حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 816: فلسفتنا!!! (فلسفه ما!)

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۵۲ ب.ظ


یکی از رفقا پیامک داده:

کتاب فلسفه فلان و بهمانو داری؟!

جواب دادم: 

نه متاسفانه استاد!

پرسید:

پس خودت چیکار میکنی واسه امتحان؟؟؟

جواب دادم:

خاک بر سر میکنم!

  • ۹۲/۱۱/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۳۷)

  • دوشیزه فلانی
  • میگن مومن آینه ی مومنه؟!!
    خوووب؟!
    این منم!
    این که کتاب ندارین منم!
    من جزوه و کتاب و دفتر و هوارتا چیز دیگه هیچ وخ نداشتم تو دوره ی دبیرستان!
    شاگرد دوم بودم!
    معدلمم بالای 19 بود.
    الانم تو دانشگا همینه! هر کی میگه جزوه داری بده؟ میگم به پیر به پیغمبر ندارم!
    ولی فک می کنن دروغ میگم بهشون!
    به درک اسفل...!

    + چاکر حاجی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    واقعا آینه همیم!
    :)))
    سلام حاجی
    فلسفه رو مگه می خونن ؟
    من فکر می کردم فلسفه رو از خودتون در می کنین !!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    ما فلسفه ای رو که بزرگان قبلا از خودشون در کردن رو میخونیم!
    :)))
    نع دیه باز در ادامش باید ی چیزی بگین یا نه؟
    منو باش دلمو ب کیا خوش کردم
    :))))
    تشویقمم ک نکردین
    :)))
    +میرهههههههههههههههههههو برمیگگگگگگگگرددددددددددده
    =))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    ... ششششششششششششششششش ...
    (صدای تشویق چند صد حضار نفری حضار!!!)
    پیوست:
    میرههههههههههههههههههههههههههوووو برمیگررررررررررررددددددددددههههههههههههه
    :
    باصدای نازک باید بکشیم این قسمتو
    علان یادم اومد
    :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
  • عروس کوشولو
  • بهتر فقط کامنتم بالا میاد =)

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)
    نع دیه خودتون شرو کردین
    دی:
    خو چی کامنت میدین نمیخواید جوابتونو بگیرین
    دی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    جوابو دیدم که!
    هم اینجا هم اونجا!
    چیز دیگه ای هم هس مگه؟!
    میاین طرفای ما وایستیم جوابتونو بدم
    خخ
    ادامش بدین یکم بخندیم
    دی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    باز دوازده گذشت و شما تازه راه افتادین؟!
    :)))
    عاره والا!!!
    منم میگم این بچه هی جو میدن
    من معذرت میخوام ک دلتون خواس:(
    دی:
    جای تشویقه
    راستی بههههههههههه ازین ورا دی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا قسمت کنه!
    والا...
    نمیشه که همیشه ملت خاموش بشن
    ما هم میخواییم خاموش بازی در بیاریم!
    اس جونم فداااااااااا
    پ.ن:
    خوب یادمه تازه حرکاتشم با رسم شکل میتونم توضیح بدما!
    والا

    حاجی چی میدی؟
    خخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه همین که یادتونه کافیه!
    :)
    اگه شما نصف اون پرتقالا رو به من دادین
    اونوخ تازه من فکر میکنم ببینم چی میتونم بهتون بدم!
    والا...
  • عروس کوشولو
  • کامنت خور بی ادب بیارش بالا :‏(‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما هم از یه ادمین بی شام چه انتظارای بالایی دارین!
    والا...
  • عروس کوشولو
  • کامنت من کی خورد؟ :‏(‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    کامنت خور!
    :)))
    حاجی
    پ.ن :برای دوستم :-)
    ادامه اش اینه
    شاپرک خسته میشه
    بالهاشو زود میبنده
    میرهو برمیگرده
    میرهو برمیگرده
    :-)
    جا انداختینشش،التماس دعا :-)

    پاسخ:
    پاسخ:

    خلاصه اش کردم دیگه!
    :)))
    ممنون!
    واااااااای عاره
    :))))
    شما شاپرکین ینی؟
    شاپرکا تو خیابون میدوئن دنبال قاصدک ک ببرن خونه؟
    :)))))))))))))))))))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    در مثال مناقشه نیس البته!
    :)))
    حاجی طلبگی بهتره یا رشته های دیگه مثل زیست شناسیو پزشکی ؟!!:))
    تو کدوماش بیشتر خدارو میشه دید بنظرتون؟!:-p

    پاسخ:
    پاسخ:

    ربطی به رشته نداره
    به نگاهه!
    والا...
    غم ایام را؟!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چکنم؟!
    :)))
    گیر دادی ب خاک بر سریا...
    ب ما خاک بر سرا بر می خوره دیگه...نکن...حاجی عصابم ترکیده از دسته تو...نکن ای بابا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی من بیام تو دسته شما افت داره واستون؟!
    مطمئنی از دس منه؟!
    :)
    حاجی خوبین؟
    نگرانمون کردینا
    :(
    کجایین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شاپرک خسته میشه
    میره و برمیگرده!!!

    + یادتونه؟!
    موفق باشی ..! :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    منم واسه امتحان عربى بدون کتاب رفتم سر جلسه:/

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما هم همیشه بدون کتاب میریم سر امتحان!
    اصن مگه میشه با کتاب رفت؟!
    :)))
    حاجی سلام
    بی خیالِ فلسفه
    یه خانم پیدا کردم چشم سبز و بشّاش، این هم عکسش ، شما اوکی رو بدین من خودم میپزمش!
    http://www.up3.98ia.com/images/n22ypwkk8pjw4v62zqr.jpg

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    آدم یاد هویج میفته با دیدنش!!!
    والا...

    هر گردی گردو نیس استاد!
    هر چش سبزی هم!
    اره دیه جمعس
    کارمون همینه
    ینی کارتون
    استخفرالله
    بلانصبت
    چی میگم من

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلیم عالی!
    چون نداشتنش عمدی بوده
    مشکل شرعی نداره؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیروز پریروز وبتونو خوندم
    الان اینجا میبینمتون!
    چه تصادفی!
    :)))

    + فقه تون خوبه ها!
    نهایة الحمة ؟

    حیف نیست حاجی ؟ شما که بدایه رو 20 شدی ، قطعا همّت کنی این رو هم بالا میشی

    وقت کافی نیست برای خوندنش ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نهایه الحکمه!!!
    وقت هست!
    همت نیس!
    :)))
    به به.. به به..!

    پس هیچی.. همون بهتر که ندارین ^_^

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    حاج اقا وقتی امتحانو بپیچونه دیگه کتاب میخواد چه کنه..
    والا
    امتحان نمیدم میرم بخوابم..جمله ای با همین مضمون ولی یکم شیکتر..هه
    قبول باشه..

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
    :)))
    خدا از همه قبول کنه!
    چه خاکی حاجی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    ترجیحا تربت!!!
    امتحان خوندنتون هم فرق میکنه با بقیه

    پاسخ:
    پاسخ:

    چیمون فرق نمیکنه؟!
    والا...
    :)))
    اول شدم!!!

    حاجی این روایات رو زودتر میگفتید ما هم شب امتحان ازش استفاده کنیم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان شما اولین عایا؟!
    :)))
    اینا روایاتی که نمیشه به عموم گفت!
    از اسراره!
    :)
    نه من نه ولی زیاد دیدم ://

    پاسخ:
    پاسخ:

    امان از تجربه!
  • جوجه مهندس
  • شما باید مهندس می شدید
    این کارا فقط از یه مهندس بر میاد والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    مهندس طلبه!!!
    :)))
    من همیشه فک میکردم طلبه ها خیلی درسخون باشن
    میتونم بپرسم انگیزتون از اینکه طلبه بشید چی بوده؟؟؟؟؟شاید منم رفتم

    پاسخ:
    پاسخ:

    همینجورم هس!
    معمولشون خیلی درسخونن!
    اما درس نخون هم توشون زیاده!!!

    من انگیزه ام کمک کردن به مردم بود و معنویت!
    خب برو حاجی براماهم دعا کن .
    منو یادت نمیاد من همونمما


    پاسخ:
    پاسخ:

    دعا در مقابل دعا!

    + شمارو یادم میاد!
    خوب هم!
  • آسمــــآن
  • دروغ مصلحتی و اینا دیگه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نفرمایید!
    حاجی و دروغ!؟
    والا...
    حاجاغا شوما بوگو من خودم برات پیدا می کونم

    آیکن ِ محی کله گنده

    پاسخ:
    پاسخ:

    عمدا نداریم که پیش خدا معذور باشیم واسه نخوندنش استاد!
    فلسفه ـشم انگار اپدمیه لامصب ://

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما هم عآره؟!
    :)))
    من اومدم

    پاسخ:
    پاسخ:

    ولی من دارم میرم ها!
    عصر جمعه است و موقع استغفار و دعا!
    والا...
    گُل به سرتون بزنید حاجی!
    خاک چرا؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خاک تربت مستحبه ریختنش شب امتحان به سر!!!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی