حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات


دوستان بزرگواری که سوال و یا کار مهمی دارین

کامنتاتون بین دهها و صدها کامنتی که میاد گم میشه

و من شرمنده!

زین پس لطف کنین

و مستقیم به ایمیلی که اون گوشه سمت راست گذاشتم ایمیل کنین

اینجوری منم شرمنده شماها نمیشم

اگه هم دیر شد جوابش با یه کامنت تذکر بدین!

خیلیم عالی!


دوستانی که قبلا کامنت دادین

و معمولا هم بسیار مفصل و کامل

نمیگم زحمت بکشین و دوباره همونارو ایمیل کنین

فقط یه بار دیگه ایمیل بزنین و تو دو خط موضوع کامنتتون رو یادآوری کنین


دوستانی هم که من بعد چنین قصدی دارن از همون ابتدا ایمیل بدن!

اینجوری منم شرمنده تون نمیشم ان شاء الله!


پ.ن: لطفا فوریت یا عدم فوریت سوال و کارتون رو نیز قید بفرمایید!


+ دوست عزیزی که واسه تامین منابع علمی پروژه تون کامنت دادین

ایمیل بدین و اگه یادتونه که کدوم پست کامنت گذاشتین یادآوری کنین

رفتین و دیگه ازتون خبری نشد!


  • ۹۲/۱۱/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۳۱)

از کامنت ها استنباط شده :))) البته خودتونم تو یه پست گفده بودین حدود سی سالتونه :)) و توی یه کامنتم که یادم نمیاد همین طور ^_^

مرســــی :)

پاسخ:
پاسخ:

من گفتن منفی سی!
یعنی از 23 الی 29 ساله میتونم باشم!
حالا شما به چه قرینه ای ماکزیممو گرفتین؟!
:)))
خب تو 29 سالته من 14 سال ^_^

عه حاجاغااااااااااااا.. بنویس دیگه :(

پاسخ:
پاسخ:

شما اول ثابت کن من 29 سالمه!
والا...

+ چشم ! فرصت بشه!
لاک زدید حاج آقا؟:-)
خوش رنگم هست...
ففط ناخوناتونو یکم بلند کنید:-)

پاسخ:
پاسخ:

چشم!!!
انشات کو بچه؟؟؟ امتحان خوب دادی ولی انشا ننوشدی؟؟؟ برو فردا با مامانت بیا الانم برو دفتر مدیر..

پاسخ:
پاسخ:

قرار بود تا آخر هفته وخ داشته باشه!
والا...

+ تازه اونم معلوم نیس!
:)))
جون ِتو!!!

تازه ماکارونی و قیمه و فسنجون و مرغ نیز بلدم ^_^

همین طور برنج آبکش :)

پاسخ:
پاسخ:

خب منم بلدم!
البته بغیر فسنجون!
تازه از همه هم بیشتر دوسش دارم!!!!!!!!
خُ یکم تُـن تُـن تـَر بیـا بـارِت سبک شـه :)))

پاسخ:
پاسخ:

تند تر از این که هر شب میام؟!
والا...
واااااااا!!! حاجاغا حرفایی می زنیاا!!!

کلا ظرف شور ِ خونمون منم :|

کجای کاری :))

پاسخ:
پاسخ:

باور کنم یعنی؟!
:)
  • دوشیزه فلانی
  • چشم!
    شخصا دست از کامنت گذاشتن شستم!
    اینم حوله ی خیسش!
    بده به این خانم میم!! :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    کوچولوتر گیر نیاوردی؟!
    :)))
    حاجی یه دود سرخپوسی هوا کن خُ میای ، اَنگشتمون ماسیـد اَ بس رفرش کردیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    گیر کردیم تو کامنتا!
    فرصت نیس آتیش درس کنیم که!
    :)))
    حاجاغا گیر نده دیگه.. هم خونه ای هی میره یه چیزی می خوره نشسته میزاره اونجا تخصیر ِ من چیه عاخه :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه اصن تو قدت به ظرفشویی میرسه که بخوای ظرف هم بشوری؟!
    :)))))))))))))))))))
  • دوشیزه فلانی
  • حاجاقای مملکت همه چی بلده هاااا!
    هیچم انعکاس نور و براق کننده نیس!

    + عوق رو هر چی لاکه! بدم میاد! برم آرشیو بخونم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    استغفرالله!
    همه چیو از زیر زبون آدم میکشن
    بعد میگن حاجاغا همه چی بلده!
    نعوذ بالله!!!

    + فرصت میدین که ما آپ کنیم آخه؟!
    والا...
    :)
    دلت میاد حاجاغا؟؟ من که اینقد خوب ظرف می شورم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیرم!
    باز دیدم چینی ها لک داشتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • عکس این پست دستای یه آقارو نشون میده یعنی؟!!
    چرا لاک زده پ؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اولا خارجیه!
    ثانیا شاید انعکاس نور باشه
    شایدم براق کننده باشه!
    والا...
    اصن من چه میدونم!؟
    مگه اینجا فروشگاه محصولات آرایشی بهداشتیه؟!
    چه چیزا از حاجاغای مملکت میپرسینا شما!
    :)))
    من از لحاظ عقلی 43 سالمه بازم میام

    پاسخ:
    پاسخ:

    سن شناسنامه ای واسه ما ملاکه!
    :)))
    این دستای ی پسر که اینقدر تمیزه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    فتوشاپه باور نکن!!!
    :)))
    23 ربیع الاوله
    تبریک

    پاسخ:
    پاسخ:

    بر همگان مبارک!
    ممنون!
    ینی علان منظورتون این بود ک من نفهمم عایا؟؟؟
    دی:
    ینی شامل من نمیشه؟
    من نباید کار مهم داشته باشم؟
    دی:
    نه الان منظورتون چی بود
    ها؟ها؟ها؟
    :|
    دی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    استغفرالله!
    نفرمایید!
    این پست مال اوناییه که سوالا و کارایی داشتن
    و متاسفانه من نتونستم بهشون جواب بدم!
    شما هم که جزو اونا نبودین!
    حاجی راستی تو مم .814 یه کامنت انتقادی گذاشته بودم

    خوندیش یا خوردیش ؟ :))

    به قول رئیس جمهور سابق! ، انقدر کامنت بخور تا کامنت دونت پاره شه :)))

    پ.ن: این کامنت خوری رو به شوخی می گم ، و بر زحمات زیادی که میکشی و حجم بالای کامنتا آگاهم یا شیخنا العزیز :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله که خوندمش!
    البته فک کنم اگه جوابای کامنتای اون پست رو میخوندین دیگه این اشکالو نمیکردین!
    البته شاید!
    اصن از من کوچیک تر و تابع قانون تر دیدین؟

    جمعیت : نه والا

    آیکن ِ توهم از بی خوابی

    پاسخ:
    پاسخ:

    میخوام کم کم یه تابلو بزنم سر در اینجا که:
    ورود زیر 18 سال ممنوع!
    نظر مثبتت چیه؟!
    :)))
    نسخــتون بـرا کسـایی کـه آلزایمـرِه حـاده موضعی دارن چیـه ؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    "عدم تایید" تنها داروی تایید شده توسط پزشکانه واسه درمان آلزایمر حاد موضعی!!!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • نه
    من همین کامنتمو بدم کافیه
    سوالی ندلرم
    ت

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدایا!!!
    ...
    واسه من ک اورژانسی بود..
    سپاس..

    پاسخ:
    پاسخ:

    متاسفانه یادم نمیاد!
    :(((
    ژوژه میمیری بگی آمین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • از یه لحاظ دیگه گفتم دوستانه...بخاطر استفاده زیاد از واژه دوستان...

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقت خیلی خوبی بود!
    با توجه به این کامنت شما واژه دوستانو قرمز کردم!!!
    منم آمار وبلاگ رو میل بزنم براتون یعنی
    عه وا

    پاسخ:
    پاسخ:

    مشکل شماس!
    :)))
    حاجی ایم دستای شماس مثلا؟
    خو چرا ناخوناش انگار لاک داره
    شایدم برق ناخون
    دی:
    =)))
    ببخشید خیلی دیه شوخ!
    :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    دستای من؟!
    دستای من مثه کارگراس!!!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • من چی کار کنم؟!
    به کجا مراجعه کنم؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه کاری پیش اومده؟!
    والا...
    چشم

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما که جزوشون نبودین تا حالا!
    والا...
    + ولی خوبه که اینقدر حرف شنواین!
    ایشالا یه شوهر خوب گیرتون بیاد!
    :)))
    خب منم که سوالی ندارم فقط میگم سلام...

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    نگفتیم که حتما سوال بپرسین!
    :)))
    هر موقع سوال داشتین این شیوه نامه اش بود!
    کار مهم از نظر شما؟
    در سه بند توضیح بدین
    3 نمره
    دی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونایی که باید متوجه بشن
    متوجهش شدن!
    :)))
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • کلا پست دوستانه ای بود...

    پاسخ:
    پاسخ:

    پستای ما همه دوستانه ان
    والا...
    مگه خصمانه هم داریم؟!
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی