حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات


بنا به فرموده 

(آخه هیشکی هم سربازی نرفته اینجا که بگیره نکته رو! والا...)

از ساعت دو امشب (به وقت قم مقدسه!)

به مدت نامشخصی (در صورت پایان طرح اعلام عمومی خواهد شد!)

تمامی کامنت های بی آدرس در حکم خصوصی تلقی شده 

و از جواب و تایید معذور خواهند بود!


فرماندهی عقیدتی - سیاسی وب 

حاجی ره


  • ۹۲/۱۱/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۸۴)

من ستوان یکم وظیفه هیشکی از مراسا ع س اجا هستم امیر
فقط خواستم بگم منم سربازی رفتم

پاسخ:
پاسخ:

الان این آدرسه که شما وارد کردین؟!
نکنه تو سربازی به سرت ضربه خورده؟!
:)))
  • عروس کوشولو
  • حاجی زورمیگیا

    پاسخ:
    پاسخ:

    معمولا خانواده دوماد همیشه زور میگن!
    :)))
    47 دقیقه اس که از اجرا ی حکم گذشته .راستی حاج اقا ممنو ن به خاطر اینکه نظرمو تایید کردین .

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما معذور بودین و معرف حضور!
    ما که دشمنی نداریم با کسی!
    والا...
    :)))
  • مـــــــــن؟!
  • خب اومدم آدرس بذارم..
    ممنون از ارفاقیاتتون حاجی خان.

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی لطف کردین!
  • دوشیزه فلانی
  • الان من منتظر پستم که کامنت نمیذارم!
    چی شد پس؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    هنوز رو گازه!
    بزار جا بیفته خب!
    :)))
    خب حالا چکار میخواید بکنید با این حکم و نحوه ی اجراش؟
    + منظور اون جمله ی عربی چی بود؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    فعلا تجربه و خطا!
    ببینیم چی میشه!


    وقتی که قاضی خودش شاهده!
    (روز قیامت رو میگن که خود خدا هم شاهد ماجراس و هم قاضی ماجرا!)
    ما هم خودمون حکم میکنیم و خودمون اجرا!
    والا...
    بعضیا خودشون کلاس میزارن!خودشونم میگن ما واسه کلاس کار نمیکنیم:))
    الله اکبر!!!عجب بساطیه ها
    البته منم اونو شوخی گفتما

    حاجی تف تو ریا!!نگوووو دیگه!! ریا شد عاغا!منم اون قسمتهای سانسورشده رو باچشم بصیرتم خوندم:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما کلاس گذاشتیم
    شما گفتی کلاس نداره
    خب میخوره تو ذوقمون دیگه!
    :)))
    باز چه خبره حاج آقا؟
    بدتر شد که اینجوری!
    شما حکم بدین، اجراش رو به کسی دیگه واگذار کنید! مثلا استاتیستیک، آمارگیر، جناب امیرحسین....
    :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    و اما القاضی فهو الشاهد!!!
  • دوشیزه فلانی
  • گقتی سلامتیش صلوات گفتم پ ن پ نوش!

    پاسخ:
    پاسخ:

    استغفرالله!
    به همون صلوات رضایت بدین خواهشا!
    :)))
    ارتش بودی!!!!
    فک کردم!سپاه یا نیروی انتظامی بودی!اینقدر کلاس میزاری
    ولی بیچاره سربازای ارتش!بیشتر از همه اذیتشون میکنن:)))
    حاجی سرباز آزار:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما واسه کلاس جایی نمیریم که مارو از ارتش میترسونی!
    ارتش رو دوس دارم که میرم!
    والا...
    بنده جهت رفع و رجوع همین آزارها رفتم ارتش!
    اولین باری هم که رفتم و برگشتم ...
    (سانسور کردم!)
    حاجی دیکتاتوریه اینجا؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نبود!
    ولی میخواد بشه!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • + چرا نشه اصن از همین الان رعایت می نمویم
    شبهکم الله همونی که میگین

    پاسخ:
    پاسخ:

    لطفتون همیشه مستدام!
    همیشه!!!
    اگه منظورت از ع.س!همون عقیدتی سیاسی!
    آره.همونو گفتم:)

    چنان رمزی گفتی ع.س!!گرخیدم:)))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    داش!
    من دو سال عقیدتی سیاسی ارتش بودم!
    خبردار وایسا ببینم!
  • دوشیزه فلانی
  • پ نه پ!
    نووووووووووووووش؟!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ؟!
  • دوشیزه فلانی
  • مسلح با تیر مشقی؟!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    جون حاجاغا خیلی مهمتر از این حرفاس!
    خب مطمئن که نه...
    نمیدونم قدم خیر من بود که این قانون تصویب شد یانه...ایشالله که اینجوری نباشه....
    گناهن اونایی که میخونن و کامنت میدن و وب یا ایمیل ندارن...
    ایشالله که مشکل هرچی هست حل بشه...البته فک کنم مدشده اینجوریش...
    موفق باشید.

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    خیلی لطف کردین!
    حیف نبود بنده و دوستان از خوندن سفرنامه کربلاتون محروم بمونیم؟!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • با این دل گوندشکی که شما دارین عمرن اگه بتونین به کامنتی اینجا سر و سامون بدین
    + من به نوبه ی خودم از فردا رعایت می کنم

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه دیگه!
    من تصمیم رو گرفتم!
    تصمیم حاجی!!!!

    + یعنی میشه؟!
    :)))
    حاج اقا ایمیل ندارم اصن کامنتم تایید شد شد نشدم نشد

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب شما هم رفتین جزو مستثنیات!
    لا مشکل!
    والا...
    :)
  • دوشیزه فلانی
  • اول هر کدوم از کلمات فرماندهی عقیدتی اینا رو به هم چسبوندم( مثل مثلا ناجا که میشه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی) شد اون کلمه اولیه: فرعقسیحا!
    بعد یه کم تغییرش دادم شد فرقصی ها!



    + حاجی ها رو رقص حساس نیستن؟!
    ++ داریم؟ اصن داریم؟ که حساس نباشن؟!
    +++ خواستم سرخ شی از خجالت و معذوریت!

    پاسخ:
    پاسخ:

    کلمه اختصاری رو فهمیدم!
    اما رقص رو نه!
    حالا چی هس؟!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • به سلامتی اون حاجی که کامنتای منو تایید نمی کنه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلامتیش صلوات!!!
    :)))
    حاجی!آلزایمر گرفتی ها!!:))
    بیخال!!!
    دوست ندارم بدون آدرس نظر بدم!!
    خودت هعییی سوال میپرسی کشش میدی!
    گفته باشم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    احتمال دادم ع.س رو میگی اما مطمئن نبودم!
    بابا من دارم با ده نفر همزمان میچتم!!!
    چه توقعا دارین شما!
    والا...
    :)
  • دوشیزه فلانی
  • میگم حاجی چن تا تیر هوایی بزنی و پامرغی بدی برن این خاموشا و بی آدرسا درس میشه هاااااااا!
    حاجی امشب برجک 13 پره! منم توش!
    آقا گلنگدن رو کشیدمااا!
    هر کی به حاجی حرف بزنه یه تیر وسط مغز بی خاصیتش میذارم!
    والا!


    + برجک 13 برجکیه که 2 نفر خودکشی کردن از اونجا! تو پادگان حاجیمون!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ایشالا در آینده چند تا پست عکسی توپ میزارم ببینم کسی دلش میاد خاموش بمونه یا نه!
    والا...

    + یادش بخیر میرفتم سرکشی برجکها!
    اونم با دوتا نگهبان مسلح!!!
    خخخخخخخ
    الان من هم مشهورم
    پس فکرکردین واسه چی اسمم رو عوض کردم؟
    به قول دوستان خودشیفته فراهانی

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما اینقدر بی نیاز از شهرتین که اصن نمیزارین مشهور بشین!
    جدی!
    حاجی به خدا نصفم خوابه!
    جواب بدین بریم بخوابیم
    من اورژانسی ام دو روزه نخوابیدم
    خانمها آقایون اجازه میدین من بین نوبت کامنتم ویزیت بشه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    باید همه اجازه بدن که اونم نمیشه اجازه همه رو گرفت!
    صفو بهم نزنین لطفا!
    :)))
    اتفاقا همین یکی دو دقیقه پیش خوندم!
    والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی میخوایین بگین اسکل کرده بودین مارو؟!
    >:(
  • دوشیزه فلانی
  • فرعقسیحا

    ( فرماندهی عقیدتی - سیاسی وب حاجی )

    فرقصی ها!!!
    هار هار!!
    عربیت خوبه دیگه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    معنی خاصی داره؟!
    من نفهمیدم!
    :(
  • دختر 79 کیلویی
  • تبریک لطفا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تبریکات فراوان به این همت و اراده!
    حالا یکی مث من که نه وب داره و نه ایمیل جرمش چیه؟؟!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    مطمئن باشم؟!
    قول؟!
    "اتفاقا یکی از تفریحات من وقتی عقیدتی سیاسی بودم این بود که
    برم زندانی هارو آزاد کنم!!!
    یا اونایی رو که تنبیه میشدن نجات بدم!
    "

    پس فردین هنوز نمرده ، فقط ریش گذاشته و معمّم شده :)))

    بعد اون وقت بگین این خارجیا بتمن و سوپرمن دارن ! خوب مام حاجیمن داریم :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی ملت دارن هر شب واسه ما یه اسم و لقب جدید میتراشن!
    والا...
    :)))
    حالا اول ببین رات میدن!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    کجا؟!
    واسه خاطر منِ یا تائید کامنتام؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه خاطر وجود خودت من عذاب وجدان دارم!
    گناهی آخه!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • سلام مجدد حاج عاغا
    تبریکات ویژه منو پذیرا باشید بابت امتحانتون
    دیشب زیاده روی کردین تو وبگردی نگران بودم اساسی
    + رته های بشر دوستانه تری جهت کنترل کامنت ها وجود داره نیازی نیس دوستان رو تو مضیقه‌، قرار بدین

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    ممنون از توجهتون و تبریکتون!
    :)
    کنترل کامنت بهانه است
    مهم فرهنگ سازیه!
    و این که یاد بگیریم حرفامونو به اسم خودمون بزنیم!
    و خیلی چیزای دیگه...
    تازه سلام هم یادت رف

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم!
    میخوای حجم کامنتهاتون بیاد پائین؟
    ما میخواهیم حجم کامنتهامون بره بالا
    تاحالا در روز بیشترین کامنتی که داشتم 6 تا بوده، یعنی شد 6تا سجده شکر به جا آوردم

    پاسخ:
    پاسخ:

    میگن بازیگرها دس به هر کاری میزنن تا مشهور بشن
    وقتی مشهور شدن دس به هر کلکی میزنن که تو جامعه مردم نشناسنشون!
    هه!
  • خانومه آقای x
  • ترجیح میدم دیگه کامنت نذارم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چرا؟!
    بده میخوام وبتون به بقیه دوستان هم معرفی بشه؟!
    :(((
    شبت بخیر حاجی.
    خیلی روحیه ام عوض میشه اینجا ک میام.
    خدا خیرتون بده.
    نیاز به گفتن نیست اما ما رو هم تو دعاهاتون یادتون بیاد.


    پاسخ:
    پاسخ:

    شبهکم الله بالخیر!
    منم روحیه ام عوض میشه!
    :)))

    اذکرونی اذکرکم!!!
    حاج شیرین،دوباره کامنتت ما رو قورتیدین؟
    نوووووش جونتون، ما نگران سلامتی خودتونیم،رودل میکنین میافتین رو درست حاجیه فرهاد!

    +همون کامنت مسئلهٌ که پرسیده بودیم در دقایقی اخیر
    جواب میدین که برم کپه مرگمو بذارم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا همین یکی دو دقیقه پیش جواب دادم!
    والا...
    نمی خوام زوریه مگه
    به جونِ بچه ام اگه کمتر از 25 سال بازنشته بشم

    پاسخ:
    پاسخ:

    آره زوره!
    واسه خاطر خودته خب!
    میفهمی؟!
    باز که عدالت رعایت نکردی.
    قربون خدا.. والا..
    :(

    پاسخ:
    پاسخ:

    البته شما هم معرف حضورین
    اگه نمیخواین اجباری نیس!
    حله؟!
    اوووووووووه خیلی فکرها کردم
    شما چی؟ فکری واسه خودتون کردین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من به این فک کردم که حجم کامنتا اینجوری میاد پایین!
    خیلیم عالی!
    خیلی خوشحالم که عالی بودید
    غیر این هم انتظاری نمی رفت ازتون

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو روحتون با این وبلاگتون!!!
    من بالاخره شمارو بازنشسته میکنم!!!
    :)))
    حاجی ک سر حرفش نمیمونه.هه هه
    ما ک میشناسیمت حاجی.
    گفتین 2 دیشب که؟حالا امشب شد.


    پاسخ:
    پاسخ:

    به جون بچه ام دیگه جدیه!
    خسته شدم خدایی!
    :(
    خیلیا متوجه نشده بودن که دیشب بوده
    ما هم وقت اضافه حساب کردیم!
    والا...

    من چرا ترسیدم راستی من که آدرس داشتم...
    آها پس این...


    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    امان از آلزایمر!!!
    سلام حاجی؟
    تایید نمیشه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شب آخره که بی ادرسا تایید میشن!
    همین امشبو داریم!!!!!!!!!!!!!
    :)))
    خعله خب بابااااا نوبرشو آورده....

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما چی؟!
    فکری واسه خودتون کردین؟!
    :)))
    بسیار خوبه!
    حالا از عصبانیتم کم شد.نیشمو ببینتا کجا باز شده

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا ما از وقتی یادمونه همینقدی باز بود!!!
    :)))
    -"امیر تشریف آوردند ! گروهان به صف ! خبــــــــــــر دار !"

    سلام بر کُلُنِل شیخ الرّئیس !

    دو سه روز این سربازای خاطی رو بازداشت کنی و ممنوع الکامنت ، درست میشن !

    فقط اضافه خدمت نده بهشون که از خداشونه !

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    آزاااااااااااااااد!
    اتفاقا یکی از تفریحات من وقتی عقیدتی سیاسی بودم این بود که
    برم زندانی هارو آزاد کنم!!!
    یا اونایی رو که تنبیه میشدن نجات بدم!
    :)))
    :)))
    من چی؟
    من این وسط چی کاره بیدم

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما مخاطب بی آدرسی خواهید موند که فقط حاجی از آدرستون خبر داره!
    خوبه؟!
    آدم با سربازش اینجوری حرف میزنه!عاخه؟؟؟!:/
    همینکار را رو میکنید که ملت سرباز فراری میشن دیگه:))
    مافوق هم ،مافوق های قدیم.هعیییییی

    پاسخ:
    پاسخ:

    تازه باهات مهربون بودم!
    بزار یه دفه به عنوان عقیدتی سیاسی بیام پادگانتون
    اونوخ خودتو خیس میکنی!!!
    :)))
    بی آدرس که نظر میزاری!!
    چه حالی میده حاجی:)))
    آدم هرچی دوست داره میگه:)))))
    خیلی خوبه!دوست میدارم!نمیشه یکم تایم شو بیشترکنی؟؟:)))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونی بی آدرس نظر میزاره
    که یا از ما میترسه!!!
    یا خودشو کوچیک میبینه
    یا میخواد کرمی بریزه که نمیتونه با اسم خودش اینکارو بکنه!
    یا من باب شوخی و اینا!
    و ...
    و اینا هیچ کدوم از نظر من پذیرفته نیس!
    از وقتتون خوب استفاده کنین!
    :)))
    والا من که هیچوفت بی آدرس نمیام:)
    ایدفعه رو فقط بی آدرس اومدم!صرفأ جهت مردم آزاری

    پاسخ:
    پاسخ:

    چهار ساعت دیگه هم روش!
    تحملت میکنم!
    :)))
    فرمانده.دستت دردنکنه,بالاخره یه پست گذاشتی که من بتونم حاجی آزاری کنم:-D
    آخیییییی الان راحت شدم:-)))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا از آزاراتون اینجوری کم میشه واسه من!
    :)))
    حاجی جدیدا رفتی تو فاز مینیمال...پستای ِ قبل ُ ارز میکنم

    پاسخ:
    پاسخ:

    نزاشتن که ادامه بدیم!!!
    والا...

    + حالا خوب بود یا بد؟!
    حاجی آقا این حکمتون شامل حال ما هم میشه !؟
    نمی شه تو حکمتون تجدید نظر بفرمایید؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما که وبلاگ دارین!
    خب آدرسشو بزارن ملت از ارشیوش استفاده میکنن!
    والا...

    + همه در برابر قانون یکسانن!
    :)))
    پس از دو شب به بعد آدرس مرقوم می کنم

    پاسخ:
    پاسخ:

    از دو شب دیشب بود استاد!!!
    آخرین ارفاق بود!
    :)))
  • جوجه مهندسـ
  • خاکِ عالم سلام یادم رفت

    پاسخ:
    پاسخ:

    علیکم السلام!
    :)
  • جوجه مهندسـ
  • سوالی که من از دیشب تا حالا از خودم میپرسم
    عایا با اون وضعیت اسف بار درس خوندن حاجی قبول میشه؟!

    +بعد با استناد به حدیث خودم که "حاجی اگه حاجی باشه نخونده هم پاس میکنه " به خودم دلداری میدم

    پاسخ:
    پاسخ:

    امتحانم عالی بود!
    عالی!!!
    البته به دعای خیر خوبانی چون شما!
    حاجی هم خونه ایتون خوبن...شما ک معلومه خوشی زده زیر دلتون از این پستا...حاجی نه اینکه هم خونه ایتون شمالیسم هستند و ی مدته ازشون نمی گید نگران شدم...اومدم حالا اوشونو بپرسم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه کم سرماخوردگی داشتن که رفع شد!
    الان هم شامشونو دادم و دارن درس میخونن!
    حله؟!
    :)))
    online User: 4


    پاسخ:
    پاسخ:

    امشب شب آخره ها!!!
  • دوشیزه فلانی
  • منم مشمول این طرح میشم؟!!

    ( دوشیزه فلانی در حال لای منگه قرار دادن حاجی )

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما چون کاملا معرف حضورین اشکالی نداره!
    :)
    بنده همیشه خودم آدرس میزارم...چون میدانم آنان که آدرس نمیگذارند چه رنج و زحمتی را برای صاب وبلاگ تولید مینمایند....بهله

    پاسخ:
    پاسخ:

    میگن: پیاده حال پیاده رو میفهمه!
    کاش همه میزاشتن بدون منت کشی!
    والا...
    این تهدیده دیگه...

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله!
    ما خاموشا ک از قضا آدرس هم نداریم تا قبل ساعت مقرر بترکونیم تایید میشه دیگِ ؟!!
    الان ساعت 4و چهل و خورده ای دقیقه ینی 9 ساعت مونده !

    پاسخ:
    پاسخ:

    آدرس ایمیل هم بزارین قبوله ها!
    دیگه از این کمتر؟!
    والا...
    اوووووووووووووووووووووووه...خوبه ماها سربازی نرفتیم!!!

    چقد دعوا میکنی.....چقد خط و نشون!..ادم میترسه...مبادا یکی از خواسته ها رو بی منظور انجام بده....بعد حکم تیر بهش بدی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما که نمیدونین من چقدر التماس کردم واسه ادرس گذاشتنشون!
    اگه بدونین چند تا پست مستقل واسه همین کار کوچیک گذاشتم؟!
    مگه گوش میدن؟!
    اصن احترام به روحانیت از بین مردم رفته!!!!!!!!!!!
    :)))
    تازه خیلیا بی آدرس میان چرت و چرت میگن
    اینجوری شاید آمارشون کم بشه!

    + و یه فرهنگ سازی هم بشه واسه آدرس گذاشتن!
    والا...
    عه وااااااااا.
    اینجوری کارمون سخت میشه حاجی . اجتون نکون.

    پاسخ:
    پاسخ:

    به سختیش میارزه!
    برکات زیادی داره!
    تا کی تنبلی؟!
    والا...
    سلام حاجی ممتحن
    قبول می شین?


    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    عالی بود!!!
    هر چند شفاهی رو یه کم خراب کردم!
    :)
    اطاعت فرمانده.

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه سرباز وظیفه شناسی!!!
    :)
  • آسمــــآن
  • الان این تهدید بود عایا؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه یه عده آره!
    :)
    حاجی شوما امید عبداللهی میشناسی؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه متاسفانه!
    ولی ناصر عبداللهی رو میشناسم!
    :)))
    حاج اقا من اعتراض دارم این چه حکمیه یه دفعه بگین جراح قلب برودیگه نیابهتره که

    پاسخ:
    پاسخ:

    اختیار دارین!
    جراح قلب چون قبلا خودشو معرفی کرده چرا بره؟!
    والا...
    البته اگه به جای آدرس، ایمیلشو هم بزاره خیلی خوبه ها!
    ://////

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما که ادرس میزارین دیگه چرا؟!
    :)
    :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)
    چه فرماندهی بیفکری
    شاید یکی نخواد همه وبش رو بدونن.
    والله
    ب قدیمیها جواب میدین هااااااااااا

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما جزو مستثنیات هستین
    چون معرف حضورین!
    حالا چرا اینقدره عصبانی؟!
    با حرف و منطق هم میشه خیلی چیزارو حل کردها!
    :)))
    سلام حاجی
    ما زیر پرچم خدمت نوموده ایم . اونم یکی یکی دو سال ! هفت سااااال

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    من الان احترام نظامی دادم به شما!
    :)))

    + حالا چرا؟!
    نکنه هر چند وخ یه بار در میرفتین از پادگان؟!
    :)
    Online user: 1
    I don't any address
    please accept my comant
    Thank you very much hajiii valla
    I wish, you have a best mark in your exam
    Have a nice day
    +

    پاسخ:
    پاسخ:

    این دیگه مشکل خودتونه!

    + اینم از برکات این طرح!
    بازنشسته شدن اونی که خیلی وخ پیش باس بازنشست میشد!
    :)))
    داداش ِ من رفده.. می فهمه حاجی :))

    به به به به آیکن ِ گل کردن ِ خبث طینت :)) و همچنین خواب آلودگی

    پاسخ:
    پاسخ:

    از فضل داداش تو را چه حاصل؟!
    والا...

    + شما خواب نداری مگه؟!
    حالا درس هیچی!
    :)))
    کامنت های الی هم؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دلتون میاد ملت از خوندن وبتون محروم بشن!؟
    الی اینقد خسیس؟!
    والا...
  • عروس کوشولو
  • چرا؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    فرهنگ سازی!
    حاجی ملت همه سوالات تخصصیشون گوله شد ریختن تو یاهو؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    یاهو نه!
    چاپار جانم!!!
    پاچار!
    ایمیل ملی!!!
  • جوجه مهندس
  • جذبتون تو حلق سنجاخک
    عجب فتوای کار درسى
    بعضیها احساس مسوولیت نمی کنن
    +من کارم درسته

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره!!!
    یکی شما یکی سنجاقک!!!
    والا...
    الان طی حکمی رسما به من اعلام کردی دیگه کامنت نده.

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما اینجور برداشت کردین!!!
    والا...
    همه ما نادمیم حاجی
    ما رو به پلیس فتا تحویل نده لدفا

    پاسخ:
    پاسخ:

    امیدوارم!
    این آخرین بار بود!
    دقه بعد سروکارتون با پنیر فتاست!
    :)))
    پس ما این‌جا پشمیم دیگه، می‌گی هیچ‌کی سربازی نرفته؟! باشه..

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما امیری!
    :)))

    + اردات داریم سرباز!
    این دیگه چیه!؟ :)
    باز چی شده حاج آقا؟ کسی چیزی گفته مگه؟
    + راستی حالا که هی کامنت کامنت میکنید یادم اومد!!!!
    کامنت من در مورد شکست عشقی چی شد!؟ خورده شد عایا!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    جهت فرهنگ سازی و رهایی از کامنتهای بی نام و نشان!
    :)

    + هعی...
    یعنی فرصت میشه یه روز من همه کامنتارو تایید کنم!؟
    :(((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی