حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الکولریه

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ب.ظ
بابام از مسجد اومده
با ناراحتی کولرو روشن میکنه و میگه:
ناراحت میشم میبینم کولر خاموشه!

+ همیشه میدونستم بابام با همه باباها فرق داره
والا...
  • ۹۴/۰۴/۲۴
  • حاجی ره

نظرات  (۲۲)

اتفاقا بابای منم همینطوره..

دعواهای ما برعکس همه سر اینه که ما کولرو خاموش میکنیم بابا میاد روشن میکنه:)
:)
سلام
عیدتون شکولاتی
ای شاله عیدیتون لبخند خدا باشه
سلام
حاجی عیدت مبارک

بابای من اگر ببینه خاموشه با داد و بیداد که چرا این کولر خاموشه روشنش می کنه
خخخخخخخ

البته اینکه کدوم یک از اعضای خونواده تو این گرمای طاقت فرسای قم کولر را خاموش می کنه بر ما مشخص نیست
حاجــــــــــی سلام علیکم!
عیدتون مباااارک
التماس دعا :)))
و شما هم با بعضی آخوندها! 
پدری منم تازگیا این شکلی شده!!!
اصلن از وقتی ساز رفتن زدم رفتارش عجییییب خوب شده با من  و ایضا با کولر!!!
یهو میگه گرم نیست؟نمیخوای کولرو بزنی؟
من و خواهری :o
حاجی من عکس دوقلوهاتونو دزدیم این وقت شب
منتظر یه عیدی خوب از طرف خداباشین
داره براتون کادو پیچ میکنه:))
بابای من میاد کولر رو کم میکنه :|
حالا هزار بار شکر خاموش نمیکنه :||
  • کوثر خانوم
  • کاملا وابسته است به اینکه خونه خودتون باشید یا خونه بابا
  • مهدی شوقی
  • خیلی خیلی خوش بحالتون...


    حسودیم شد...  :))
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • فک کنم باباهامون دوقلو ان حاجی :|
    آخى
    هیچ وقت حاج اقاى سر راهی از نزدیک ندیده بودم. یه کتاب میخوندم نسخه خطی بود قدمتش بر میگشت به زمان های سیاه و سفید تاریخ نوشته بود در زمان های قدیم که هنوز ازمایش دى ان ای اختراع نشده بود بر اینکه بفهمن بچه ای فرزند واقعی باباشه از ترفند کولر استفاده می کردن :|
    + عیب نداره ناراحت نباشین ماها که بچه واقعی بابا ننمون بودیم چه گلی به سر خودمون زدیم :|

    بابای منم همین مدلی
    اصن وقتی میاد خونه کویتی میشه واس خودش
    یه زیر کولر روشنه :))))))
    چه بابای عجیبی دارین :)))
    بابای من همش میگن باید تورو شوهر بدم پس فردا استخون درد نگیرم انقد خونه رو یخخخخخ میکنی:))))
    من بابام از راه که میرسه میپره کولرو روشن میکنه
    ما خاموش میکنیم بابا روشنش میکنه:|:|

    +مضرااب درگیرممم درگیییر:)))جا بگیر میام :)))
    یه امروزو جامو بگیرین از فردا باز بی کارترم:دی
    خوش به حالتون 
    بابای من 50درجه بالای صفر باشه میگه پاهام یخ میزنه و ما هم به خاطرش حاضریم از گرما بمیریم:(
    حاجی من دوقلوهاتونو بخورم دلم غنج میره وقتی عکسشونو نگاه میکنم 
    درسته قورتشون میدم اگه کنارم بودن
    براشون بی زحمت اسفند دود کنید
    بابای منم با کولر خاموش خیلی مشکل داره. دقت نکرده بودم به این تفاوتش!
    ولی مشکل ما اینه که همش باید روشن باشه، دیگه عملا یه وختایی گوش درد و اینا میگیریم! و به بابا راه های دیگه ای برای خنک شدن توصیه میکنیم که دس از سر کولر برداره! :|
  • صحبتِ جانانه
  • منظورشونو متوجه نمیشم!

    ناراحت شدم کولر خاموشه یعنی چی؟

    !

    یک نفر توضیح بدهد

    مسئولین رسیدگی کنن
    یادم رف بگم.. اووووول! المی کجایی الان که نتایج رو اعلام نمی کنن بست نشستی پشت در سایت سازمان سنجش:))
    خدا بهتون ببخشدش و سلامتی اش بده. والاااا
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی