حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 815: عله العشق! (مرض عشق!)

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸ ق.ظ


هیچ کس عاشق بد و بدی نمیشه!

اما چی میشه که این همه عشق!!! 

به شکست و خیانت و رسوایی کشیده میشه؟!

اینه دلیلش:

عشق چشم رو کور میکنه!

حاجی ره

  • ۹۲/۱۱/۰۴
  • حاجی ره

نظرات  (۵۹)

خودم هم میدونستم
تازه میدونستین پشه به رنگ آبی علاقه منده؟
اما من پرسپولیسی ام :)))))

پاسخ:
پاسخ:

بله!
لامپ این پشه کش برقی ما هم آبیه!
:)))
من که آخوند نیستم! مشرف شدین حرم امام رضا چی قراره منو یاد شما بندازه که دعا کنید!؟ :)
+ یک یاسین هم سر قبر مرحوم نخودکی خوندم که ایشالله زودتر برید سر خونه زندگیتون با مهربان همسر از دست هرچی شمالیه خلاص بشید! :)

پاسخ:
پاسخ:

به هر حال...
نمیشه که همه چیو گفت!!!
:)))
+ انشاء الله!
+ اون نکته برای مردم بود دیگه،نه؟؟؟ :)
الان جا داره یه جمله ی اساسی در جوابتون بگم که پدربزرگم یه بارگفته بود برام! اما تقوا پیشه میکنم و نمیگم! :)
شما هم با دعا جبران میکنید دیگه؟ :)

پاسخ:
پاسخ:

حتما حتما!
هیچی در بارگاه ما بی جبران نمیمونه!
:)))
+ ولی تو خصوصی بگین پدربزرگتون چی میفرمودن!
شما هم برای ما دعا کنید به احسن نحو جبران میشه.
در ضمن لطف و محبت دوستانه که برای جبران نیست!
+ جالبی نکتش این بود که اقلا 200 تا آخوند میدیدم هر باری که میرفتم حرم؛ و بلافاصله یادشما میفتادم و دعا میکردم براتون. اول از همه هم میگفتم خدایا خودشونو دعوت کنین بیان بهتره. :)

پاسخ:
پاسخ:

محبت رو باید جبران کرد
حتی اگه از جانب خدا باشه!
الحمدلله!
انشاء الله خدا به زودی نصیبمون کنه!
اختیار دارید. روز دوشنبه یک ساعته برنامه سفری به مشهد جور شد. یاد همه ی دوستان بودیم. به نیابت از شما زیارت جامعه هم خوندم. گفتم این از طرف دوستان علی الخصوص حاج آقا؛ انشالله که به زودی خودشون مشرف بشن. :)
+ نکته ی ویژه هم این که هر آخوندی توی حرم و... میدیدم یاد شما می افتادم و براتون دعا میکردم. :)

پاسخ:
پاسخ:

خوشا به سعادتتون!
دوستان به جای ما!
الحمدلله!
خیلی لطف کردین!
انشاء الله جبران کنیم!
واقعا ممنون!
سلام
پست های اخیرتون در مورد عشق جالب بود.
مهم اینه که شما روحیه ی عاشق شدن داشته باشید. اون خانوم فرق اساسی با بقیه نداشته. نه ایشون کلا هر معشوق زمینی اونقدرا خاص نیست.
این عاشقه که مهمه؛ یعنی کسی که این ظرفیت رو داره که فقط خوبیهای طرفش رو ببینه و چشمش رو روی همه ی بدیهاش ببنده؛ این یک از خودگذشتگی و فداکاری میخواد که خیلی ها ندارن.
+خوشحالم که کم کم دارید به نتایج خوبی در مورد عشق میرسید. :)
همونجور که گفتید، یه چیزی باید توی وجود آدم بمیره تا چیزی جدید متولد بشه. براتون یک عشق پایدار و خوب آرزو میکنم. :)

پاسخ:
پاسخ:

سلام
خیلی وقته از محضرتون مستفیض نشدیم!
البته من اینارو واسه خودم نگفتم ها
واسه مردم بود!!!!!!!!
:)))
سلام
تا عاشق نباشید نمیتونید در موردش حرف بزنید . عشق رو نه میشه تایید کرد و نه منکرش شد . عشق عشق ِ . عشق صبر نمیکنه که روش فکر کنید . شما وقتی دریا رو میبینید یا یک باغ پر گل رو همون اول غرق زیباییش میشید . عشق هم همینطوره . عشق رو نمیشه تعریف کرد . عشق برای هرکس معنای خودش رو داره .

پاسخ:
پاسخ:

سلام
به عنوان یه متن ادبی خیلی خوبه!
اما واقعی و حقیقی نچ!!!
http://solh-noor.blogfa.com/post/570



پاسخ:
پاسخ:

پست ادبی خوبی بود
اما فارغ از حقیقت و واقعیت!
والا...
من علان تحت تاثیر قرار گرفتم
:|

پاسخ:
پاسخ:

خیره!
کی گفته همه ش به اینا کشیده میشه؟
گفتم بستگی داره عاشق کی و چی بشی!
:دی

پاسخ:
پاسخ:

کسی گفت "همه"؟
همه میگن عاشق خوب خوبش شدیم!
مگه اصن عاشق بد میشه کسی؟!
والا...
خب حاج آغای محترم، اگه عشق آدم رو کور و کر نمیکرد که هیچ دختری گول مردهای خوش خط و خال!! رو نمیخورد و بله نمیگفت!!
بالاخره عشق هم آفریدۀ پروردگار متعال هست وگرنه شما مردها همتون عذب اوغلی می موندین که! بی یار و بی شام و ناهار می موندین ، لباسهاتون چرک می موند
اصلا اگه عشق نبود که مادرتون با پدرتون ازدواج نمیکرد بنابراین شما الان وجود خارجی نداشتید،پس نتیجه میگیریم اگه عشق نبود،hajiii.com هم نبود

پاسخ:
پاسخ:

اگه عشق ادمو کور وکر نمیکرد هیچ مردی هم عاشق دختری نمیشد!
دخترایی که دیگه همون شام و ناهار پختن هم بلد نیستن
ناخناشون هم اجازه رخت شستن نمیده اصن!

+ میدونستین که فقط پشه های ماده نیش میزنن؟!
چون به خون واسه زاد و ولد نیاز دارن!
قبلا گفته بودم
خواستم یادآوری کنم!
:)))
من کجا گفتم که خبر میکنه؟؟؟؟؟؟؟
من میگم یک ساعته نمیشه.
میدونم یهو ب خودت میای میبینی طرف رو دوست داری.
اما عرض یک ساعت رو گفتم نمیشه.

پاسخ:
پاسخ:

حالا که شده!!!
:)
:|

پاسخ:
پاسخ:

:/
  • عروس کوشولو
  • حاجی با شما حرف ندارم ‏!‏ خطاب به رمیصا:ابجی عشق خبر نمیکنه که کی میاد و اونجوری که دوس داری بیاد ‏!‏ اصن قشنگی عشق به همین سوپرایز کردنشه ‏!‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینو یه مجرب داره میگه
    گوش بدین خوب!
    والا...
    من ک فهمیدم رفتین چایی بذارین!
    نوش جونتون.
    به نظر من بحث در مورد عشق بی نتیجه است.برای هر آدم ی معنی داره و ی جور میشه.هر کی از ی طریقی.
    الان قصه عشقی هر کدوم از ما با اون یکی دیگه فرق داره.
    نمیشه برای همش ی نسخه پیچید.


    پاسخ:
    پاسخ:

    غرض نسخه پیچی عمومی نبود
    تحذیر و انذار بود از خراب کردن زندگی به نام عشق!
  • آسمــــآن
  • خواهش می کنم

    پاسخ:
    پاسخ:

    فقط حیف که ادرسو همیشه فراموش میکنین!
    :)
  • آسمــــآن
  • بدی اینه که اسم هر رابطه ای رو میذارن عشق!
    نه عاغا! نه! عشق اگه عشق باشه چشمو دلو باز می کنه؛ توی عشق هرگز شکست نیست حتی اگه به وصال نینجامه.

    دید سطحی به عشقه که اینهمه گرفتاری توش درمیاد!

    پاسخ:
    پاسخ:

    یکی کامنتی داد که حرف مارو شسته رفته زد!
    سلام حاجی مرسی از پستی که گذاشتین
    یه سوال.
    به نظرتون عشق بعد از زندگی بوجود میاد؟!!!یا قبلش؟!!واونی که قبلش بوجود میاد یعنی هوسه عایا وبعد از ازدواج از بین میره !!بعدشم حاصلش میشه طلاق؟!!
    نظرتون با آدمایی که میگن عاشقیم چیه فقط ظاهر طرفو میبینن بعدشم میگن بهش عشق؟!!!باتشکر منتظر پاسختون هستم :-)

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    این الان یه سوال بود عایا؟!
    :)))

    عشق هر زمانی میتونه به وجود بیاد
    ریاضی نیس که بشه براش فرمولی تعریف کرد!

    خیلی از کلمات از معنای واقعیشون خارج شدن
    مظلومترینشون عشق!
    حاجی بازم تلخین انگار
    تلخی هایی ک شاید شیرینه
    شیرینی هایی تلخ
    لبخندهای تلخ
    انگاری این تلخی هم ی جورایی عجین شده با زندگی
    جزو لاینفک زندگیه
    زنده میشه ادم با یادش
    سراغاز ی تغییرات
    شاید معجزه ای دیگر
    اره
    شاید در پی اون یادی
    نگاهی
    لبخندی
    اتفاقی ک همان معجزه مینامندش
    تلخی شیرین..
    میفهمم
    نمیدونید چیشیده
    نمیدونیم میخواد چی بشهی حس گنگ شاید
    اوهوم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    کاملا اوهوم!
    :)))

    لقد خلقنا الانسان فی کبد!
    زندگی با سختی همراهه!
    و این سختی ها هم شیرینه
    اگه در راه هدفی باشه!
    چایی نمیخوایم حاجی!اصرار نکنید

    ولی خیلیها در حسرت رسیدن ب عشقشون مردند یا ترجیح دادند تنها زندگی کنند.اگه عشق هم نبود این همه شعر و موسیقی و....هم نبود.

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا الان چایی گذاشتم!
    چایی عصر جمعه!
    :)))

    ما در مزایای عشق حرفی نمیزنیم
    چون همه دارن ازش میگین
    اما هیشکی از ضربات و صدمات جبران ناپذیری که عشق زده و میزنه حرفی نمیزنه!
    والا...
    نمیدونم والله!
    برای من پیش نیومده.شایدم اومده و خودم خبر ندارم.
    آخه یک ساعت؟؟
    برای اقایون شاید اینجور باشه ولی برای خانمها فک نکنم.
    ما تا نشناسیم عاشق نمیشیم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    نوبت شما هم میشه...
    اتفاقا خانمها دس عاغایونو از پشت بستن!!!
  • عروس کوشولو
  • من اصن خاموش میشم ‏!‏ شما مارو با سنگ دارید ترور میکنید :‏(‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    نفرمایید!
    مدح در قالب ذم بود استاد!
    یه جایی بالاخره باید حسادتمونو به متاهلین نشون بدیم دیگه!
    والا...
    فوقع ما وقع

    پاسخ:
    پاسخ:

    بعله!
    کدوم آدم احمقیه که هنوز یک ساعت حرف نزده عاشق بشه؟
    تا جایی ک من میدونم عشق به مرور پیش میاد.
    صد البته اگه کاری به خدا واگذار بشه بهترین خواهد بود.


    پاسخ:
    پاسخ:

    نفرمایید که دوستان بهشون برمیخوره!
    اصن خود من!
    مگه من بیشت از یه ساعت با طرف حرف زدم
    فوقع ما وقع!!!
    :)))))))))
    سرخوش

    پاسخ:
    پاسخ:

    کی؟!
    من؟
    تو؟
    او؟
    ما؟
    شما؟
    ایشان؟
    والا...
  • عروس کوشولو
  • شوخانه هم نبود اشکال نداره ولی انقدم جدی یه جوریه

    پاسخ:
    پاسخ:

    آره دیگه!
    شما خرتون از پل گذشته
    به این چیزا فک نمیکنین دیگه!
    :)))

    + چشم!
  • یه زن زخمی
  • لطفا پیگیر شناسایی اون روانی نباشید ... خواهشا ...
    فقط خواستم کمی درد و دل کرده باشم ...التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:

    برای چی باید اینکارو بکنم؟!
    نگران نباشین!

    فقط عمیقا
    متاسف شدم
    و شرمنده دل پاک و زخمی شما خوبان!

    + کاش آدرسی از خودتون میذاشتین!
    عشق....چیزه عجیبیه این عشق...نمیدونم به چه احساسی میشه گفت عشق،اصولا آدم احساسا ی متفاوتی رو تجربه میکنه، چه جوری میشه گفت کدومش عشقه...

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر چیزی یه ملاک و معیارهایی داره!
    اما وقتی چشم و گوش و هوشمون از کار بیفتن همه شون یه مزه ناب و خالص رو میدن
    مزه عشق واقعی!
    و این خطرناکه!
    در میدان جنگه که شجاعت سرباز معلوم میشه نه در پادگان!

    خدا پدر و مادرت رو بیامرزه حاجی.منم همینو میگم.
    من میگم دل حرف اولو میزنه و منکرش نباید بشیم اما بعد از اینکه عقل کار خودش رو انجام داد.
    البته منم در موردخودم هیچ نظری نمیتونم بدم.چون در این مورد بسیار بد عمل میکنم.و اصلا نمیدونم چی درسته اون لحظه و چی غلط

    پاسخ:
    پاسخ:

    و بالاتر از عقل، دست خداس اگه بر شانه هایمان بنشیند!
  • عروس کوشولو
  • بله چشم :‏)‏ .حاجی نمیشه مث قبل اپ کنید ؟ بخاطر عروستون‏(دختر خوشگل خودم‏)‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    مثه قبل یعنی چی؟!
    شوخانه؟؟؟
    منظورت از کورکورانه چیه؟
    ببین وقتی ی دختر عاشق میشه عاشق قد و بالا و خوشگلی ک نمیشه.شاید ظاهر براش مهم باشه اما تو اولویت اول نیست.
    وقتی با همکلاسیش یا پسر همسایشون یا فامیلشون ارتباط برقرار میکنه.رفتار اون آدم باعث میشه ک این عاشقش بشه.
    میدونم شاید ملاکهای آدما با هم فرق بکنه و بعضی هاش اصلا درست نباشه.مثل ثروت طرف مقابل.
    اما میتونیم بگیم همه عاشقا اشتباه میکنند؟همه اشتباه عاشق میشن؟
    البته خاصیت کور و کر شدن آدم تو عشق رو نمیتونیم منکر شیم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    همیشه این رفتار نیس که مارو عاشق دیگران میکنه!
    گاهی یه غصه ته دلمون
    یه آرزوی برآورده نشده
    یه...
    وگرنه چطور رفتار فردی که جمعا یه ساعت هم باهاش حرف نزدیم میتونه مارو عاشق بکنه!؟
    طرز راه رفتنش مارو عاشق کرده؟!
    یا نحوه روشن کردن سیگارش جذبمون کرده!
    باید با خودمون صادق باشیم!
    چرا عاشقش شدیم!؟

    کورکورانه یعنی به خاطر یه چیز (حالا هر چی ) چشمامونو به مابقی چیزا ببندیم!
    به خاطر علاقه ای که بهش پیدا کردیم
    از ضعف های شخصیتی و اخلاقیش بگذریم!
    برا پستای عشخیتون حرفی واسه گفتن ندارم ولی یه کلمه هم از مادر عروس بشنوین
    اولن این چیزایی که جدیدن اسمشو گذاشتن عشق، عشق نیست یه جور عادته
    ثانین عشقای کورکورانه به کمبودای هرکس بر می گرده یا چیزایی که آرزوشو داشتن و نرسیدن برا همین در مقابل بد و بدی و عیب های طرف مقابل چشمشونو می بندن انگار که کورن

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقیقا!
    حرفی نیست در مقابل حرفاتون!
    قضیه پختن غورباقه رو شنیدی؟
    اگه از اول شعله رو زیاد کنن غورباقه میفهمه از رو اب میپره..ولی نم نم دمای اب رو بالا میبرن و حالیش نمیشه چی داره سرش ماید
    عشقم همینه
    نم نم پیش میاد
    بعد که کار از کار گذشت تازه میفهمی چه کلاهی سرت رفته
    میفهمی نم نم دل بستیو دیگه نمیشه کند

    پاسخ:
    پاسخ:

    به نظرم آدما خیلی زرنگتر از قورباغه ان
    فقط خودشونو گاهی گول میزنن
    اون طعم شیرین لحظات اولو نمیخوام رها کنن
    همون گرمی آب رو که خستگی رو میبره و بهشون حال میده
    اینه که میمونن تا سوختن آخرش!
  • عروس کوشولو
  • عه ؟ اما من مفهومی 180درجه مخالف برداشت خودمو از حرفتون گرفتم

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگّگت کنین خب!
    خب یعنی اینا برای همسایه است؟
    اگه دوباره برای خودتون پیش بیاد چی؟
    یا دیگه این دفعه قسم خوردین تا موقعی ک خطبه خونده نشه عاشق نشید.

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینا واسه خیلیاس که میبینم!
    نمیدونم!
    هیچ نمیدونم!
    در میدان جنگه که شجاعت سرباز معلوم میشه نه در پادگان!
    حاجی ره
  • عروس کوشولو
  • مخالفم ‏!‏ عشقی که کورکورانس عاشق چیز خوبی نمیشه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما که موافقی!
    ما هم همینو میگیم!
    اصن عشق نباید کورکورانه باشه!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • من تکذیب می کنم قیاس از پاکان رو!!! بله!
    خودشیفته فراهانی!!!

    + حاجاقای شیرین!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تکدیب کردن کار کسیه که جوابی نداره!
    شما جواب بده استاد ادبیات!
    :)))
    هار هار هار آیکن زبون درازی به تمامی ِ افرادی که این توفیقُ نداشتن تازه بعدا از من کوچیک تر بیاد من مقام ِ کوچک ترین فسیل ِ خواننده رو دریافت کردم

    پاسخ:
    پاسخ:

    درسته!
    :)))
    اون ی جمله قصار بود حاجی.منظورم شما نبودی.ی جا دیدم برام قشنگ بود خواستم شما هم بدونی.بی ربط ب پست بود

    یعنی شما اینقدر از خودت مطمئنی ک دچار اشتباه نمیشی؟
    یعنی امکان نداره دوباره عاشق شی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من از خودم نگفتم هنوز!
    اینکه چی میشه ک این همه عشق ب رسوایی میکشه! و شما گفتین عشق چشم رو کور میکنه.
    ب نظر من ربطی نداره.
    من میگم کار از جای دیگه خرابه.

    پاسخ:
    پاسخ:

    کار از خیلی جاها خرابه
    اما اگه ملاک و معیار و سنگ محک ما درست بود واسه سنجش عشق
    هیچکدوم از اون راهها و جاهای خرابکار نمیتونستن به عشق ضربه بزنن!

    + چو دزدی با چراغ آید گزیده تر برد کالا!
    دزدی هم که عقل و هوش صاحبدل رو ببره ایضا!
    بله. بله .. مگه خواننده از من کوچیک تر دارین؟ندارین دیگه

    پاسخ:
    پاسخ:

    هنوز کسی عرض اندام نکرده واسه تصاحب این مقام!
    :))
    گفتین وقتی همه اون ورین شما این وری هستین وقتی همه این ورین شما اون وری خب این یعنی کاملا مطمنین که راه شما درسته راه بقیه غلط دیگه! هوم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من "نقش یه تلنگر" رو بازی میکنم!
    یه کاتالیزور!!!
    نه اینکه به صدبودن خودم در زمان صفر بودن همگان یا بالعکس اعتقاد داشته باشم!
    والا دستامون رو به آسمونه ! :))

    ولش کن این عشقِ بدبختو گناه داره از بس بش توپیدی :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخریش بود اگه خدا بخواد!
    عشق هم به زباله دانی تاریخ پیوست!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • نمره هاتو اعلام کن ببینم!
    اینقد منو اذیت می کردی!
    میخام یه کم مسخره ات کنم! هارهار!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمره خود قیاس از پاکان مگیر!
    :)))))))))
    اینو الان دیدم.
    نگران چی هستی؟خودش درستش میکنه!
    ب نظرم خیلی قشنگ اومد.

    پاسخ:
    پاسخ:

    نگران خودم نیستم!
    نگران دوستان و اطرافیانم هستم!
  • دوشیزه فلانی
  • این پارادوکست تو حلقم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    واقعا چی میشه؟
    من فک کنم تو طول زندگی آدم نمیدونه باید چی کار کنه.بلد نیستیم مهارتهای زندگی رو.ارتباط برقرار کردن درست رو.
    این چه دلیلیه آوردی حاجی؟
    من ربطشو نمیفهمم.


    پاسخ:
    پاسخ:

    دقیقا کدوم دلیلو واسه کدوم علت؟!
    و شما این قد لز خودتون مطمن هستین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من از خودم چیزی گفتم؟!؟
    شوما بنویس.. سال بعد بنویس

    پاسخ:
    پاسخ:

    به چشم!
    مگه چند تا خواننده 15 ساله داریم؟!
    :)))))))
    به نظرم خیلی یه طرفه میبینین
    یه جورایی تابع قضیه صفر یا صد هستین

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیر!
    بنده تابع قضیه پنجاهم!!!
    :))
    ولی وقتی میبینم همه صد رو گرفتن من میشم صفر
    و وقتی همه صقرو میگیرن من میشم صد!

    اون روزایی که "همه" احمدی نژادو پرستش میکردن
    ما منتقد بودیم
    و اون روزایی که "همه" ازش برگشته بودن
    ما مدافعش!
    ایضا دولت علّیه فعلی!
    حاجاغا جون ِ من ؟ دیگه مطمئن باشم می نویسی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    به چشم!
    ولی نه به این زودی!
    همین روزا...
    حاجی چتون شده؟
    یاد قدیما کردین
    یاداریم ی کاری میکنید درونتون خالی شه؟مث همون حدیثتون ک گفته بودین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    راستش خودمم زیاد نمیدونم چی شده!
    ولی هر چه هست خیره ایشالا!
    شاید یه تغییراتی!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • اصن بد رفتی تو فاز لاو!
    بیا بیرون حاجی!


    + حاجاقا آنتی عشق!!! بذار اسم خودت رو!
    ++ شوخی بودددا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما طرفدار عشقیم و مخالفش!
    هذا من وجهٌ و ذلک من وجهُ اخر!
    والا...
    علت آمار طلاق چیز دیگه ای هست
    این حرف رو منی میزنم که تو پزشکی قانونی کار کردم و با زوج هایی که می خواستن طلاق بگیرن حرف زدم

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما هم جزئی از قضیه رو دیدین!
    درسته؟!
    قضیه فیل مثنویه!

    + عشقهایی کز پی رنگی بود عشق نبود ننگی بود!
    والا...
    حاجی بدجور پیله کردی به عشقآآآآآ :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگه روز آخره!
    خیالتون راحت!
    اگه انتخاب اول درسته باشه چشم رو کور کنه گوش رو کر کنه موردی نیست!!!
    باید یاد گرفت درست عاشق شد

    پاسخ:
    پاسخ:

    ولی عشق حقیقی چشم گوش رو باز میکنه نه کور و کر!
    و این عشق در طی زندگیه که به عاشق یاد میده
    چشم و گوشش رو از خیلی عیوب معشوق بپوشونه نه قبل زندگی و در مرحله آشنایی!
    ایضا:
    آمار چهل درصدی طلاق زوجهای جوان تهرانی نشون میده کسی اینو یاد نگرفته!
    ولی به نظر من فقط این دلیل ـش نیستـا!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    به نظرم من هم!
    ولی مهمترین دلیلش هس حتما!
    اینکه عشق چشم رو کور میکنه رو حاجی فرمودن؟ قبلن از کسی نشنیده بودین؟؟احتمالا امام علی یا کس دیگه ای؟

    علی علی

    پاسخ:
    پاسخ:

    حضرت امیر هم هر چی گفته از حضرت رسول گرفته!
    دیگه نباید چیزی رو به خودش منسوب کنه!؟
    والا...
    :)))
    گوشم کر میکنه تازه...بهله..
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    بعله!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی