حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات


بعضیا خیلی خوش روزی ان

مثلا چند روز پیش دوستی فرموده بودن که واسشون دعا کنم!

منم پنج شنبه صبحی که میرفتم سر کار

رسیدم به میدونی که تا حرم یه خیابون مستقیم داره

و گنبد و گلدسته خوشگل و قشنگ معلومن!

من همیشه اونجا چند لحظه ای وایمیستم و سلام میدم!

همونجا یاد ایشون افتادم و با خودم گفتم من که معلوم نیس دیگه کی برم حرم

پس همونجا چند لحظه ای براشون دعا کردم و نیابتا سلام دادم!

از فاصله 2 کیلومتری تقریبا!

...

عصر یکی از رفقا زنگ زد که بیا فیضیه!

رفتیم و پنجاه تومن عیدی بهمون ماسید!!!

و فیضیه هم که مستحضرید چسبیده به حرم!

از تو حیاط فیضیه یه جایی هست که همه روحانیا وایمیستن و رو به گنبد سلام میدن

اونجا هم باز به یاد ایشون افتادم و گفتم حالا که به حرم نزدیکیم واسشون دعا کنیم

باز براشون دعا کردم و نیابتا سلام دادیم!

از فاصله 200 متری تقریبا!


کارمون که تموم شد با همخونه ای گرام

نردیک غروب شده بود دیگه

داشتیم برمیگشتیم خونه که

همخونه ای فرمودن: حاجی عصر جمعه است بیا یه سر زیارت هم بکنیم! حیفه!

عاغا هیچی دیگه

رفتیم حرم 

و اینبار هم یه زیارت مفصل به نیابت تمامی دوستان مجازی و با ذکر نام تنی چند! انجام دادیم

و اونجا هم باز واسه حاجت اوشون دعائیدیم و سلام و دعا و زیارت!!!

از فاصله 2 متری ضریح!!!


پ.ن:

(کلیک!)

نوشته:

بضعه موسی بن جعفر فاطمه کز روی قدر

خاک درگاهش عنبر و طره حوراستی!!!

  • ۹۲/۱۱/۰۵
  • حاجی ره

نظرات  (۴۵)

  • خانم مهندس
  • جیب منم که الان توش شیپش ها زندگی میکنن:))
    اون یکی جیبمم تارعنکبوت بسته:)))
    البته یه 100تومنی تو کیفم هست!!میشه باهاش دوربین خرید؟:)))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونوخ اسم خودتونم گذاشتین مهندس؟!
    یه باره بگین آخوندین دیگه!
    :)))
  • خانم مهندس
  • نه خط نزن

    دوربین نداری؟؟؟؟!!!!!!!!!بعد اون عکس باکیفیتی که چندوقت پیشا از انارها گرفته بودی باچی بود پس؟؟؟؟؟؟!!:)
    برو عامووووو ما رو سیا نکن.ما خودمون ذغال فروشیم:))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    داشتم!
    یه 400 دی کنون داشتم که فروختمش!
    البته یادم نمیاد عکس انارهارو با چی گرفتم!
    دوربین موبایلم هم بد نیس
    البته نه واسه عکس گنجشک و اینا!
    والا...
    ان شاءالله میام قم و میرم حرم...
    حاجی
    هر چه بیشتر یاد دوستان کنی، حاجت رواتری
    مستحضرید که!
    بعدشم من برای شمسی کوره! که نمیشناسمش هم دعا میکنم، دوستان که جای خود دارن!
    من فقط برای خودم دعا نمیکنم. به جای دعا یه گوشه وایمیسم و نگاه میکنم به ضریح و ... .
    حاجی یه بچه دم در خونتون وایسه و زل بزنه بهت و گریه کنه نگاش نمیکنی و رد میشی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    و البته بنده معتقدم کسایی که آدم رو دعا کنن ناخوداگاه دعا میشن!
    الکی که خیلیا تو ذهن آدم نمیان روبروی ضریح!
    والا...

    + مخصوصا اگه صاحبخونه از خاندان لطف و کرم باشه!!!
    سلام
    خوش به سعادت دوستتون و البته شما
    سلام من رو هم به حضرت برسونید
    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    به روی چشم!
    التماس دعای متقابل!
    بنظر من این حکم برای افتخاریه که به تو رسیده
    خدا بهت حال داده که واسطه بندهاش بشی
    بی برو حالیشو ببر
    بهونه شد توهم بری زیارت
    خدا حاجتشو بده
    آمین

    پاسخ:
    پاسخ:

    آره واقعا!

    + البته حاجتشو هم گرفت
    هرچند شرینی مارو که نداده هنوز!
    والا...
    منم دعـــــــــــا

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم دعا!!!
    اون دوستتون من نبودم آیا؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیگم کی بوده که همه فک کنن خودشون بودن!!!
    :)))
    سوال حاجی: ایا بین اونایی که به اسم دعا کردی منم بودم یا نه؟؟
    امیدوارم جوابت نه نباشه فقط..

    پاسخ:
    پاسخ:

    جواب مونا: چون وبتون در وبلاگ دوستان بنده جا داره شما هم دعا شدین!
  • عروس کوشولو
  • حاجی خیلی به دعا نیازمندیم :‏(‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما؟!
    شما دیگه چرا؟!
    حالا این مجردا رو بگین یه چیزی!
    والا...
    :)))
    اونجور موقع ها یاد ماهم بیفتید:/

    پاسخ:
    پاسخ:

    سعیمو میکنم!
    :)
    حاجی واسه ما هم دعا کن محتاج دعاییم شدییییییید ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    من جای شما بودم میرفتم اون نصفه کتابو میخوندم به جای التماس دعا گفتن!
    :)))
    حاجی منم مریضم منم دعا:/


    پاسخ:
    پاسخ:

    هیشکی حالش از شما بهتر نیس!
    اینجا ما فقط به اورژانسی ها جوابگوئیم!
    :)))
    سلام حاجی
    زیارت قبول
    ما رو هم دعا کنید

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم!
    قبول حق انشاء الله!
    به روی چشم
    الهی نور به قبرت بباره ننه
    جالب اینه دانلود پی دی اف هم داره
    اگر توفیقی بود از فردا می خونمش
    اگر دوس دارین سوالامم می پرسم
    اگر هم باعث ناراحتیه بفرمایید نپرسم
    حالا برای دس گرمی:

    مگه نه اینکه قرآن به دستور ابوبکر کتاب شد
    تو اول کتاب من اینطور متوجه شدم که از حدیث ثقلین استنتاج شده که قرآن در زمان پیامبر به صورت کتاب در دسترس بوده؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    ننه؟!
    :)))
    عاغای قرائتی معمولا کتاباشو به صورت رایگان رو نت میزاره
    و کتابای چاپیشو هم اجازه داده که هر کی خواس خودش بره چاپ کنه بفروشه!
    قربه الی الله!
    سایت درسهایی از قرانشو هم ببینین!!!

    پیشنهاد میکنم که ورزنامه ای نخونین!
    ببینین از کجای آیه این برداشت هارو کرده
    درسته یا نه؟!
    چیزی به ذهن شما هم میرسه اضافه بر اون یا نه
    و ...

    اگه بلد باشم
    و شما هم در جواب شنیدن خیلی عجله نداشته باشین در خدمتم!

    دقت بفرمایید که:
    جمع کردن مصحف ها و صفحات جدا جدا و یکی کردن آنها و در جلد قرار دادن آن که در زمان ابوبکر انجام شد نه این که قبلش اصن کتاب قرانی وجود نداشته باشه!
    از قبل و در زمان خود پیغمبر ص نیز در مصحف ها و ورقه هایی از چوب و پوست و حتی استخوان نوشته شده بود
    و چند جواب دیگه که فک میکنم کافی باشه تا همینجا!
    نه؟!
    :)
    حـاجی فـوت کـن خـودتُ بیخـی بـرو سرتو اَ پنجـره بـده بیرون یه بادی بخور بپـره هـواش اَ سرت پیـش میـاد ولـش ؛ ایشـالا یـه حـالِ مشـدی بـهت دس میـده بهتـر اَ اونو مینـویسی ؛

    فــــــــــــــــــــــــــــــــــووووت !

    پاسخ:
    پاسخ:

    از بامی که پریدیم پریدیم!!!
  • خانم مهندس
  • اونایی که حالشون خیلی بده مثله "خانم مهندس"؟؟؟!!!
    اینم از دعا کردنت:/
    بی عدب:))))
    نمیخوام اصن واسم دعاکنی!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    مطمئنی؟!
    اسمتونو خط بزنم؟!
    باز نیایین بگین فلان و بهمان ها!
    الان چند صد تا رزروی داریم اسمت خط بخوره چند سالی باید تو صف باشی دوباره!
    برای آخرین بار:
    خط بزنم؟!
    :)))
    میرید حرم ما رو هم دعا بفرمایید.
    + مجانی دعا نمیکردین.نه؟
    چطوری حساب کنیم باهاتون؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما چوب خطتتون پر شده!
    فعلا صلواتی دعا میکنیم تا ببینیم چی پیش میاد!
    :)))
    نه دیگه... مسئولیت فکر هر آدمی با خودشه.وقتی کسی رو یاد میکنیم مشکل خودمونه که یادش کردیم :دی.حالا اون هرکار میخواد بکنه.

    پاسخ:
    پاسخ:

    من معتقدم اونی که یادش میکنیم حتما یادمون کرده!
  • دختر 79 کیلویی
  • ممنونم!

    ( واقعا کی تشخیص میده .... (سانسور شد! حاجی ره!) اونقد که من الان با ادبم! )

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    ولی اصلن بهت نمیاد!!!

  • خانم مهندس
  • نه.یاکریم ندیدم.
    قسمت خانما نوشته بودعسکبرداری ممنوع:/

    آره.میخوام.میگری برام؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما دیگه چقد پاستوریزه این!
    هرجا دیدین نوشته عکسبرداری ممنوع بدونین اونجا بهترین جائه واسه عکس گرفتن!!!
    :)))

    دوربین ندارم!
    میخری برام؟!
  • خانم مهندس
  • نه!!!نداریم!
    داریم! ولی تو مسجد نمیان عاخه:/
    اونایی که داشتن نماز میخوندن دورو برشون پرگنجشک شده بود!!!
    انصافأ صحنه قشنگی نیست؟؟؟!بنظرمن خیلی قشنگ اومد!
    خیلی دوست داشتم یه عکس بگیرم:/

    حاجی قسمت عاغایون میزارن عکس بگیری؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    یاکریم هم زیاده!
    ندیدین شما؟!

    بله که میزارن!
    چیه؟!
    عکس میخوایین از گنجیشکای جمکران!؟
    خخخخخخ
    اگر منظورتون من بودم، من هنوز دفاع نکردم! :(
    + اصلا تشریف بیارید دفاع ما به صرف پذیرایی های خوب و همونجا لپ رو بگیرید و ببرید راااااحت!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونم به موقعش!
    نه منظورم شما نبودین!
    :)
  • دختر 79 کیلویی
  • عالی بود!


    + یاد آدما مهمه!
    احتمالا بنده اونقد آزار رسوندم و گاهی مایه ی ناراحتی شدم که ...!

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    من همیشه میگم همه اون دوستایی که تو وبلاگ دوستانم هستن
    بعد واسه مریضا و اورژانسایی و اونایی که خیلی خالشون بده (مثه خانم مهندس!!!)
    به اسم دعا میکنم!
    :))))))))
    نه حاجاقا باور نمیکنم حرفتونو!

    پاسخ:
    پاسخ:

    میدونم خدا جبران میکنه!
    ولی خوب اینم نامردیه دیگه
    والا...
  • جوجه مهندس
  • بی جنبه من ؟؟؟!!!!
    داریم؟؟؟!!!
    نبستم بازه

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب مشکل نرم افزاری بود نشون نمیداد!
    الان درست شد!

    + اصن تو چرا پروفایلت فعال نیس؟!
    آیکون حاجاغایی که نمیخواد کم بیاره!
    حاجی سنجاقی رو دعا کردی؟
    میگم دعای من خیلی بلند بودااااا نکنه با دعای ژوژه قاطی شه:(

    پاسخ:
    پاسخ:

    من برم حرم به جضرت معصومه بگم:
    اومدم واسه سنجاقک و جوجه و آهو و لاک پشت و ... دعا کنم؟!
    نه! انصافا؟!
    خودت بودی روت میشد؟!
    :))))
  • جوجه مهندس
  • بایدم چشمتون برنداره
    ما زیارتی ترین نفطه شهر که هیچی استانمون موزه مشروطه س
    منم رفتنی موزه ستار خان و باقر خان رو دیدم یاد همه دوستان مجازی می کنم این به اون در
    + عاخی الان میرم شیرازی رو ترور می کنم که پستتون رو خورد

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینا به کنار!
    چرا بی جنبه بازی درآوردی کامنتدونی رو بستی؟!
    والا...
    :(((
    پس من به گرد پای شما هم نمیرسم حاج آقای خوش روزی!!!
    :)
    + راستی گفتید بعد سفر از در و دیوار اینجا تبلت میباره! پس کو؟
    چی شد؟ کسی حاجت نگرفت مثل ما!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    دوره زمونه ایه که کسی به نذر و عهدش وفا نمیکنه!

    شنیدین این قضیه رو: کشک چی؟! پشم چی؟!
  • دختر 79 کیلویی
  • آره دیگه!
    چرا می خندین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه اینقدر لاغر شدین من دیگه شما رو نمیشناسم!!!
    :)))
  • خانم مهندس
  • میگم تا حالا یه بار اومدم!!زیادی اونوخت؟؟:/
    البته حرم رو بار دوم بود!ولی جمکران رو اولین بار بود دیدم:))
    خیلی قشنگ بود.تو مسجد پرگنجشک بود
    خیلی خوشم اومد.بخصوص که بارونم میومد.اصن فضا عارفانه شده بود:)
    کاش دوبارهم بتونم بیام:/

    +تشکرات فراوان واسه دعا.تا باشه از این اشتباها باشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینم از دعا و زیارت مهندسا!
    اومدن جمکران گنجیشک بازی!!!
    آخه یکی نیس بگه شهر خودتون گنجیشک ندارین؟!
    خب بچسبین به نماز و دعاتون!
    والا...

    + البته خودمم که حرم میرم همیشه میرم دنبال کفتر بازی!!!
    :)))

    حاج عاغا رفتی؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نچ!
    ولی میخام برم!
    بد ضد حالی خوردم!
    :(
  • یک بیوتکنولوژیست
  • حاجی درسته که از من خوشت نمیاد

    ولی لطفا سلام منم برسون

    پاسخ:
    پاسخ:

    میشه عآدم از کسی که چند تا مقاله آی اس آی داره خوشش نیاد؟!
    :)))
    خب چه فرقی میکنه دوستامون به یادمون باشن یا نباشن؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب اگه به یادمون نباشن من فک میکنم دارم خرکاری میکنم!!!!
    والا...
    دنبال یه کتاب درست و حسابی می گردم
    تو زمینه تفسیر
    که دلنوشته های تفسیر کننده نباشه
    اگه شد به ریزه کاری ها اشاره کرده باشه
    یا استدلال های دینی درست و حسابی توش باشه
    (در ضمن اگه برهان علیت توش باشه نمی خونمش )

    انگار آیت ا... جوادی آملی یه همچین چیزی داره
    ولی تفسیر موضوعیه

    البته هر کتاب دیگه ای هم شد که بتونه دل یه بنده گمشده خدا رو آروم کنه فرقی نمی کنه ولی خواهشا از اینا نباشه که نهایت منطقشون در حد اگر نیک بنگرید و این حرف ها باشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    تفسیر نور آقای قرائتی!
    ماهه مااااااااااااااااااااه!
    یه آیه رو میاره
    هر چقدر نکته تفسیری که ازش فهمیده در یک یا حتی نیم خط ردیف کرده پشت سر هم!
    یه آیه ده تا یکی بیست تا!
    روان و ساده و مجلسی مثه خودش!
    برین حالشو ببرین!
    والا...
    اتفاقا توی مشجد گوهرشاد دعا کردم
    که دعوت بشم زیارت حضرت معصومه.
    یک زیارت چند روزه و مفصل. نه مثل همیشه که سک سک میکردیم!
    خب چند ساله مشرف نشدم. دلم یک زیارت اساسی میخوادش.
    + ما هم که حق دوستی رو به جا آوردیم، نایب الزیاره بودیم اساسی. حالا کی خوش روزی تره!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر کی که بیشتر بره زیارت!!!
    :)))
    حاجی بورو کینار دو دیخه بـده خـودمـ تن تن تأیید کنمـ اون کامنتارُ بلد نیسی تُ عــــَـــححح

    پاسخ:
    پاسخ:

    بابا داشتم یه پست دلی میذاشتم عه!!!
    :(((
  • جوجه مهندس
  • من ذر حال رعایت کردن بودما کامنت نمی دادم اسمم برده شد مجبورم خوب

    + چشمتون بر نمیداره ماریا منو دعا کرده من تا حالا قم نیومدم بدِ دوستان مجازیم یادم میکنن

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیر!!!
    چشمم برنمیداره!
    :)))
  • خانم مهندس
  • من؟؟؟من؟؟؟منم دعا کن بی زحمت:)))))

    البته من تازه قم بودم!
    میگن بار اولی که یه مکان زیارتی میری!دعات میگره:)
    من تو ماشین معامله دعا داشتم.:)
    عاخه فقط من بار اولم بود میومدم!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما فقط واسه اونایی دعا میکنیم که نمیتونن بیان!
    شما نیازی به دعا ندارین که!
    زیادیتون میشه
    والا...

    + البته بگم که اسمتون اشتباهی از دهنم در رفت!
    :)))
  • دختر 80 و نیم کیلویی
  • منم به زبان آوردید یا از دلتون گذر کردم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما؟!
    :)))
    بعضیام خیلی خوش مرامن !

    تو دعا و حاجت گرفتن هم تکخور نیستن ! :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    البته مفتی و مجانی هم دعا نمیکنن!
    والا...
    :)))
    آره ماشالا بس که گلن! خانوم سینو که میشناسین؟ یعنی از اون موقع که دوست شدیم (خیلی وقته) همیشه همیشه میاد ذهنم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا به نظرتون دوستان هم اینقدر به یاد ما هستن که ما به یادشون هستیم!؟
    والا...
    چه سعادتی والا..:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
    خوش به سعادت همچین دوستی واقعا!
    خوش به حالش.
    چقدر خوش روزی.

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه به سعادت اونایی که خودشون پا میشن میرن مشهد!
    والا...
  • خـ*ــ*ـانوم خـــونه
  • چه روز پر ماجرا و دوس داشتنی ای...
    واسه ما هم دعا کنین حاجـی...

    پاسخ:
    پاسخ:

    آره شکر خدا روز خوبی بود!
    خوش به حالشون.
    اتفاقا امروز روبروی ضریح وایساده بودم،سه تا از دوستای نتی(دوتاشون فیروزه ای و جوجه مهندس بودن) پریدن جلو نظرم!!! اصن عجیب بود!
    دیگه بعد از اونا یاد بقیه دوستانم کردیم و از طرفشون سلام دادم.
    چقدرم امروز شلوغ بوووود!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    میبینین؟!
    تو حرم هم آدمو ول نمیکنن!!!
    والا...
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی