حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات


اونی که عاشقش شدی و شد عشق اولت!

اتفاقی زودتر از بقیه رسیده

همین!

حاجی ره

  • ۹۲/۱۱/۰۳
  • حاجی ره

نظرات  (۲۷)

میگن اگر عاشق دو نفر شدی دومیو انتخاب کن
چون اگر واقعا عاشق اولی بودیهیچ وقت عاشق دومیم نمیشدی:))))
براسوم چارمیشم بعدا میگم :)))
آی حسود
دلم میخوام جو بدم

پاسخ:
پاسخ:

شایدم شجاعت اعتراف به اشتباهو نداری!!!
خـودا اَمواتتو بیومـرزه با ای فلسفه هات :x



پاسخ:
پاسخ:

خدا همه گذشتگانو بیامرزه!
اتفاقا خواهرم الان اومده منو ببره.میگه یالله بیا پیش ما چه وضعیه!

پاسخ:
پاسخ:

حق هم داره!
من که راضی نیستم شما نشستین پای وب من!
:)))
آره اینجا همه دارن شادی میکنند و مسخره بازی در می یارن و میخندن.
خواهر کوچیکه خیلی فیلمه!
تنهاییم ک تنهاییم.دیگه غصه بخوریم والله.

پاسخ:
پاسخ:

اصن کی گفته شما پای نت بشینین تو همچو موقعیتی؟!
برین تو جمع خونواده حال کنین!
والا...
ما که میبینین دستمون به گوشت نمیرسه و یه همخونه ای داریم
که اونم خوابه!
حاجی امشب میخوام روضه بخونم براتون:
چراغهای وبلاگو خاموش کنید
شب ِ امتحانه، حاجی تنهاااا، ای مردم... یه زنِ چشم سبز نداره که بیاد یه چای بده دستش حداقل ،ای مظلوووووم حاجی، ای بی زن حاجی... (در این میان یک نفر از مریدانِ حاجی یه دفعه میزنه به سر و صورتش و دااااد میزنه و میگه حاجی حاجی بمیرم بمیرم)
(هیأت ِ محبّانِ حاج فرهاد!)

پاسخ:
پاسخ:

امشب شب روضه نیس اصن...
شب جشن و سروره!
شمام الکی جو ندین!
:)))

حاجی پیله کردین به عشخ و عاشخی ، ما هم عاشخ! هرچی میاد یادمون بره دوباره داغمون تازه میشه
یادمون ننداز حاجی ،حاج فراد!!

پاسخ:
پاسخ:

دوره آموزشی پیشگیری از عوارض سوء مصرف عخشه!
اونوخ شما اینجا هم دس ورنمیدارین؟!
والا...
لابد اسم پسره هم در اصل وحید بوده عوض کردن تو فیلم شده اسکات

پاسخ:
پاسخ:

کار دوبلوراس دیگه!
:)))
تجربه من میگه قفل شدن رو یکی اشتباهه.
من بعد از اون اولی با ادمهای دیگه ای برخورد داشتم که خیلی فهمیده تر بودن.همین حاجی یا مهندس ارش.
خیلی فکرای بازی دارن.
من قبلا میگفتم مثل اون دیگه کی هست؟حالا میبینم بین آقایون هم آدم خوب زیاده.و جالب اینه که یادم نمیاد ازش.
چیزی ک هست من الان اینا رو میگم یک سال تمام اذیت شدم تا بهش رسیدم.
ولی خدایی از دست دادن بعضی ها خیلی واسه آدم گرون تموم میشه.
(جایگزین ولی اگه خوب باشه جای همه چیزو میتونه پر کنه.)

پاسخ:
پاسخ:

علا.ه بر تجربه شما علم ما هم همینو میگه!
والا...

+ ممنون از اشتراک گذاری تجربه تون!
به نطر من آدم فقط یه بار عاشق میشه
بقیه بیان و برن تفریحین

پاسخ:
پاسخ:

حرف اصن از برو بیا نیس!
حرف ایمه که اگه این نشد شاید یکی دیگه باشه!
نچسب به همون اولی
که الا و بلا همون بود و تموم شد!

+ کلا اولین ها واسه آدم شیرین هستن!
همین!
مشکل من همینه این اصلا حقیقت نیس که

پاسخ:
پاسخ:

چرا حقیقت نیس؟!
مگه شما با استقرای تام عشق اولتونو پیدا کردین؟!
معلومه که نه!
والا...

+ یه جور گفتم که حسابی بگردین و بخونین تا بفهمین!
از خودم نپرسین!
منم میگم درسته.حالا اشتباهی که نه ولی خوب اینجور نیست ک بگی آسمون پاره شده اون یکی فقط افتاده.
حتما بهتر از اون هم زیاد هم هست.
اما خوب بعضی ها خیلی خوبن.ولی خوب نمیشه دیگه.
شاید آدم همیشه تو طول زندگی گاهی یادش بیفته.

پاسخ:
پاسخ:

احسنت!
همه حرف منم همینه که:
"اینجور نیست ک بگی آسمون پاره شده اون یکی فقط افتاده"

اون یاد افتادن نباید مضر به حال باشه فقط!
وگرنه خاطرات ما جزئی از ما هستن!
قبول ندارم نووووچ

پاسخ:
پاسخ:

و آیا این قبول نداشتن من و شما تغییری در حقیقت میده؟!
والا...
ینی به همین شِرتَکی؟؟!؟!؟!؟!

پاسخ:
پاسخ:

حقیقت به همین شرتکیست!!!
:)))
این همه حدیث گذاشتینا،ولی این یکی خیلی باحال بود...آورین آورین

پاسخ:
پاسخ:

نوش جان رفقا!!!
عجــــب ...! تا حالا از این زاویه به عشق اول نگاه نکرده بودم!!

+ حاجی ماشالا تند تند آپ میکنیااا ... دس به قلمت خوبه :)

پاسخ:
پاسخ:

زوایای زیادی واسه نگاه کردن هس!
خوبه امتحان بشن!
والا...

+ عادت میکنین!
:)))
یه فیلم می دیدم.. مامانه به پسرش می گفت : اسکات باور کن تو عمرت چند بار عاشق میشی.. فقط شکستتو فراموش کن و بزار خودش پیش بیاد

بعلــه.. اینجوریاس^_^

پاسخ:
پاسخ:

مامان طرف محدثه بوده!!!
:))))))
نههههههههههههههههههه نگووووووووووووووووووووو

این "همین!" اصلا مستحق عشق اول نیس.....نگووووووووووووووووووووووووووووووو



پاسخ:
پاسخ:

همین!
به همین سادگی!
به همین خوشمزگی!
والا...
عِ ما هم همینطور اصلشم همونه حاجی مغرب و عشا میشه شب دیگه
حدیث از خودم جنابعالیمان بود نری جعل حدیث کنی

پاسخ:
پاسخ:

الان من به نذرم ادا کردم!!!
به عنوان یه محدث مبتید کار خوبی بود!
:)))
حـاجی زدی تو جـاده خـاکیـا !؟

اینـا چکیـدۀ درسـایِ شبـه امتحـانت نیس که احتمالن ؟

پاسخ:
پاسخ:

اینا چکیده کتاب آموزشی فلسفه زندگیست!!!!!!!!!!!!!!!!!
مولف: حاجی ره
  • خانم مهندس
  • نیست؟؟؟؟
    هست دیگه!!!
    از دست رفتی,
    آخییی,طفلی حاجی خوبی بود بنده خدا

    پاسخ:
    پاسخ:

    خودتون میبرین
    خودتون میدوزین!
    فک میکردم مهندسین
    نه خیاط!!!
    والا...
    آقا اینا رو ول کنید.
    امشب شب امتحان به گفته حاجی و (شب جمعه است)
    حاجی اگه میخوای چیزی بگی ک واسه امشب ثواب داشت زودتر بگو تا بتونیم انجامش بدیم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    امتثال امر شد حضرت رمیصا!
    بسمه تعالی
    سلوم حاجی جان
    آخ جون اول شدیم

    بلی حاجی درست میفرمویین
    اصلا چه معنی دارد آدم زرتی عاشق شود
    حتما که نباید همان اولی بشود
    اصلا روایت است از نازنین(ع) عشق اولی آزمایشی است از جانب خدا

    بُفرما حاجی اینم کامنت استخون دار
    نماز شب یادت نره

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    خوب شد ناکام از دنیا نرفتم!
    حدیثتون خیلی عالی بود!
    البته اگه از خودتون باشه که بعیده!!!!!!!!!!!
    :)))

    + ما به نماز مغرب و عشا میگیم نماز شب!
    :)))
    جدی حاجی خیلی آرومم.
    دلم برای هیچ کس تنگ نیست. و همینجوری فک کنم اوضاع خوبه.
    خودم فکر میکنم شاید ب خاطر دقت تو نمازام اینجوری شدم.
    کاش همینجوری بمونم.
    هر حرفی ک از این عشق و عاشقی میزنید بعضی از خاطرات رو شخم میزنید.

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی عالیه!
    خدا این آرامشو واستون نگه داره
    و عمیق و عمیقترش کنه!
  • خانم مهندس
  • حاجی عاشق شدی ,رفت
    دیگه از دست رفتی:-))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو دیار شما عشق مساوی از دست رفتنه عایا؟!
    :)))
    ماشالله حاجى:))))))
    چش نخورى،،،،،،،،،،،،،اینو تنهایى فهمیدى یا کسى کمکت کرد حااااااجى؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    کلا کارامو خودم تنهایی انجام میدم!
    تکبیررررررررررررررررررررررر

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدایا یه کامنت استخوندار از این نازنین صادر بشه من امشب نماز شب میخونم!!!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی