حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 821: ضد الحال!!! (ضد حال!)

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۵۷ ب.ظ

یه پست مفصل با ادبیات خودم نوشتم در مورد ورود حضرت معصومه به قم

همون لحظه ای که میخواستم تاییدش کنم پرید!

حالم گرفته شد اساسی!!!

:(((

  • ۹۲/۱۱/۰۵
  • حاجی ره

نظرات  (۴۰)

مثلٍ اینکه تصمیمتون جدیه برا دک کردنِ من عاره؟!

تهدید ترعیب نمی خواد امر کنید دیگه امار نده
منم میگم چشم فرمانده
والا دووشواری نداریم که

پاسخ:
پاسخ:

الان میگین؟!
الان که دیگه بهتون عادت کردیم؟!
:)))
حرف که زیاد دارم حاجی
ولی کسی که بفهمه چی میگم نیست پس هیچی واسه گفتن نداشته باشم بهتره

پاسخ:
پاسخ:

شما افاضه بفرمایین بفهمش هم خدا میرسونه!
والا...
  • خانم مهندس
  • نه.فیلمش جالب نبود
    عاخه نقش اصلی فیلم نبود:))
    فقط تصویر خالی میدیدم،:)))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    فیلم صامت بوده پس!
    :)))
    آه مظلوم نبوده احیانن...

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما مظلومی میبینین اینجا؟!
    یه مظلوم هس اونم منم!
    :)))
    stattstic فـــحش خورش ملسه نوش جونش

    + قرار نیس که به خاطر فحش های ادمین های بی مسولیت امثال شما stattstic به کار انسانی خودش عمل نکنه والا!!! چه انتظاراتی از عادم دارن

    ++ شما واسه من دعا نکنین دعاهتون رو برا همون دوست کذایی بکنین نصیب کسی را کسی نخورد

    +++ با تهدید و ترعیب آمارگیر دک نمی کنن والا آمارگیری شیوه رندان بلاکش باشد

    پاسخ:
    پاسخ:

    البته من فحش خوب دادم ها!
    "تو روحش صلوات"

    + واسه دوست کذایی دعا میکنم
    خوبم میکنم
    تا چش بعضیا دربیاد!
    والا...

    ++ پس چجوری دک میکنن؟!
    میشه راهشو بگین به ما؟!

    عجب حدیثی! خیلی حال کردم!!!
    "آمارگیری شیوه رندان بلاکش باشد"
  • خـ*ــ*ـانوم خـــونه
  • سلام حاج آقای خودمون...
    میگم حاجی شما دوس ندارین قدم رنجه کنین به خونه ما؟...

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    ما مرتب قدم رنجه میکنیم!
    فقط کامنت نمیدیم!
    والا...

    + آهنگتون هم خیلی قشنگه!
    می خواین فحش بدین؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دادم!!!
    :)))
    حــــاژژژی ؟ کـوجـایین ؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حاژژژی!؟؟!
    چرا مثه معتادا صدا میزنی؟!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • ببینم؟!!!
    حاجی امشب نیومده؟!!!
    عجب!
    حاججججججججججججججججججججججججججججی!


    + امیدوارم خوب باشی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    رفته بودم شام عروسی دوستی
    بعد هم حجره خوابی!!!
  • خانم مهندس
  • وقتی حاجی نیست!!!!!


    فیلم امشب سینماهای کشور:-D
    فک کردی شما رو میگم؟؟؟نه!
    داشتم فیلم سینما رو اعلام میکردم:-))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا قشنگ بود فیلمش؟!
    :)))
    اخی رسما خانوم زد تو پرد!؟؟!
    گفت ادبیات خودتو برا خودت نگه دار؟!؟!
    العان حس موجودات ضایع شده رو داری!؟!؟
    اخی نازی


    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا اشتباهات سهوی خودمو میچسبونی به حضرت؟!
    والا...
    من حیفم اومد که شما محروم شدی از خوندنش!
    کم سعادتی از شما بود!
    حضرت نخواستن این مطالب متعالی و عرفانی رو بعضیا!!! بخونن!
    بعله!!!!
    حالا اینو گذاشتین که چی؟ این واسه ما نه آب میشه نه نون؟ دوباره بنویس حاجی
    یاد بچه گی ها که تنبیه میشدی و معلم میگفت ده صفحه بنویس فلان!
    آ باریک الله، بدو مشق هاتو بنویس بابا ببینه...

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه حسش بود چشم!

    + یادمه که به بچه های دبیرستان ده صفحه و بیست صفحه تمرین تنبیهی میدادم
    ولی یادم نمیاد خودم بچگی از این تنبیها شده باشم!
    والا...
    سلام خوبین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    خوبم!
    :)
    حاجى؟
    جریان چیه جدیدا آخر شبا میاى؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    جریان بی خوابیه
    و این که بقیه وقتم معمولا پره!
    والا...
    بـازیـن رفـد رخـت چرکایِ هم اتاقیُ بشــوره :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    هه!
    من رخت چرکای خودمم نمیشورم!
    والا...
    سلام
    شوما بنویس
    ما منتظر می مونیم

    حیفه پشیمون بشیدآ

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    من مطمئن باشم شما وبلاگ ندارین که ایمیل میزارین عایا؟!
    بله دیگه...وقتی پست مورد علاقه منو حذف میکنی.....خدا میزنه پست مورد علاقه اتو حذف میکنه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    کی؟!
    من؟!
    من مگه اصن پستی رو حذف کردم؟!
    اشتباه شده!
    :)
    شانس:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    نداریم که!
    والا...
    خب دوباره بنویسین...

    پاسخ:
    پاسخ:

    حسش میپره خب!
    ساعت 6:40 تعداد افراد آنلاین یک عدد فسیل
    ساعت 10:22 تعداد افراد آنلاین 2نفر+ فسیل
    ساعت 14:1 تعداد افراد آنلاین 4 نفر+ فسیل

    + دیگه چون تو مرام stattistic زمین انداختن حرف حاجی نیس آمار رو بعد این فله ای میدم تا زیاد زحمت تائید کردن نداشته باشین

    ++ بعضیا اونقدر خوش روزین براشون 4تا 4تا دعا می کنید اونوخ stattistic به این خوبی چرا میخواید دکش کنید بعضی از دوستا چی دارن که stattistic نداره

    پاسخ:
    پاسخ:

    میبینم که آپ کردی!!!
    :)))

    + خال مهرویان سیاه و stattistic هم سیاه!
    اما این کجا و آن کجا!!!
    :)))
    درک میکنم این حس مزخرف حال گرفتگی رو :|
    حیف شد!

    پاسخ:
    پاسخ:

    واقعا!
    :(
    من خواننده جدید هستم و پیرو پست قبلی فقط خواستم آدرس گذاشته باشم

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا حفظتون کنه!
    همه شمارو هم جوجه تونو!
    :)))
    برای منم زیاد پیش اومده خیلی آدم کلافه میشه:(

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره خیلی!
    مخصوصا اگه همیشه پیش بیاد!
    :(
    آخی حاجی دپرس

    پاسخ:
    پاسخ:

    درست میشه!
    :)
  • آسمــــآن
  • آخـــــی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخی رو باور کنم یا نیشخندو؟!
    :)
    حاجی ره
    چه ایمیلشم امنیتیه

    پاسخ:
    پاسخ:

    چاپار امنیتیه؟!
    وا!

    منتظرش میشینیم حاجی. معطلمون نذار.

    پاسخ:
    پاسخ:

    کاش همت شمارو من داشتم میرزا!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • عزیزم..!
    خیلی آت آشغالی بلاگفا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوب شد بلاگفارو آخرش آوردی!!!
    :)))

    + البته اگه اول جمله هم میاوردی بهتر بود
    اینجوری ما هم سنکوپ نمیکردیم!
    :)))
    نـازی ی ی ی ی ؛ منـمـ اَ ایـن ضـده حـالا خوردمـ اسـاسی سـره پروژه هـایِ دسنویس اونمـ ، بعـدشمـ تـا یـه ماه کلی فـش بـه اینُ اون دادمـ تـا خالی شـدمـ

    پاسخ:
    پاسخ:

    من فقط همون لحظه یه فحش دادم!
    همین!
    :)))
    اوه دور و بر ما زیاده از این حرفا.
    همه میگن صبح زود پاشو درس بخون بهتر بفهمی.
    ولی من از وقتی یادمه شب کار بودم شبا درس میخونم خیلیم موفقم بهله
    یعنی بگو شب تا سه و چهار صبح بیدار باش ولی صبح پنج و شش بیدار نشو.
    البته دستورات اسلام رو چش ما جا داره.

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم هیشوح جز روزای امتحان نتونستم درس بخونم!
    فقط عصر به بعد!
    شب که دیگه عالیه!
    والا...

    + البته دستورات اسلام رو سر ما جا داره!
    :)))
    روایت داریم :
    همانا وقتی حاجی حال خوانندگان وبش را بگیرد فی الحال بلاگفا حال حاجی را میگیرد!
    بعله!

    پاسخ:
    پاسخ:

    من بازم حال خوانندگان رو میگیرم ببینم این روایت درسته یا نه!
    :)))
    هین؟
    کی گفته آدم آخر شب چیز یاد نمیگیره؟
    دم شوما گرم اصن منو بنده خودتون کردین استاد.

    پاسخ:
    پاسخ:

    واقعا کسی همچون حرفی زده؟!
    :)))
    اختیار دارین شما مولایین!
    والا...
    حالا برا امشب منتظر این پستتون باشیم ؟ یا بریم بخوابیم؟/

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه دیگه!
    برین بخوابین!
    منم رفتم!
    ساعت یکه ناسلامتی!
    قهوه خونه ها هم تعطیلن دیگه!
    :)))
  • خانم مهندس
  • چه بد
    حالا اشکال نداره!!!!
    ناراحتی نداره که

    پاسخ:
    پاسخ:

    داره!
    حیف اون پست!
    یه دفه اومدیم حرف درست و حسابی بزنیما!
    :(
  • خـ*ــ*ـانوم خـــونه
  • از این مصیبتای عظیم سر منم اومده حاجــی...
    به قول یکی از بچه ها...بلاگفا خر است......

    پاسخ:
    پاسخ:

    حیف اون پست!
    تازه من همیشه یه پستو به نیمه که میرسم ثبت موقت میکنم محض احتیاط
    این دفعه اینقدر رفته بودم تو بحر مطلب که یادم رفت!
    همه اش پرید!
    :(((

    + از خر هم یه چیزی بالاتر!
    والا...
    اورین اورین خوبه. اصن پشتکار تو شوما موج مکزیکی میزنه.
    باور کن سخته ادرس گذاشتن بابا دیگه مشتریاتو بشناس.
    هی انگلیسی فارسی باید بوکونیم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما یه بار اون تیک زیر خصوصی رو بزنین که همیشه مشخصاتتون حفظ بشه!
    والا...
    دوشواری نداره که!
    حاجی ببین سنجاقکه چه متنبه شده!
    هی با آدرس میاد اصن آدرس از زبونش نمیفته
    آیکون حاجی در حال باد به غبغب انداختن
    (ینی عاره جذبه )

    پاسخ:
    پاسخ:

    امیدوارم همیشگی باشه!
    نه امشب که خوابیدی فردا یادت بره!
    والا...
    به خاطر م م 819.
    چوب خدا که صدا نداره.
    خخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    ولی من عقب نشینی نمیکنم!
    وای یه حس تلخ شوکه کننده ی گنگی داره! که باعث میشه آدم یه دقیقه همینجوری زل بزنه به مانیتور:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    :(((
    سنجاخکه پرپره اون حال گرفته ت شه حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی ضد حال بدی بود!
    حیف شد!
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی