حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 824: التوضیحیه!

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۳۶ ب.ظ

میگن: الناس حریص علی ما منع!

مردم هر چی رو ازشون منع کنی به همون علاقه نشون میدن!


قبلا عرض کرده بودم خدمت دوستان که در مورد استخاره قبل ازدواج معذورم از توضیح!

اولا یه چیز خیلی دلیه و نمیشه خوب توضیحش داد

شروع بشه کش پیدا میکنه و نمیشه هم جمعش کرد!

ثانیا صلاح نمیدونم تبلیغ عمومی بشه

چون میدونم مفاسد زیادی داره که قابل جبران و پیشگیری نیس!

من دو چیز خیلی خوب رو هیچوقت به کسی پیشنهاد نمیکنم:

حوزه اومدن و طلبه شدن + استخاره کردن!


+ نوشته بودم جیغیله طلبه!

دوستی تذکر به جائی دادن که شاید این عبارت خوب نباشه!

ما نیز بنا به فرمایششون اونو تصحیح کردیم

و اضافه میکنیم که برخلاف آنچه در عرف عمومه 

این کلمه به عنوان یه خطاب تحبیبی به کار رفته بود نه تحقیری!

مخصوصا اینکه اخلاص و صداقت و پاکی سطح یکی ها بین خود حوزویها ضرب المثله

و ادم این بچه ها که هنوز خیلیاشون ریش هم نداره میبینه یه حس محبت و احترام خاصی بهش دس میده

و از قضا منم در ادامه چند جمله به شوخی و خنده در موردشون گفته بودم 

که البته بنا به حال و هوای پست اونا رو چند لحظه پس از ثبت پست پاک کردم!

شاید بعضیها خونده باشن!

خواستم بگم هیچ منظور بدی نداشتم از این لفظ!

و بازم ممنون به خاطر توجه و تذکرتون!


  • ۹۲/۱۱/۰۷
  • حاجی ره

نظرات  (۱۱)

  • جوجه مهندس
  • قبل از رجوع به پست کذایی من ترجیح میدم برم افق محو شم

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاشق اون پستم!!!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • چه جلافتها من کلاه خودمو نمیتونم سف بچسبم لیلی رو کوجای دل بی صاحابم جا بدم الانی
    تازشم شما که حاجی مملکتی این وضع لیلی یابیتونه دیگه چه برسه به مهندس خورده پایی مثه من که هنوز مهر نظام مهندسیم خشک نشده وال

    پاسخ:
    پاسخ:

    رجوع کنین به پست شماره 25 خودتون!
    :))))))

    + بگیرینش رو بخاری
    اینجوری زودتر خشک میشه!!!
  • جوجه مهندس
  • نه مهندسم نه شاعر
    انگلیسیها بهم میگن Crazy
    ترکها "چلگن çılgın"
    ایرانیها هم ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که نفهمیدم به شما چی میگن
    ولی من به شخصه میگم: مجنون!!!
    :)))

    + دنبال لیلی باشین!
  • جوجه مهندس
  • همه مهندسا نه بعضی از مهندسا که نیتشون پاک نیست اینطورین
    منو کسی کشف نکرده وگرنه شاعر خوبی میشدم والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس مهندس نیستین!
    شاعرین!
    و این خیلی خوبه!
    :)))
    جدی سوال بود....
    آخه بعضی وقتا بد جوری جواب میده!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    پیغمبر فرمودند: فال نیک بزنین اما فال بد نه!
    یعنی اگه دنبال کاری هستین
    و یه نشونه خوب دیدین مثلا قطعه شعری یا صدای بلبلی یا دیدن آدم خیلی خوبی فال نیک بزنین و بگین ایشالا خوبه!
    اما به دیدن گربه سیاه و صدای جغد و خیلی چیزای دیگه که مردم فال بد میزنن اعتنا نکنین!
    من معتاده فال حافظم،چیکار کنم؟!!! :'(

    پاسخ:
    پاسخ:

    رجوع کنین به کلینیک های ترک اعتیاد به فال حافظ!
    :)))
  • خانم مهندس
  • حاجی,الان٣٢نفر انلاینن!!!!!!!!!!!
    یاخداااااا چه همه!!!!
    ماشاالله البته:-)

    +استاتیک کجاست؟؟؟؟استاتیک کجایی بیا ببین چه شلوغه اینجا!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اندازه یه منبر مستمع داریم!!!!!!!!
    :)))

    + همین دوروبراس! چرا دیگه صداش میزنی؟!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • بسی رنج بردم در این سال سی
    تا شما تو یه پست به نتیجه برسی


    + ن احترام "برسین" به خاطر حفظ قافیه حذف شده
    + + هععععی وای

    پاسخ:
    پاسخ:

    میگن مهندسا چون احساساتشونو لای کتاب و دفتر و فرمولای ریاضی جا میزارن
    دیگه نمیتونن شعر بگن!
    حالا این شعر قشنگ از کی بود؟!
    ی جوری شدم اینو که گفتی.
    یاد اون عالمی افتادم که وقتی دید یکی چشم برزخی داره بهش گفت تو هم از غذای اونا بخور تا دیگه این صحنه هارو نبینی و اذیت نشی.
    میدونم ربطی نداشت!
    این که گفتی استخاره توصیه نمی کنم این حس بهم دست داد. طوری که انگار برای عامه مردم خوب نیست و برای طلبه ها چرا. نمی دونم شاید باید دلت صاف باشه برای اینجور کارا.

    پاسخ:
    پاسخ:

    زدین به هدف!
  • عروس کوشولو
  • نمیدونم چی بگم :‏)‏ . ی بار به یک حاجی گفتیم استخاره کنه بد اومد جوابش ناخوشایند بود واسم و انجامش دادم و هنوز چوبشو میخورم و دیگه هم سمتش نمیرم

    پاسخ:
    پاسخ:

    من با استخاره دلم اروم میگیره
    اگه بد اومد دیگه عمرا اگه سمتش برم
    خوب هم اومد هر چی که باشه استقابل میکنم
    با دل و جون!
  • خـ*ــ*ـانوم خـــونه
  • ...فقط خواستم سلامی عرض کنم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    علیکم السلام!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی