماسنبلیم ما بچه های بلبلیم بااااااااااااااااااااز میشیم بسته میشیم
    بااااااااااااااز میشیم بسته میشیم اگه تو بمن اب ندی این جوری میشیم اونجوری میشیم پرپر میشیم میفتیتیم زمین
    همشم تصویر داش دلتون بسوزه دی:
    ممنون ماریا جونم

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما بچه دهات بودیم فقط جفتک چارکش بازی میکردیم!!!
    :))))
    عی بابا!
    چ بد ک نشنیدین :(
    +نتونستن نیس کلا ....نمیدونم
    نمیشه...نمیاد نمیدونم چرا
    اما ترجیح میدم خیلی کم بزارم بیشتر خواننده باشم
    اما اگه عرضی باشه میگم
    علانم ک زد ب معدم انگار :|
    +بیخیال مهم نیس
    +شما حاج اقا
    شما بچه ها
    اسم همه رو نوشتم رو کاغذ ک فراموش نکنم
    براهمتون دعا میکنم
    باحوصله وقت میزارم
    اقا منو طلبیید ازش ممنونم
    هنوز باورم نشده
    ...
    بچه ها حاج اقا کاری ندارین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    انشا الله به خیر و خوشی و سلامتی برین و برگردین
    با پست های توپ تصویری!!!
    التماس دعای فراوان!
    گوارای وجودتان این زیارت!
    نگین جون.شعره اولش اینجوری بود: ما گلیم،ما سنبلیم ما نمیدونم چی چی های بلبلیم.بااااز میشیم بسته میشیم!
    یادش بخیر زنگ تفریحا تو مدرسه!
    آلیسا آلیسا هم بود.
    یا "این دختره اینجا نشسته گریه میکنه"

    پاسخ:
    پاسخ:

    جهت افزایش اطلاعات عمومی مخاطبین!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • همون طور ک وب شما نیاز به بالابر داره کامنتدونی ها نیاز به پایین بر داره!

    + خسته میشم خو!

    :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا خوبه خودت پرشون کردی!!!
    :)))))
  • خانم مهندس
  • حاجی! پدرخانم دادشم قبل ازدواج ازش پرسیده بود:سرمایه ات واسه شروع زندگی چیه؟
    دادشم گفته بود: ایمانم به خدا
    اینقدرپدرخانمش خوشش اومده بوده!!همش به ما میگفت من با همین حرف عاشق امیرحسین شدم!!!!!!!!
    پدرخانمش دسته کمی هم از این تاجر فرش ندارهاااا!!!!البته از نظرمالی نه!از نظرموقعیت اجتماعی!!!
    میخواستم امیدواری بهت بدم:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا ما ازین شانسا نداریم!
    اگه هم بگین یهو طرف میگه برو بازار نقدش کن بیار!!!
    والا...

    + ولی خیلی حال کردم با این کامنتتون!
    همین که همچون منش هایی هنوزم هس
    خدارو شکر!
  • دوشیزه فلانی
  • من امشب آخرین نفر بهت شب بخیر میگم حاجی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    من یهو میرم!
    تازه سر درد هم دارم!
    گفته باشم...
    حاجاغا ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    هوم؟!
  • جوجه مهندس
  • خداروشکر که ایشون پا پس کشیدن با اون کیسهای بی سرانجام قدر خواهر زاده رو بدونید شاید ایشون یه اتیشی این وسط سوزوند
    + همین قضیه انکار مانع از این میشه که از ته اعماق دلمون واستون دعا کنیم دیگه یعنی پارتنر محترم رو که یافتین حاجی حاجی مکه هععععععی وای

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما قدردانش بودیم و هستیم!
    + و این نشون میده که هیشکی به فکر حاجی نیس
    همه میخوان اینجا چند لحظه ای خوش باشن!
    هعی...
    :(
  • دوشیزه فلانی
  • باشه یه باریکلا طلبم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بنویس به حساب!
    :))
  • دوشیزه فلانی
  • اصن من یه رگم به این صفحه ی فیلتر که کم نمی بینمش رفته حاجی!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بی شباهت نیستین!
    :)))
    از خوشحالی دلم گرفته
    اینکه از خونه تا حرمو پیاده برمو تو ی هوای ابری دلمم بگیرهو قدم بزنم تا برسم ب حرم..
    مشتاقانه منتظرم
    فقط اینکه ک خیلی دلم گرفته امشب

    +اینجا ک میام نمیتونم کامنت بزارم عصن ی چیز داغونیه هااااا
    ی جو سنگینیه
    فک نکنین نمیخونیمو اینا
    +حالا میدونم نگران ک نمیشین بیخبر باشین دی:
    کلا عرض کردم
    +ما نیگا میکنیم فقط البته کامنتم میزاریما دیگه گفتیم بچه ها هستن دی: کمتر بزاریم یا نزاریم
    هستن بچه ها میگن میخندن ما هم استفاده میکنیم
    +فقط اینکه اون شعره بود:
    اگه تو ب من آب ندی اینجوری میشیم اونجوری میشیم پرپر میشیم میفتیم زمیییییییییین(تصویریه ها)
    این اولش چی بود همش فکر میکنم ب اون شاپرکه یکیه
    دی:

    میزارن

    پاسخ:
    پاسخ:

    تا باشه از این دل گرفتگی ها!
    والا...
    چرا نمیتونین کامنت بزارین؟!
    مستفیض میشیم!
    الان برین دیگه تا پنج شنبه جمعه که ازتون خبری نیس
    والا...
    یعنی چی بچه ها هستن!
    کامنت گذاشتن واجب نوعیه!!!!
    هر کسی باید خودش انجام بده
    نمیشه بگی که تقیه نماز میخونن پس من نمیخونم!
    والا...
    :)))

    + یادم نمیاد!
    یعنی اصن فک نکنم شنیده باشم!
    :(
  • دوشیزه فلانی
  • هار هار!

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
  • فرشــدهـ !
  • چـَـت رومــه بهـعــَـن مـاه ، دایــِــر بـایـد گـردد

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان اینجا شما چیز دیگه ای میبینین؟!
    والا...
    :)))
    عههه حرف عروسی و اینا شد گفتم یادآوری کنم که اون دختر آخریتون هنوز دل ما در گرو مهرش هست! خلاصه که ندینش بره! سلامم برسونین بهش!
    با تشکر!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما خواستگارا رو نیگا میکنین
    میدیم به بهترینشون!
    البته فعلا بهتر از شما سراغ نداریم!!!

    + به فرانی سلام برسونین!
    :)
  • عروس کوشولو
  • نه دیگه دختر نخواسید بهتون نمیدم ‏!‏ تقصیر خودتون خب ‏!تشکرات فراوان ماهم شمارو بدعاییدیم :‏)‏ حاجی دیروقته ما رفتیم که ساعت 7مدرسه داریم :‏(‏ شبتون شیک

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما مردا حرف همدیگه رو بهتر میفهمیم!
    والا...
    آجرکما الله!
  • دوشیزه فلانی
  • خواه ناخواه فرش فروشی هم میرید! همیشه که فرش های جهیزیه سالم نمی مونه!!! :)))

    + واقعا هم کذابه!
    ++ اصن سرعت کامنت گذاشتن رو داری؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    زن دوم رو واسه چی گذاشتن؟!
    والا...
    :)))

    + واقعا!!!
    ++ بیچاره کردی مارو!!!!
  • دوشیزه فلانی
  • دلت نیومد به هوش و ذکاوت و فراستم بگی باریکلا که گفتی خوبه خودم لو دادم؟!!
    نچ نچ نچ!

    + البته حق با شماست و کاملا موافقم! دخترا تو خونه ی شوهر هزارتا چیز که تو خونه ی باباشونم نمی تونستن اسمش رو بیارن طلب میکنن!!! دخترای نازپرورده که جای خود دارن!

    پاسخ:
    پاسخ:

    انصافا جاش نبود
    باشه به موقعش!
    :)

    خداوند مارو محفوظ و مصون بدارد ازشون!
  • دوشیزه فلانی
  • نه بابا میاودریش قم قناعت پیشه می کرد!
    اصن می بردیش حجره!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    استغفرالله!
    اینم از عواقب مجوز بدون ادرس کامنت گذاشتن!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • پس بعد از به سرانجام رسیدن امر خیرتون شروع کنید به نگارش
    + یه مساله قابل تامل دیگه تو تمام امر خیرهای شما رد پای عموی گرامه
    نخش ایشون از نخش خواهر زاده وسطی پر رنگتره

    پاسخ:
    پاسخ:

    من اگه کارم به سرانجام برسه که همه چیو انکار میکنم!!!
    :)))
    عمو قبلا نخش مهمی داشتن
    الان خواهر زاده گراممون عهداه دار شدن!!!
  • دوشیزه فلانی
  • آخه نا آشنا بود!
    همه که مث من و جوجه و خانم مهندس و مرتضی کذاب (!!!) و خانم میم و نگین و عروس کوشولو و نور العین شما امیر حسین و... نیستن که معرف حضور باشن!!!
    والا!

    + من در خفا آدرس دارم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نا آشنا بودن!
    دیگه نیستن!
    مرتضی کذاب رو خیلی خوب اومدی!!!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • تداعی معانی از نوع قیاس! بله!
    ایشالا در آینده ی نزدیک برید!
    آمین!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا به دور!!!
    فرش فروشی رو ترجیح میدم
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • آهان!
    دیدی!
    جذابیت های داستان....!
    من باید مچ نوشته های شمارو از رو چادر با دستکش چن لایه رز مریم بگیرم!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا خوبه خودم لو دادم!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • راستی میگم!
    گفته بود دختره تو مشهد 500 هزار می خوره!
    خوب میاوردینش قم به قناعت عادت می کرد!
    :))))))))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    برعکس!
    خونه باباش و تو شهر خودش این همه خرج داشته
    اگه میخواستم بیارمش قم
    حتما جت شخصی هم میخواس واسه اومدن!
    والا...
  • عروس کوشولو
  • حاجی حرفتون یادتون باشه ها ‏!پس فردا عروس چشم سبز خوشگل خواسید اصن به رو خودم نمیارما ... جدی دور از شوخی یادم بود ولی حال مساعدی نداشتیم و فراموش شد وقتی به حرم نگاه کردم اول شماو کمپوتا اومدید تو ذهنم

    پاسخ:
    پاسخ:

    به موقعش ما میاییم با عاغاتون صحبت میکنیم!
    با شما معامله مون نمیشه!
    والا...

    + مردم چه روحیات عرفانی عمیقی دارن
    به گنبد نیگا میکنن یاد بنده و کمپوت میفتن!!!!!!!!!!!!!!

    ++ چند روز پیش حرم دعاگوی حضرتتان و عاقایتان بودیم در حرم مطهره!
  • دوشیزه فلانی
  • این شانی آدرس داشت که کامنتش تایید شد؟!!

    ( دوشیزه فلانی آتیش بیاره معرکه )

    پاسخ:
    پاسخ:

    اولا شاتی!
    ثانیا همیشه ادرس میزاره ایشون!
    ثالثا من حواسم نبود تایید کردم بعد که دیدم ادرس نداره دیگه دلم نیومد...

    + الان شما خودت ادرس داری به مردم گیر میدی؟!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • حاجی داستان عشق و خواستگاری هاتون رو بنویسید اندازه مخزن الاسرار میشه ها من حاضرم براتون تایپ کنم

    پاسخ:
    پاسخ:

    پیشنهاد خوبیه!
    حداقلش قد یه کتاب جیبی که میشه!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • خدایی شبیه قفسه روسری تو روسری فروشیه!
    قشنگه نه؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما فرش فروشی رفتیم ولی روسری فروشی نه!
    به این میگن تداعی معانی!
    والا...
  • خـ*ــ*ـانوم خـــونه
  • باشه...هرطور راحتـین...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا حفظتون کنه!
  • عروس کوشولو
  • دیدیم شما ابرو دارید زشته برید از اونجا کمپوت بگیرید :‏)‏ موقعی که پسرتون داماد ما شد یاداوری کنید

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما پشیمون شدیم از وصلت با خونواده شما!
    والا...
    از یه کمپوت دریغ کردین
    اونوخ ما پسرمون بدیم دس شما؟!
    :(
    هیچی میخواستم بگمم ن دارم میرم
    اونقده دلم گرفته
    ....
    :(

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان شما باس خوشحال باشین!
    چرا دلتون گرفته خب؟!
    اینم حرف شد؟!
    والا...
    چه حالی بکنین شما!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی و دروغ نه اما حاجی و مغلطه و سفسطه و اینا بله!

    + حرف شما سند دست اول منگوله دار! والا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    البته جذابیتهای داستانی هم هس که باید رعایت بشه!!!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • این عکسه هست که گذاشتین؟!!!!!!
    واسه فرشه دیگه؟!
    اما من یاد روسری میفتم وختی می بینمش! :))

    + خدایی نگاه متفاوت رو داری؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگه از متفاوت رد شده!!!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • باشه نبود!
    نه!
    اونو نگفتم که! حرفت رو گفتم! اونکه به عمو جانتون گفتین و معنی به درک می داد!
    سانسوری بود نگفتین؟:))

    پاسخ:
    پاسخ:

    مال خیلی وقت پیشه خب!
    واقعا یادم نیومد!
    حاجی و دروغ؟!
    والا...
    حاج اقا؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله!
    :)
  • عروس کوشولو
  • :‏)‏ ‏!امروز تشریف اوردیم شهرتون ولی ادرس نداشتیم که امانتیارو بدیم:‏)‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوش به سعادتون!
    ولی الان باید بگین؟!
    :(((
    میزاشتین امانتی حرم
    من میرفتم میگرفتم دیگه!
    والا...
  • خـ*ــ*ـانوم خـــونه
  • با قاطعیت میگم ما به هیچ وجه ملاکمون ثروت نیس...
    میگم حاجی من یه قضیه ای رو تو کامنت خصوصی براتون تعریف کرده بودم...دوس دارم جواب شمارو بدونم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلیم عالی!
    میشه باشه واسه یه فرصت دیگه؟!
  • جوجه مهندس
  • لیاقت نداشتن حاجی
    صبحونه بهانست!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه هندونه خوب و رسیده ای!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • همچی ادمی به درد زندگی نمیخوره ‏!همون به درک شما زیاد هم بوده

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
  • خـ*ــ*ـانوم خـــونه
  • کاش مردم ملاکاشونو تغییر بدن...اینجوری به نظرم بیشتر جوونا یه ازدواج درست رو انجام میدادن...

    پاسخ:
    پاسخ:

    از خودمون باید شروع کنیم!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • یادت نبود حاجی یا سانسوری بود که نگفتی؟! :)))))
    بگو!
    راحت باش!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونجا آپ نمیشه!
    تزیینیه!
    :)))

    + منم طرفو نمیشناسم خدایی!
  • دوشیزه فلانی
  • بود!

    پاسخ:
    پاسخ:

    وختی میگم نه
    بگو چشم!!!
  • دوشیزه فلانی
  • هووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررررررررا!
    حاجی امشب کلی هست!


    + خاویار؟!! واسه صبحانه؟!! عووووووووووووووووووووووق!

    ++ پ نع پ! خوابم رو با ساعت خواب پسر همسایه روبه رویی تنظیم می کنم!!! تازه 3 بارم چراغ رو خاموش روشن می کنم که بفهمه! :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    من هستم!
    ولی شما مگه خواب نداری؟!
    والا...

    دارندگی و عدم برازندگی!!!

    + مردم چه ترفندهایی بلدن!
    والا...
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • یه نفرررر بود؟!
    برا شما عاشقانه می نوشت؟!!
    یعنی وب زده بود که بنویسه؟
    پ چرا نمی نویسه؟
    من هی سر میزنم به اونجا و می بینم هیچی به هیچی!
    اه!
    بیا بنویس دیگه!
    میخام بخونمت!
    ایسگامونو گرفتیا عمو!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه همچون کسی بود
    نه همچون قصدی داشت!
    شهریه در دنیای ما دانشجو ها معنای دیگری دارد..

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما بخونین "بورسیه"!
  • دوشیزه فلانی
  • یعنی برم؟
    تشریف بردین شما هم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما خوابتونو با اینجا تنظیم میکنین؟!
    :)))

    + امشب شب بیداریم!
    :(((
    ایشالله خدا بهتون خیر بده...همون که صلاحتونه نصیبتون بشه...

    پاسخ:
    پاسخ:

    انشا الله!
    به دعای خیر دوستان!
    :)

    "گفت: حالا بهشون بگم داماد چی داره؟!"

    دل پاک کم چیزیه ؟

    پ.ن: دلم شکست... ینی دعای دل سیاه شکسته هم مستجابه ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    همه که مثه شما عارف مسلک نیستن استاد!
    تاجر فرش به حساب بانکی نیگا میکنه!
    البته ما همون دل پاکو هم نداشتیم متاسفانه!
    والا...

    + اگه واسه من باشه دعات
    حتما!!!!
    اگه واسه خودته نخیر!
    :)
  • دوشیزه فلانی
  • احیانا دخترشون چاق نبود؟!
    شاید منظورشون این بوده که 500 تا نون میخوره و یه تن پنیر!!! که گفتن میشه 500 هزار تومن!! :)))))))))))))

    + دیگه کلپچم بزنی واسه صبحونه اینقد نمیشه! گرچه اون عدد نماد کثرته!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شاید صبحونه دخترشون خاویار طلایی خزر بوده!
    والا...
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • چی فرمودین در حد به درک؟! میشه بگی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    یادم نیس!
    :)
    در پاسخ به این پست،
    یک کلمه باید گفت:
    لیاقت نداشتن!
    والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
    :)))
    + من فقط دلم میسوزه که الان میتونس خونه ام پر فرش دستباف باشه!!!!!!!!!!
    :)))
    حاجی واقعن عاشقی ک پشت سرهم دارین پست میکنین

    پاسخ:
    پاسخ:

    این از نشونه های عاشقیه مگه؟!
    :)))
  • خـ*ــ*ـانوم خـــونه
  • چه صبحونه پانصد هزار تومانی چه دو هزار تومنی همه جاشون آخر زیر خاک و تو یه وجب جاس...

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینو باید به اون تاجر فرش گفت!
    عجیب باهاتون موافقم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی