حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

السابقون السابقون اولیک المقربون

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸ ق.ظ
دست و دلم به پست گذاشتن نمیره
عوضش اینستا زیاد عکس میزارم
خب پاشین بیایین اونجا دیگه
والا...

+ اصن یه صندوق تعاونی اندروید داران میزنیم
هر ماه به یه نفر وام میدیم گوشیشو ارتقا بده
بشرط عضویت در اینستا

++ با تشکر از همه اون دوستانی که از بلاگفا دل کندن
و اومدن بلاگ
اون اولا که هنوز بلاگ خدمات میدادها
نه الان که ترکیده
دمتون گرم
هیچ فکرشو نمیکردم دوستان مجازی و این همه معرفت...

+++ تو دلم مونده بود باس میگفتم
انی افتخر بکم
والا
  • ۹۴/۰۵/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۱۸)

حاج عاقااااااااا وبتون باحاله هاااا 

و من الله توفیییییییییییییییییییق
مثلا من از اینستا رسیدم به اینجا :):
  • یه بانوی گمنام
  • سلام علیکم
    خب شما خودتون کی دل کندین؟
    من پارسال از مهرماه اومدم بلاگ..
    هیچ کسی نبود حتی برای ادم نظر بزاره..بعد از این مشکل بلاگفا همه دیگه کوچ کردن
    کلی کاربر جدید اومد..امار وبم از زیر 50 نفر در روز رسید به 200نفر
    البته الن دیگه پست نمیزارم همه 80 نفر هم بزور میان
    التماس دعای فرج
    بلاگ ترکیده ؟
    صداش نیومد .
    پا قدم ماس !
    همین تقصیر اینستاس که دست و دلمون به نوشتن نمیره
    منم بعد مدتی برگشتم اینستا
  • شاخه نبات ..
  • اینستا اعتیاد اوره خب
    نمیدونم چرا رو گوشیم اینستا نصب نمیشه... بنظر شما بخاطر اندروید پایین هست؟؟؟
    بله ممنونیم که به ما افتخار می کنید

    و خوشحالیم که به حرف شما گوش کردیم

    و آمدیم بلاگ  و چه انتخاب خوبی بود.
    حاجی خو اینستا مث جاروبرقی شارژ نت رو میخوررررره
    آدرس اینستا رو به من میدین؟ من ندارم :(
    با پی سی برم شارژ نت خیلی کمتر میره!
    از چه نظر بلاگ ترکیده؟
    خوب عزیز من ظلم میکنی دیگه
    نکن این کارو
    از بلاگفا اومدیم بلاگ لابد از اینجا هم باید بریم اینستا....هی
    حاجی نمیشه به ما هم وام بدید؟؟؟گناه داریما
  • گمـــــــشده :)
  • می گم می گم من با اون+ اول موافقم. :)))
    زودتر راه بندازین این صندوقو باشد که یه گوشی گرفتم...^_______^
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • ممنون حاجی
    خوبی از خودمونه :))
    خواهش میکنیم ما با معرفت به دنیا اومدیم:دی
  • خانم مهندس
  • من اینستا رو پاک کردم:'( 
    دوست ندارم اینستا رو،بنظرم همین محیط وبلاگ نویسی بهتره ;-) 
    حاجی من که رسماً اعتراف میکنم خیلی عقب موندم از عکس ها و پست های اینستاتون
    اصلاً یکی از دلایل کم اومدنم به اینستا این هست که هی میگم یه روز فقط باید اختصاص داده بشه به پیج حاجی!
    بقیه دوستان هم یه روز دیگه!
    خو نکنید همچین
    به کجا چنین شتابان؟
    :(
    خوب شد دعوتت کردیماااا نمیای وب کلاس طلبه های مملکت بالا رفته باشه !!! خو جواب کامنتمون رو هم نمیدی؟...عجب امامه به سری هستی تو ......
    والااااااااا از خود راضی /:
    خو پس نتیجه میگیریم اینستا هووی بلاگ است...نخطه سر خط

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی