حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 822: حرقه طعامنا! (سوختن غذای ما!)

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ


دیروز برنج گذاشتم واسه ته چین!

یادم رفت

گرفتم خوابیدم!

سوخت!!!

...

امروز (یعنی همین الان!) شیربرنج گذاشتم

اومدم کامنتارو تایید کنم

یادم رفت

سوخت!!!


+ کسی امروز ناهار اضافه نداره واسم بیاره؟!

:)))

++ گرسنگی هم مارو نکشه

همخونه ای میکشتم!

مطمئنم!

:(((

+++ امروز دوستی میگفت بهترین آشپزهای دنیا مردن!!!

++++ حالا باز بگین کامنتارو تایید کن! الان شما خسارت منو میدیدن؟! والا...

+++++ الکی حرف در نیارین که حاجی عاشق شده ها! دیروز خواب موندم امروزم سرگرم نت شدم! والا...

  • ۹۲/۱۱/۰۷
  • حاجی ره

نظرات  (۲۵)

بیا
بیجنبه
حالا 2بار از کدبانو گرید تعریف کردیما
چش خورد
2زار جنبه داشته باش حاجی!!


پاسخ:
پاسخ:

خو چش نکن برادر من!
مجبوری؟!
شما از اونطرف چش میزنی
من اینجا جنبه داشته باشم!؟
والا...
خو اشتباه تایپی بود
حاجی اسم شما رو یاددداشت نکنم؟ نمیخواید؟دی:

پاسخ:
پاسخ:

میخواییم ولی نیازی به یادداشت نیست
اصن مگه میتونین منو فراموش کنین!
این همه حرم یادتون کردم
والا...
برنج که سوخت
شیربرنجم که سوخت

این نسل سوخته که می گن شمایی ؟ :))

پاسخ:
پاسخ:

تو روح این خلاقیتت!
:)))
آه مظلوم نبوده احیانن...
هم خونه ای گرام خوبن؟...می گم ایشون در پستاتون ی مظلومن ک تو برای خوب نشون دادن خودت اونو ب فلاکت کشوندی...
باز بگو شمالیسم ها الن بلن...خودت دیدی تو آینه...
غذای سوخته گوارای وجود...

پاسخ:
پاسخ:

با ما مهربون نیستین
با خودتون مهربون باشین!
  • خانم مهندس
  • آخیییییی:-)
    حاجی چه آرزوی دور از دسترسی داری

    پاسخ:
    پاسخ:

    خواستن توانستن است!
    تازه آخوندارو نشناختی!
    والا...
  • عروس کوشولو
  • عاشق شدی حاجی بعله‏=‏‏)‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    به هر حال شما تجربه تون بیشتر از ماس!
    والا...
    اینجوری که از توصیفات به نظر می رسه ، دیگه اون قابلمه رو نباید شست ، باید برد تراشکاری !

    پاسخ:
    پاسخ:

    منتظرم بیای بشوری!!!
    :)))
    شما عاشق نشدین اینجوری برنج میسوزونین؟
    وااااای به روزی که عاشق بشین! :)
    ما هم دو روزه صبح میریم دانشگاه تا 8 شب یکریز در حال اینور اونور دویدن هستیم!
    باید بگیم یادمون میره ناهار بخوریم و گشنه میمونیم!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    ببینین عاشق شده بودم دیگه چیکار میکردم!!!
    :)))
    ما هم اینقدر دنبال ناهار میدویم
    دیگه یادمون میره درس هم بخونیم!
    :)))
    یاد دوران دانشجوییم افتادم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی الان دیگه خبری از سوزوندن غذا نیس
    یا این که کلا غذاهارو یکی دیگه واستون میپزه!!!؟؟؟
    :))))))
    خو میگفتیم من براتون میفرستادم غذا
    :|
    نکنین این مارا رو دی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    من کاری به مارها ندارم که!
    :)))
    اووووووووووه اینقدر باس غذا بسوزنید شور ترش کنید تا یه نیمچه اشپزی شاید بشید

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان شما وب ندارین که ایمیل گذاشتین دیگه؟1
    بله؟!

    + عاغا من یه آشپز حرفه ایم!
    ملت به دستپخت ما قسم میخورن!
    والا...
    حالا دو بار برنجمون سوخته
    که اونم دلیل خاص خودشو داشته!
    والا...
    :)))
    سوختن غذا هم ترجمش میشه حریق؟ یه ابهت داره این کلمه آخه

    پاسخ:
    پاسخ:

    تیتر ها معمولا از لحاظ علمی و ادبی مشکل دارن
    و اصلن دقیق نیستن!
    بیشتر یه طنزه واسه اونایی که عربی میدونن!
    :)))
    البته سوختن دل میشه حرقه القلب!
    اما عذا رو نمیدونم!
    خودم ساختم!!!
  • منه پابرهنه
  • دفه سوم آشپزیت خوب میشه
    بیا واست یه دوره بذارم حاجی دو روز دیگه زن گرفتی بلد باشی برنج درست کنی
    :دی
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    آشپزیم خوب میشه؟!
    هست!!!
    حالا دو دفه سوزوندم دلیل نمیشه که آشپزیم بد باشه!
    من آشپزیم تو فامیل و دوستان طلبه معروفه!
    هه!
    ملت بچه هاشونو دوره میفرستن پیش ما!
    اونوخ...
    :)))
  • عروس کوشولو
  • حاجی فقط عشق میتونه هوش و استشمام ‏!‏ ادمو از بین ببره

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا حس شامه ما از اول کور بود!
    تو خونه مون چیزی میسوخت اولین نفر مادرم و آخرین نفر من متوجه میشدم!!!
    فدای سرتون:)
    تا باشه از این اتفاقا

    پاسخ:
    پاسخ:

    عآره والا...
    فقط شستن ظرفاشونه که نگرانم کرده!
    :)))
  • خانم مهندس
  • حاجی,خسارتت رو از اونایی که کم کامنت میزارن بگیر!!!
    میخوای منم کمکت کنم خسارتتو بگیری ازشون؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من اگه بتونم خسارتمو از شما بگیرم دیگه آرزویی ندارم!
    والا...
    حاجی امارگیرتو دیدی یه وب زده خیلی بامزست طفلی دلم براش کبابه بی جیره مواجب جون میکنه
    والا :)))))))
    من حاضرم ناهارمو با شوما قسمت کنم البته اگه با یه افغانی همسفره بشین نصف بربری مال شوما نصفش من
    نصف نوشابه مال شوما نصفش من
    همخونه ای هم کوفت بخوره
    خوبه حاجی
    تا دیگه فکر کشتن شوما به سرش نزنه
    خوب غذاس یه وقتایی دلش میخواد بسوزه خوب به شوما چه ربطی داره
    حاجی ته ته حاجیایی دمت گرم
    میدونم گفتی بی ادرس اپ نمیکنی اونم خیالی نیست همینکه بدونی از نظر ما اخرشی کافیه
    یا علی مرد
  • خانم مهندس
  • حاجی!
    بهترین آشپزای دنیا مُردن؟؟؟کی مُردن؟؟؟
    چرا مُردن ؟؟؟ یعنی دستپخت خودشونو خوردن مُردن؟؟:))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    از دست خانماشون و دست پختای افتضاحشون مُردن!
    :)))
    چه کد شاهزاده ای شوی تو

    پاسخ:
    پاسخ:

    هستم!!!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • رودل با کمی عرق نعنا حل میشه
    تائید خارج از نوبت و بی وخت این دردسرها رو هم داره
    + کارتون سخته خداییش، خدا صبر بده از بابت هم خونه ای و بعضی مخاطب های مساله دار والا
    ++ دعا مینمویم

    پاسخ:
    پاسخ:

    بنمویید که سخت محتاجیم!
    حاجی عاشق شده

    پاسخ:
    پاسخ:

    این که یکی با یه نیگا حرفتو بفهمه
    خیلی کیف داره!!!
    :)))
  • خانم مهندس
  • حاجی عاشق شدی مگه؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینجوری مهندس شدین؟!
    :)))
    آیکــونــا بـرا حــاژی مجـاژیـه بـوت نـه شـومـا کــِــع تــاژه اینمـ >>> بـرا اوشـونـِـع !

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب توجیه کنین از قبل مارو!!!
    والا...
    حــــــَـــــــجـــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــععععع

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه آیکونای بی تربیتی ای!!!
    واه واه واه
    :)))
  • جوجه مهندس
  • سلام علیکم حاج عاغا
    ته چینتون تو حلق کوکب خانوم!!!!

    لاقل عکسش رو نمیذاشتین آبروی جامعه روحانیت حفظ بشه والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام حضرت استاد!
    رودل میکنه خب!
    سوخده اس بدجور!
    عکس تزیینیه
    ما جوری سوزوندیم که با قابلمه یکی شده!!!!!!!!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی