حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 817: من اعمال عصر الجمعه!

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۰۱ ب.ظ

از جمله اعمال عصر جمعه گفتن ذکر استغفار است هفتاد مرتبه!

استغفرالله و اتوب الیه !

همچنین خواندن ده مرتبه سوره قدر!


پ.ن: 

"ربّی" نداشت استغفارشا!

  • ۹۲/۱۱/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۳۸)

خدا خیرتون بده...اینجا آدم دلش شاد میشه...

پاسخ:
پاسخ:

شهر بازیه؟!
:)))

+ خوشحالم از شنیدن این حرف!
حاجی بالاخره بی خیال پستای عشقی شدی؟؟!!

پاسخ:
پاسخ:

از بالا فشار آوردن!
مجبورمون کردن!
:(
سلام حاجی
ما هر کار می کنیم " ربی " هم میاد تو استغفرالله !
نمی شه حالا تخفیفی چیزی بدین ما با " ربی " ذکر رو بگیم ؟!!

پاسخ:
پاسخ:

سلام!
مگه دس منه؟!
والا...

+ ما هم هویجوری بودیم
عادت کردیم بعدش!
  • عروس کوشولو
  • پدرشوهرش فداش بشه =)

    پاسخ:
    پاسخ:

    از کیسه حاجی میبخشین؟!
    والا...
    :)))))
  • جوجه مهندس
  • اعتراف میکنم من نمیتون از پس سنجاخه بر بیام
    سنجاخ چرخه طبیعت رو به هم زده قدیما جوجه ها سنجاخ میخوردن
    الان سنجاخ یه تنه جوجه و کس و کارشو می بلعه

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا منم به این زیاد فکر کردم
    که جوجه ای که باید سنجاق بخوره
    چجوری با سنجاقک اینقدر خوب دوس شدن!!!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • باز 2 دیقه من نبودم سنجاخ شمشیرشو از رو بست؟!
    سلام که میدم بهش باید کفارشم بذارم بغلش

    پاسخ:
    پاسخ:

    کارو یه سره کن مهندس!!!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • دختر دسته گل منو مواظبش باشید ها

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیالتون راحت!
    تو پر قو میخوابه عروسم!
    والا...
    نه حاجی نمیخواد تو زحمت بیفتین:)
    داداشم خودش کلا صبوره:)
    شما لدفا دعا کنین یکی که عقلش کمتر از خودم باشه(واسه اینکه منو بگیره)
    محض اطلاع شاسی بلند(اوکازیون)خدا قسمت کنه که منم خوشم بیاد ازش
    (اگه همه مستجاب شه این آخریه عمرا)


    پاسخ:
    پاسخ:

    با جوجه معامله تون نشد مگه؟!
    خوب داشت پیش میرفت که!
    :)))
    نه حاجی من کلا سبک بار راحت ترم:)
    عقل....اونم از نوع سلیمش باید خیلی سنگین باشه!
    نه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    هعی...
    پس واسه داداشتون آرزوی صبر جمیل دارم من الله!
  • عروس کوشولو
  • اگه قرار باشه من رعایت کنم که باید زندگی متاهلی رو ببوسم بذارم کنار ‏!والا ‏!‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    به هر حال دخترتون دس پسر ما گروئه!
    حواستون باشه!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • شما رعایت کنید خب والا ‏!‏ شوهرکمان بازیش تموم شد ما رفتیم :‏)‏ شب خوبی داشته باشید

    پاسخ:
    پاسخ:

    همیشه ما خانواده داماد رعایت کردیم تا حالا!
    دیگه نوبت شماس!
    نمیخوایین اینم دخترتون!!!
    :)))
    خو من یه چن ساعتی نبودم آخه گفتم شاید تو همین چن ساعت براش آستین بالا زده باشین:)
    قسمته دیگه(با لحن مامان بزرگا خونده شود)

    پاسخ:
    پاسخ:

    حتما یادم باشه دعا کنم خدا بهتون عقل سلیم عنایت بفرماید!!!
  • عروس کوشولو
  • اگه تکرار بشه پسرتون باید دخترمو طلاق بده‏=‏‏)‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه کم تحمل!!!
    اینجوری دختراتون خوشبخت نمیشن ها!!!
    گفته باشم!
    ای جوووووووونم ژوژه اینجاس؟
    سلام ژوژه جون
    میگم حاجاغا این جوجه میگه قاطل مرغا شده صحت داره؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما رفیقین با هم!
    از من میپرسین؟!
    والا...
  • جوجه مهندسـ
  • دیگه از بچگی اینطوری یادم دادن
    همیشه بابا ننه ی من بچه های مردم رو به رخم کشیدن منم دیدم تنها بچه مردم اطراف شوما هم خونه ایه خوب
    + کلن جونورای خونه ما دم ندارن از خرش بگیر تا کره خر و جوجه اش

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    ما هم تا یادمونه مامانمون بچه های مردمو به رخمون میکشید!
    والا...
  • عروس کوشولو
  • قول بدید دیگه حسادت نکنید روشن باشم

    پاسخ:
    پاسخ:

    سعیمو میکنم!
    :)
    عاخه من هروخ تو زندگیم از کاری پشیمون شدم دفه بعد با چن ریشتر بیشتر دوباره اومد سراغم:(

    پاسخ:
    پاسخ:

    این نشان از همت و اراده سنجاخی شما داره!!!
    :)))
  • جوجه مهندسـ
  • سلام سنجاخ جونم خوبی
    + سلام حاج عاغای درس خون خواستم احساساتتون رو جریحه دار کنم خوب بخونین خوب
    ++ خر ما از کرگی دم نداش ما نیز

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلامی از جانب حاجاغا!
    شما با جریحه دار کردن احساسات نصیحت میکنین؟!
    والا...
    جوجه تون چی؟!
    :)))
  • عروس کوشولو
  • کلا موجو نفهمیدم :‏(‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    "ما موجیم که آرامش ما عدم ماست!"
    خاموشی شما هم عدم شماس!
    خاموش نباشین!
    تمّت بعون الله تعالی!
    حاجی من نادمم از اینهمه بدی که در حق داداشم نمودم:(
    لدفا از خدا بخواه منو عاقل کنه

    پاسخ:
    پاسخ:

    ندامت واقعی، جبران عمله!
    ما نیز میدعائیم البته!
    حاجی سلام
    خوبی؟
    خوشی؟
    همخونه ای خوبه؟
    کسری خوبه؟
    امیر حسین زبون بسته پیداش نیس!خوبه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    شکر خدای مهربون!
    ه.خ سرماخورده!
    کسری ناپدید شده!
    امیرحسین هم سر میزنه!
    شما چطور؟!
  • جوجه مهندسـ
  • چیه؟
    پریدین تو وبتون بیبنین کی کامنت داده یا چند تا تائید نشده دارین؟!
    این جای درس خوندنتونه؟



    هنوز که نرفتین دِ برین دِ .. دههه !
    از اون همخونه زبون بسته تون یاد بگیرین

    پاسخ:
    پاسخ:

    جای درس خوندن نیس
    مکملشه!
    چیه؟!
    دفاعتون تموم شده دم درآوردین؟!
    (البته جوجه ها از اول دم دارن!!!)
    :))

    هیشکی دیگه نبود به عنوان الگو معرفی کنین!
    عووووووق!
    من هیچی نفهمیدم که :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    مستحبه که آدم عصر جمعه هفتاد بار بگه: استغفرالله و اتوب الیه
    ده بار خوندن سوره قدر هم خیلی خوبه!
    همین!
    سلام .
    عامل بازدارندگی یا شان !!
    ب روزم .

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    مگه فرقی هم میکنه با "ربی" یا بدون "ربی"

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما یه دفه رمز ورودت به وبلاگو یه جور دیگه بزن ببین فرقی میکنه یا نه!
    :)
    دیگه شد نصف شب.... نمیشه بذارمش وبم..
    اعمال نصف شبی سراغ ندارین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه دیشب چرا!
    امشب نه!
    :)))
    میشه اینم یه بار گفت؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شدنش که میشه!
    فقط ثوابش یک هفتادمه!
    والا...
    حاجی این برام جالب بود

    آخوندایی شبیه تو بازم پیدا میشن ! :D

    http://www.tabnak.ir/fa/news/372990/%D8%A8%D8%B1%D9%81%E2%80%8C%D8%B1%D9%88%D8%A8%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما کجا ایشون کجا؟!
    والا...
    مستحب که بجای خود ، "طلب العلم فریضه" رو چیکارش کردی ؟ :d
    امتحان چطور بود یا شیخ ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بازپرسی؟!
    :q
    من خودم خوندم بعد داشتم ب مامانم میگفتم که یهو خواهرم بعد چند دقیقه میگه رومی اون یکی دیگه اش ک باید بخونیم چی بود؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه سعادتی واسه ما شد!
    و چه خونواده سعادتمندی هستین شما!
    الحمدلله!
    استغفرالله واتوب الیه خستم شددیگه بیخیال 3تابسه بقیشوتودلم میگم

    پاسخ:
    پاسخ:

    هنوز 67 تا مونده ها!!!
    همین بود همت و اراده تون؟!
    هعی...
    جوونای روغن نباتی!
    والا...
    استغفرالله واتوب الیه هنوزخیلی مونده تا 70تابشه من میام تونظرامیگم که نظراتون 70تابشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    68 تا دیگه!
    گفتن بگین نه کامنت کنین!
    :)))
    استغفرالله واتوب الیه

    پاسخ:
    پاسخ:

    69 تا دیگه!
    سلام مجدد حاج اقا بحث وعوض کردیا ولی ماکه یادمون نمیره عاشق شده بودی

    پاسخ:
    پاسخ:


    دوستان اصرار کردن بر تعویضش!
    ما هم عشقمونو عوض کردیم!
    :)))
    خدا خیرتون بده

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا اجرتون بده!
  • عروس کوشولو
  • هم اکنون مام بزرگمون گفتن ده مرتبه سوره قدر بخونیم.باتشکر!‏
    اصن مدیونیدفک کنید من میخواسم خاموش باشما =)

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا حفظ کنه این قدیمیارو!
    شما موجید که ...
    موج بمانید!
    ربی داشته باشه ثواب نداره ؟

    امتحانتون دادی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اون یه ذکر دیگه اس!
    ذکر استغفار عصر جمعه ربی نداره!
    اینارو از کوجا میارید؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    مفاتیح الجنان!
    اعمال شب و روز جمعه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی