حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

شب جمعه 

شب امتحان 

شب خاک بر سر کردن!!!

:)

  • ۹۲/۱۱/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۸۶)

مردوم امحان دارند، میاند نت، آپ میکنن
نظر تایید میکنن
نظر جواب میدند
دو تا سه تا پست میذارن
بعد ما یه پایان نامه زپرتی!!! داریم قید همه چیو زدیم.
میبینید کرامات حاجیو
میبینید تو رو خدا!
میبینید یا نه؟
با شومام خانومی که اون گوشه ایستادی. میبینی؟!

پاسخ:
پاسخ:

همین ایشونن که به من کمک میکنن!
فک کردین خودم نظراتو جواب میدم؟!
:))))))))))
  • جوجه مهندس
  • چن روز من یک در میون کامنتارو خوندم الان می بینم سنجاخ کلی به من خنجر زده قرض رو باید ادا کرد حاجی
    + حساب همخونه ای شما با سنجاخی جداس
    ++ اتفاقن همخونه ای منم شمالیه ولی خیلی بچه پایه ای دوشواری هم نداریم

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا من اون موقع دلم واسه شما میسوخ
    الان دلم واسه ایشون!
    :)))
    بخور حاجی نوش جونت
    ولی کامنت یتیم خوردن نداره

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما چشاتو خوب باز کن تو گشتن
    اگه یادت نمیمونه کجا کامنت میزاری!
    والا...
    باشه حاج اقا .خب دیگه من برم خدافظ حاج اقا/خدافظ دوستان

    پاسخ:
    پاسخ:

    فی امان الله!
    یاد بگیر از اون همخونه ای
    همش سرش تو کتابه،نیگااااا،اصلا تواین عوالم نیست که... با چشم خودم دیدم

    (حاجی گوشهاتو بگیر) همخونه ای.... با شماهستم،همخونه ای.... سم بریز تو چایِ حاجی،میدونم شما هم مثل من دل خوشی از این حاجی نداری،سرشو بکن زیر آب بخندیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    عرضه اینو هم نداره!
    :)))
    رویُ ماهِ خدا را بوبوس پَ ! اَ طرفه ماع !

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر کی بره از طرف خودش ببوسه!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • خدا حفظش کنه
    خدا بهتون صبر بده این دنیا میاین با جلبکایی مثه من سر و کله میزنید اونم از اون دنیاتون
    + کیس خوبیه ها خواهر ندارن ایشون فک کنید اگه خواهرشون هم مثه خودشون تو این عوالم نباشه دیگه ازدواجتون مانع وب گریزی نمیشه والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    حفظکم الله جمیعا!
    الان شما دارین ازش انتقام میگیرین؟!
    :)))
    بیچاره سنجاخی یه امشب نیومده ببینه کیا دارن از پشت بهش خنجر میزنن!
    :)))
    حاج شیرین،منبر ما رو قورت میدین؟
    اینها همه از حسادته هاااا
    نمیتونی ببینی من منبر مجانی میرم به این قشنگی؟ میترسی رقیبت بشم
    حسود

    پاسخ:
    پاسخ:

    کامنتتو سفت بچسب!
    حاجاغارو دزد نکن!!!
    والا...
    خدایاهرچی بیشترتواین وبلاگ میخونم گیج ترمیشم چطورممکنه حاج آقاشماهاهمش میگین حرومه حرومه ینی الان شماتو نت هستی حروم نیس؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اولا ما نگفتیم و خدا گفته!
    اگه به حرف منه همه چی حلال!!!!!!!!!!!!!!!!
    والا...
    ثانیا محرمات دقیقا مشخص و معینن
    یعنی چی نت حرام؟!
    والا...
    روضۀ من کو؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    برو ببین کجا کامنت گذاشتی!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • + دقیقن کباب سنجاخ چه مزه ای بده هوس کردم برم مکزیکو سیتی اونجا سنجاخک می خورن جدی

    ++ ایشالا که علاقه مندتر میشین و میمونین

    +++ خیلیم عالی این برا ما هم بهتره شما همیشه فتیله اینجا رو روشن نگه میدارین

    پاسخ:
    پاسخ:

    هند نزدیکتره ها!

    تا خدا چی بخواد!
  • عروس کوشولو
  • :/ امتحان ادبیاتمو 20شدم ‏!‏ ما بریم که داریم ترور میشیم‏=‏‏)‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    اصن چه معنی داره همچون موقعی شما تو نت باشین؟!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • یه سوالی خیلی وقته تو ذهنمه میشه بپرسم؟!
    باشه می پرسم
    + مواقعی که شما تو نت هستین همخونه ای محترم چی کار می کنه؟!
    ++ وب شما میاد اصن؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان خوابیده!
    ولی معمولا سرش تو کتابه!
    اصن تو این عوالم نیس!
    فوق فوقش خبرگزاری هارو چک میکنه با اینترنت!
    وا نمیدونی؟!!!!!!!!!
    اونوقتا که (ریا نباشه البته ها) ما میرفتیم حوزه چون حوزمون مصوب نبود یعنی تحت پوشش قم نبود بهمون مدرک نمیدادن ما هم باید میرفتیم قم امتحان سطح میدادیم. مث حوزه های قدیم روی زمین میشستیم و درسامون هم قدیمی بود تقریبا و با شش سال درس خوندن میشد سطح یک تازه اما حوزه های مصوب تحت پوشش قم بعد چهارسال و یک سال پروژه میشدن سطح یک و معادل لیسانس.

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوب اینا مال خواهرانه!
    ما از همون اول قم بودیم و تحت پوشش قم!
    حوزه مون هم قدیم بود اما رو زمین نمینشستیم!
    البته من مینشستم اختیاری خیلی موقعها!
    :)))
    سطح یک برادران همچنان شش ساله است کما فی السابق!
    از این زاویه اگه نگاه کنیم بله مریضه!

    اما من ک دلم نمیاد بگم مریضه.ولی خوب با من خوشبخت میشد که خودش نخواست
    (خودشیفته فراهانی)

    پاسخ:
    پاسخ:

    آره کم توفیقی و حتی بی لیاقتی از خودشون بوده!!!
    :)))
    "خودمو با فرهاد (عاشق شیرین) مقایسه کردم
    ترکیبش شد حاجی فرهاد!"

    ولی حاجی ، خیلی شیرینی ! :)))
    "حاجی شیرین" بیشتر بهت میخوره ها :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو روحت که این اسمای بی تربیتی واسه حاجاغا میزاری
    نمیگی بیفته تو زبون بچه های نت؟!
    والا...

    + هنوز ترکشای حاجاغای مردم آزار دمیرسه بهمون!
    :)))
    حاج اقامن حوزه بیام چیکار /نمیام باشه باورم شدطلبه ای طلبه ی به روز /هنوزم برام عجیبه ولی خب دارم سعی میکنم کناربیام

    پاسخ:
    پاسخ:

    حوزه که ترس نداره!!!
    :)))

    همیشه سعی کنین با واقعیت ها کنار بیایین!
    البته نیومیدین هم فرقی نمیکنه ها
    منم که اصراری ندارم!
    والا...
    نه جوجه جون چه حرفیه؟
    اصن خدا این حاجی رو فعلا دو تا نکرده ک ما حالمون خوب شه.
    خیرتش تو این بوده.

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا خیریت شما به ما رسیده نمیشه حرفی زد!
    ولی بقیه چی؟!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • حرفای سنجاخ رو باید گذاش در کوره....
    + هر اومدنی یه رفتنی هم داره! قانون نیس که قوانین رو ما وضع می کنیم
    ++ خیلیم عالی خوبه که از خداتونم باید باشه شما هم 2ساعت رو بشینید چت کنید خوووو

    پاسخ:
    پاسخ:

    در کوره که بسوزه؟!
    :)))
    + شایدم هر روز علاقه مند تر شدیم و موندیم تا نود سالگی!!!
    :)))

    اصن میخوام زنی بگیرم که بلد نباشه کامپیوترو روشن کنه!
    والا...
  • عروس کوشولو
  • پس کی اینجا 20بشه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    هرکی که خیلی بیکاره!
    والا...
    حاجی پاشو ! پاشو برو سر درسا !

    این کامنت جواب دادنا واست نمره نمیشه !

    برو سراغ درسا . میدونم احتمالا میلت نمی کشه و جواب دادن به کامنتا و ظرف شستن جذاب تره ، امّا تو کوه درد باش ، طاقت بیار و مررررررد باش !

    ول کن برو سراغ درسا ، نری کامنت خانمان برانداز می ذارما !

    پاسخ:
    پاسخ:

    نیت کردم از فردا صب درس بخونم!
    اگه گذاشتین از شب جمعه مجردیمون لذت ببریم!
    والا...

    + نه تو رو جون حاجی!
    امشب یه کم سرخوشیم
    این حال خوشو از ما نگیر!
    حاجی احتمالا شما از این موسیقی ها گوش نمیدین.
    اما خیلی قشنگ میخونه این تیکشو لامصب.
    کجاش مریضه خووووووو؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    کسی که منو بزار بره
    از نظر من مریضه!!!
    :)))
    فقط میدونم علان داره عصر یخبندان نشون میده
    خخخ
    مگه من مشهدیم؟؟؟
    خخخخخخخخخخخخخخ
    هی بگین شمالیا بدن
    در ضمنقطاب ما با قطاب سزدیا و اونورا فرق داره عصن شیرین نیستا
    توش گوشوتو عدسو اینا داره تو روغنم سرخ میشه تو فرم میشه
    ی مدل اسفناجیم هس

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما هنوز به ما نگفتین کجایی هستین
    اونوخ مهمون دعوت میکنین؟!
    والا...
    (البته میدونم با مشهد 4 ساعت فاصله دارین!)

    دیدم عکساشو تو وبتون!
    بسی لذیذناک بودن!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • یعنی من دشمنم؟!

    +کتک؟!! کتک میخای؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    دوست دوستو کتک میزنه؟!
    نه! اینو جواب بده!
  • جوجه مهندس
  • سنجاخ که مشکی تر از مردم اتیوپیه اونو بی خیال
    صبر می کنیم...
    شرط می بندم یه روز میاد که شما هم اینجا رو میذارید میرید من یکه و تنها میام سر میزنم میرم هههعععععععی وای
    + شما شرط ضمن عقد کنید که روزی 2ساعت قرار در خدمت رفقای مجازیتون باشید من که حلالتون نمی کنم اگه نیاید

    پاسخ:
    پاسخ:

    منظورم آمار سنجاخ از شما بود!
    نخود تو دهنش خیس نمیخوره این رفیقت!!!
    :))))))

    احتمالش زیاده!

    هر اومدنی یه رفتنی هم داره!
    والا...

    میترسم اونم شرط ضمن عقد کنه که روزی دو ساعت چت کنه و اینا!
    والا...
    کامنتای من کووووووووووووو!؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بنده مسئولیتی در مورد کامنتا ندارم!
    والا...
    راستی شام منتظریما
    قطابو
    الویه
    کبابو
    پلو و
    کتلتو
    مخلفات
    زودی بیاین
    دی:
    دارین عصر یخ بندان نگاه میکنین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    چقده دیر خبر میکنین!
    والا...
    اصن بزارین من یه موقع مشهد اومدم خودم خودمو دعوت کنم به شام!
    اینجوری بهترتره!!!

    + مگه شماره جدیدش اومده؟!
    این رفتنی بودن بچه ها ی نت غمگینه :(
    ایرادی هم بهشون نیس

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله متاسفانه!
    حاج اقامچتوگرفتم پشت کنکوری این مشبه واینامال تست کنکوره من دارم میخونم

    پاسخ:
    پاسخ:

    ایشالا حوزه تشریف آوردین یه کتاب داریم به نام جواهر البلاغه!
    یادم بندازین مبحث تشبیه رو نشونتون بدم!
    :)))

    + ما پیرمردیم دیگه!
    والا...
    حاجی میشه ی چیزی بنویسم که موسیقی باشه؟
    عیب نداره دیگه
    بگو مگه دوسم نداشتی
    چرا رفتی تنهام گذاشتی
    دیگه بسه برگرد کنارم
    عزیزم آشتی آشتی


    پاسخ:
    پاسخ:

    هر کار کنی نمیشه دشتی بخونی!
    آخر لهو لعبه لامصب!
    :)))

    دوس نداشته که رفته دیگه!
    مریض که نبوده!
    تازه منم بودم عمرا با همچو ادم مریضی!!! آشتی میکردم!
    والا...
    حاج آقا سطح چندی؟ حوزتون مصوبه یا مث قدیما میمونه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا قبول کنه سطح 2
    :)))
    مصوب قدیمی دیگه چه صیغه ایه؟!
    والا...
    آهِ من گرفتتون! اینقدر بدم میومد از این اصطلاحِ شب جمعه که پیله میکردین بهش. حالا شد شب امتحان
    شب (دور از جون!) خاک به سر کردن
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    شب جمعه شب رحمت و مغفرت الهیه!
    یعنی چی بدم میاد و این نازو اداها!؟
    والا...
    :)))
    راستی نه ممنون بی ادرس راحت ترم

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما که راحتی!
    من ناراحتم!
    والا!

    + حداقل خصوصی بزار!
    ببینیم داریم با کی حرف میزنیم!
    چرافلسفیش میکنی حاج اقاهرچی لازم بود متوجه بشیم شعرگف تموم

    پاسخ:
    پاسخ:

    مشکل اینه که نگف...
    تازه مهمترین قسمتشو هم نگف!
  • جوجه مهندس
  • چرا مگه ما چمونه مثلن؟!
    شوما چشو ابروت مشکی تر از ما بوده که آخوند شدی مثلن؟!
    + حاچی چرا کد آنلاین ادمین رو نمیزنین تو وبتون کلاس داره ها
    ++ عاغا و خانم ایک و ایگرگ نیتشون خالص نبوده لابد من که شخصن تنها تو گور دست از سیستم بر میدارم والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    بنا به آمار سنجاخک که مشکی تر از شماس!!!
    :)))
    همینجوریش هم شرمنده رفقاییم!
    + عاشق نشدی!
    صب کن! شب درازه!
    والا...
    به همین برکتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
    دی:
    حاج اقا؟
    شب تا کی هستین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیدونم!
    میرم و میام هعی!!!
  • عروس کوشولو
  • حاجی برو بدرس میخوایم بدرسی‏=‏‏)‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    من نمیخوام خب!!!
    :)))
    آخه فک کنم آدم وقتی ازدواج میکنه ناخودآگاه به خاطر تعهدی ک داده مراعات میکنه.
    شاید با خودش آدم فک میکنه که نکنه شوهرم دوست نداشته باشه.یا زنم ناراحت شه.
    یا مثلا وقتی که باید به اون اختصاص بدم با بقیه باشم.
    فشار زندگی هم که حتما هست.

    پاسخ:
    پاسخ:

    اصن کلا آدما با ازدواج عوض میشن!
    البته ایرادی بهشون نیس!
    خیلیم خوبه که نتو رها میکنن واسه یه چیز مهمتر!
    والا...
    شما اسمتون فرهاده؟اون بالا یکی نوشته،نیگا اونجا..

    پاسخ:
    پاسخ:

    خودمو با فرهاد (عاشق شیرین) مقایسه کردم
    ترکیبش شد حاجی فرهاد!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • مشکوک برا چی؟!
    عادت کردین جوجه همیشه مسخره بازی دربیاره
    یه بارم که یه سواله عاقلانه پرسید مشکوک شدین
    بعد میگن معتاد زیاد شده

    پاسخ:
    پاسخ:

    معتاد که زیاد شده!!!
    :)))
    ولی آخه شمارو چه به این درسا؟!
    ریاضی بستون نبوده؟!
    والا...
    حاج آقامن هی نظرمیدم شماهی تاییدکن .چراانقدنظردادن اینجاحس خوبی به ادم میده عجیبه

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))

    + حالا که اینقدر بهتون حال میده
    نمیخواین ادرسی چیزی از خودتون بزارین؟!
    آره یادم رفت.شب استراحت مجرداس.وگرنه متاهلا که.....روم سیاه

    خدا کنه خوش باشن و دیگه نیان.

    و شما هم حتما.ولی خوب شما تا وقتی که آخرین نفر مجرد بود باید وبتون حضور فعال داشته باشه.

    پاسخ:
    پاسخ:

    وقتی به این فک میکنم هر کی که متاهل شد اینجارو فراموش میکنه
    میبینم زیاده از حده این فداکاریا!
    والا...
    یادیه شعرخوب افتادم ازاین نظراس جی اچ
    گویندبهشت باحورخوش است /من که میگویم اب انگورخوش است
    این نقدبگیرودست ازان نسیه بردار/که اوازدهل شنیدن ازدورخوش است

    پاسخ:
    پاسخ:

    البته بدون در نظر داشتن فانی بودن دنیا و مافیها و ابدی و ازلی بودن اون طرف!!!
    حاجی آنلاینی؟چه زودنظرم تاییدشدخوشحال شدم

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله! هستم!
  • جوجه مهندس
  • داریم واقعن؟
    عاغا و خانم ایکس و ایگرگی که متاهل شدن قید نت رو زدن؟؟؟!!!!
    میشه مگه؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    حیف که معذورم از بردن نامشون!
    والا...
    دیگه بماند اونایی که گم و گور شدن و هیچ وخ معلوم نشد چی شدن!
    والا...
    از هرچی شب امتحان بدم میاد!( نه اینکه بقیه خوششون میاد)
    اصن این روزا با شنیدن امتحان و شب امتحان جوش میزنم!
    لعت بر استاد دانشجو آزار! گویا داغ دلم داره تازه میشه!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بشمار!!!
  • خانم مهندس
  • نه.حاجی امشب برو بخون.
    من خوابم میاد!!!!!!!!
    حسش نیست اذیتت کنم,عذاب وجدان دارم

    پاسخ:
    پاسخ:

    اون عذاب وجدان نیس!
    خواب آلودگیه!
    وگرنه مهندس جماعت و وجدان؟!
    داریم؟
    مردم؟!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی برو جلو من پشتتم!!

    + موفق باشین!

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم از همین میترسم!
    :)))
    من که باورم نمیشه حاج آقاراستکی باشی ببخشیداولی ادم شک میکنه خوب حاج آقاهاکه اینجوری نیستن

    پاسخ:
    پاسخ:

    تازه واردین خب!
    ایرادی بهتون نیس!!!
    کم کم باورتون میشه!
    همه اوایلش اینجورین!
  • جوجه مهندس
  • اوکی مرسی
    عاره خیلی سرچ زدم هیچی دستگیرم نشد
    یه جا یه چی زدن جای دیگه تکذیب کردن
    برا همون شیعه شناسی و کلام رو گفتم عاخه برا هر دو اونا یه مقطع زدن
    به هر حال مرسی

    پاسخ:
    پاسخ:

    مشکوک میزنی جوجه!!!
    :)))))
    شب امتحان خوش است :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    همه چی خوش است با نگاه خوشانه!
    والا...
    اخه امشب شب ج م ع ه است
    امشب شب استراحته.
    ب امید اینکه همه ی بچه های اینجا، بهترینها نصیبشون بشه.ک دیگه همه بگن عشقمون تو خونمونه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شب استراحت مجرداس!
    :)))
    آره برن مثه عاغای ایکس که متاهل شد و دیگه نیومد
    و خانوم ایگرگ که ایشون هم متاهل شدن و دیگه نیومدن
    به زندگی واقعی برسن
    نه وب و نت و حاجی و رفقای مجازی!
    والا...
    حاج آقاقلب عاشقاوغیرعاشقامعلومه که فرق داره اینم سواله میپرسی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوب ما که ندیدیم!
    گفتیم از یه باتجربه بپرسیم!
    والا...
    شبتووون خوش:)
    خدافظ:)))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    شبهکم الله بالخیر
    به سلامت!
    حالا اینی که نوشتین یعنی فردا امتحان دارین..؟
    داشتم آرشیوتو میخوندم تا رفتم پستای قبلی رو خوندم اومدم صفحه ی اصلی دو تا پست جدید گذاشتی...!!! خب مگه درس و مشق ندارین که همش پای نتین..؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    امشب شب خال و حوله!
    فردا درس!
    خوبه؟!
    ارادتـــــــــ حاجى:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما بیشتر!
    من نیز همچنین:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    لطف دارین!
  • جوجه مهندس
  • سطح 3 حوزه معادل چه مقطعی میشه منظورم لیسانس فوق ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    معادلای دانشگاهیشو نمیدونم متاسفانه!
    تقریبا هیشکی نمیدونه!
    خر تو خره!
    جدى؟؟
    مرسى:)
    چشم:)،

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله که جدی!
    ممنونم پیشاپیش و پساپس!!!
  • جوجه مهندس
  • + مسولین حوزه عجب نگاه رمانتیکی دارن خدا حفظشون کنه

    میشه یه سوال بپرسم؟!

    می پرسم خب
    شیعه شناسی سطح 3 و کلام سطح 2 میشه چه مقطعی دقیقن

    پاسخ:
    پاسخ:

    سطح دو اتمام 9 سال تحصیل حوزوی!
    سطح سه شروع سطح بعد از دو!!!
    که یکی دو ساله است!
    رشته هم فرقی نمیکنه دیگه!
    والا...
    آخی حرم بودی؟
    منم خیلی دوست دارم برم حرم.و حتما جمکران.
    چه حالی بده.
    خدا کنه زود آخر ماه شه و من بیام.

    پاسخ:
    پاسخ:

    انشا الله به زودی قسمتتون بشه
    مارو هم یاد کنین!
    والا...
    نماز تموم شد اما واستون دعا کردم
    +چون یه شب گفته بودى واسم دعا کن:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    همیشه دعا بفرمایین!
    امروز ما نیز حرم دعاگوتون بودیم!
    احتمالا:)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه ما هم دعا بفرمایین سر سجاده تون مادر!
  • جوجه مهندس
  • از نگاه مهندسی من نمره آوردن یعنی 14 تا 20

    نمیدونم نگاه آخوندی شوما چیه احتمالن مثه داداش من نمره فقط 19.75 تا 20

    پاسخ:
    پاسخ:

    نگاه من مهم نیس!
    ولی نگاه مسئولین و مدیران حوزه اینه که
    اگه کمتر 16 بشی ردی و باز باید بیای امتحان بدی از نو!!!
    هیچم به نگاه من کار ندارن!!!
    :)))
    امتحانای خدا ک تمومی نداره!
    ولی خدایی فکر کرده ما از چی هستیم؟چند تا امتحان با هم آخه؟


    پاسخ:
    پاسخ:

    امتحانای خدا لحظه به لحظه ان!!!
    اگه شیوه زندگی درست باشه
    دیگه امتحاناش نه ترسی دارن
    نه نیازی به توجه!
    فقط درست زندگی کنی حله!
    والا...
    تو از کجا میدونى من مادر بزرگ نیستم؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نگفتم که نیستی!
    گفتم شبیه مادر برزرگا حرف میزنی
    پس احتمالا مادر بزرگی!
    :)))
    آقا چرا نظرات به ترتیب نیست؟
    میره بین کامنتا ،این جدیدا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    احتمالا چون به ترتیب تایید نمیکنم اینجوریه!
    ببخشید دیگه!
    خدا رو شکر که من از امتحان دادن خلاص شدم.

    خیلی شبای سختیه.

    چقدر به زمین و زمان بد و بیراه میگفتیم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    امتحان تموم شدنی نیس!
    البته نوعش فرق میکنه!
    والا...
    با این حال: خوشا به حالتون!
    واسه ما هم نبوده کلا میگم

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    اگه درس خونده بودى الان این حسو نداشتى:/

    پاسخ:
    پاسخ:

    عین این مادربزرگا حرف میزنی!
  • خانم مهندس
  • بوی شوم امتحان آید همی.
    یادصفرمهربان آید همی

    به به,شاعرچی گفته:-)
    قابل توجه بعضیاااااا:-)))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    شروع شد آره؟!

    + آغاز جنگ خونین جامعه روحانیت همیشه پیروز با مهندسین ورشکسته!!!
  • جوجه مهندس
  • ایشالا نتیجه امتحانتون عالی میشه
    + حاجی اگه حاجی باشه نخونده هم نمره میاره جوجه(ره)
    ++ حااگه خیلی حاجی باشه سر جلسه امتحان نرفته هم پاس میکنه والا


    پاسخ:
    پاسخ:

    انشا الله!
    نمره که میاریم اما چه نمره ای؟!
    :)))
    ما کرامت زیاد داریم اما نه تا این حد!!!

    +شنیدیدن جک نه دیگه تا این حد رو؟!
    :)
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • ایشالله موفق میشین...

    پاسخ:
    پاسخ:

    انشا الله!
    به دعای دوستان!
    خیر زرنگ اونیه که شب امتحان رلکس باشه و هیچ وقت به خودش استرس وارد نکنه

    پاسخ:
    پاسخ:

    من زرنگ از اون نوعیم که خودم گفتم
    از این نقطه نظر شما من اصن هم زرنگ نیستم!
    :(((
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    امتحانه دیه اگه بچه زرنگ بودید در طول ترم میخوندید

    پاسخ:
    پاسخ:

    زرنگ اونیه که شب امتحان بخونه و نمره بیاره!!!
    :)))
    قبول باشه حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    تقبل الله منا و منکم!
    ایواااااااااا این شبهاس ک خاطره میسازه
    نگید جمعه بهش بر میخوره

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه ما که خاطره ساز نیس اصن!
    والا...
    چه پست ایهام داری !!! :دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    کدوم پستا ایهام نداره؟!
    والا...
    لولو دیدی مگه در رفدی ؟؟

    نترس باو به مامانت نمیگم شبه امتان پا نت پلاس بودی !

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه قرار ملاقاتی با خدا داشتیم استاد!
  • خانومه آقای x
  • دارم نگرانتون میشم انگار حالتون خیلی خرابه!
    اینا پستای حاجی نیست!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بحث جدی به ما نمیاد؟!
    والا...
  • منه پابرهنه
  • :)))
    چه شباهتی

    پاسخ:
    پاسخ:

    مشبه و مشبه به رو با وجه شبه توضیح دهید!
    بیست نمره!
    چه زودم دوزاریـش میـُفـده منظورم دخیـخن یاداوریِ همین نکده بود
    بـرو درسـدُ بخـون حالا

    پاسخ:
    پاسخ:

    حسش نیس!
    تا حسش نباشه نمیشه!
    :))
    شب گِل بر سر گرفتن
    شب امتحان= شب آبادی ارواح مطهر اساتید و نویسندگان کتب و تمامی دانشمندان درگذشته که از خود نظریه در کرده اند
    شب جفتک پراکنی علم و دانش بر مغز آدمی

    پاسخ:
    پاسخ:

    عجب مناجاتی بود!
    خیلی باهاش ضجه زدم!!!
    :)))
    شب توبه !

    توبه از تمام درسای نخونده ، توبه از تمام کارهای نکرده !

    جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی
    چرا باید شود طفلی ز روز امتحان غافل ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    چون سرکه نقد رو بهتر از حلوای نسیه میدونن!
    و امان از تسویف!!!
    هعی...
  • عروس کوشولو
  • چه حرفا!‏ شب به این مبارکی اسمش در رفته ‏!‏ شوما بشین امتحانتو بخون حاج فرهاد انقد حدیث نده بیرون

    پاسخ:
    پاسخ:

    به چه انگیزه ای آخه؟!
    :)))
  • خـــانومـه
  • حاجی ؟
    از مرتیکــه خبر داری ؟!! :o

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه متاسفانه!
    منتظرم خودش خبری بده از خودش بهمون!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی