حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

نصیحتنا لاختنا المکرمه

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۳ ب.ظ
چند ماه پیش که رفته بودم خونه
خواهر بزرگم مادر سه قلوها نشست کنارم به غر
که چقد زندگی سخته
کار زیاده
بچه ها
معلمی و...
گفتم:
تقصیر خودته! چرا سرکار میری؟
اونم کارمندی و معلمی! مگه دیونه ای عمر و جوونیتو میگذاری صب میری ظهر خسته و کوفته برمیگردی؟
چی فهمیدی از زندگی؟ فقط دویدی و دویدی
واسه پول؟ کمتر خرج کن اما واسه خودت زندگی کن
میدونی الان چند سالته؟
بچه هات خودشون و به امید مهد و مدرسه بزرگ شدن
چیکار کردی واسه تربیتشون؟
هر روز ناهار بدو بدو, نوبتی (هر دوشون معلمن!)
چه خبره مگه؟ عمرتو سوزوندی واسه پول
الانم که دیگه دارین
اون اوایل زندگی بود نه خونه داشتین نه ماشین
(دامادمون با یه موتور اومد خواستگاری خواهرم)
الان دیگه وقتشه ول کنی...
کار کردن وظیفه مرده, قناعت کنین به یه حقوق
مگه بقیه مردم چیکار میکنن؟
مگه همه دو نفری سر کارن؟
گفت: راست میگی

این دفعه که رفتم خونه
با ذوق اومد کنارم نشست و گفت:
کارمو تبدیل کردم به نیمه وقت
در هفته فقط ایکس ساعت
به ایکس هم نگفتم هنوز, همه کارای اداریشو انجام دادم ولی
خیلی سخت قبول کردن ولی اخر قبول کردن...
  • ۹۴/۰۵/۱۹
  • حاجی ره

نظرات  (۱۸)

چقدر بده که این روزاخیلیامون ب پول فک میکنن...
چه خواهر حرف گوش کنی به به
درسته که وظیفه تامین زندگی با مرده ، ولی اگر زن همپاش ندوه هشتشون گرو نهشونه حاجی!
حاجی نمیدونم چرا مردها آنقدر،سر کار رفتن خانوم ها حساسم.ارشم همیشه میگه کار برای چی میخوای.وقتی من وضعم خوبه به چیزی،احتیاج نداری.اما خب زنم دوست داره مستقل باشه پول از خودش داشته باشه
نظر خانم یا آقای  گمشده خیلی خوب بود موافقم
حاجی منبری رفتی براشاااااااپوکوندیش قشنگ
موافقم
اصلا کار واسه زن نیست
زن هم واسه کار نیست.
والا
  • مهندس بهشت
  • من با کار نکردن زن کاملا مخالفم
    البته بستگی به خود زن داره
    کسایی مثل من که روحیه خونه موندن ندارن
    نمیتونن بیکار بشینن
    حتی فکر اینکه یه هفته بیکار خونه باشمو پاشم غذا درست کنم و...از این کارا دیوننه میشم
    کاش همه خانومای متاهل یه داداشِ فهمیم مثل شما داشتن آنتریکشون می کردن به استعفا اینطوری جا برای خانومای دیگه که متاهلن و بیکار می خوان طلاق بگیرن یا مجردن و بیکار نمی خوان ازدواج کنن باز میشد نمیشه از کسوت روحانیتتون استفاده کنید فتوا بدبد همه خانومای متاهل استعفا بدن؟

    مگه میشه معلم بتونه ساعت های کاریشو تغییر بده کم کنه؟
    مگه اینکه معلم آزاد تو غیر انتفاعی باشه
    حاجی خیلی بدیا خیلی
    ما هاکه اینستا ندارم فقط باید از دور نگاه کنیم
    من خفه میشم اخه هیچی نمیتونم بگم:(
    چه داداشی مهربونی هستی شوما:)
    خوبی حاجی؟
    سلام
    همه نظر دادن منم نظر دادنم گرفت!
    اقا من فعالیت رو میخوام داشته باشم ولی اینکه حتما حتما کار کنم نه.
  • مهدی صنعتی
  • سلام
    حرف حق جواب نداشته خب
    ایشونم عمل کردن بهش
    شاد باشید و پاینده
    مهدی
  • کهکشان پرستاره
  • اصلاً ما این وب رو برای امثال خواهر شما راه انداختیم دیگه :)

  • صحبتِ جانانه
  • خداخیرتون بده

    مامان م نم فرهنگی بود
    م نم همه ش تو مدرسه باهاش بودم
    خیلی م خوش بهم می گذشت!

    بابام هم...
    بابا که تو دفترش یه گوشه رو فرش کرده بود و محفوظ گذاشته بود
    با تلویزیون حتی!
    برای استراحت...
    م نم می رفتم اونجا خیلی خوش می گذشت!

    اصلا از انگیزه هام برای مریض شدن این بود که نرم مدرسه یا برم مدرسه مامان یا بابا
  • گمـــــــشده :)
  • ای ول...:))
    کار کردن خوبه ولی در سه مرحله از زندگی:
     وقتی مجردی و به کسی متعد نیستی.
    وقتی متاهلی ولی بچه نداری یه کار نیمه وقت خیلی موثره تو حفظ روحیه و داشتن یه حس خوب.
    وقتی بچه هات بزرگ می شن و دیگه نیازی بهت ندارن.
    ولی وقتی بچه ای وارد زندگی میشه کار کردن مامان مثل سمه مگه اینکه یه آدم مطمئن رو در کنار خودش داشته باشه. که معمولا مامان خودشه. یا مامان شوهرش.
    البته این نظر منه. به نظرم مهد گذاشتن بچه ها تا قبل از 3 -4 سالگی ظلمه چون اصلا تو این سن چیزی یاد نمی گیرن جز از مادر. تا قبل از 3 سالگی کودک در مهد اموزش پذیر نیست. آموزشی هم اگر ببینه باید توسط مادرش باشه.
    باز هم می گم این نظر شخصی منه. و البته با فکر و پرس و جو و تخقیق بهش رسیدم.
    به نظر من درسته کارکردن خوبه
    ولی یک خانوم وقتی ازدواج میکنه در درجه اول باید به شوهر و بچه هاش برسه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی