حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الدورس الویرایشیه الاول

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ب.ظ
عدم استفاده یا استفاده نادرست از علایم نگارشی و ویرایشی یه مشکله
و اشتباه نویسی کلمات یه مشکل دیگه و بزرگتر...

جزوات و.درس هایی هست تحت عنوان "درست بنویسیم"
و خیلی چیزای دیگه
خب خواهر من برادر من
دکتر مهندس لیسانسه دانشجور!!!
چرا باید بعضی کلمات ساده رو اشتباه نوشت؟!
زشته والا...

  • ۹۴/۰۴/۲۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۰)

من خودم خیلی کتاب دوست دارم ولی انقد که بی حال و اینام ... خیلی خیلی کم کتاب میخونم :))

+ واقعا هم بعضی وقتا تو املای بعضی چیزا میمونم :| البته نه کلمه های ساده :|

  • خانم مهندس
  • من که خودا رو شکر جزء این دصطه اظ افراد نیصتم:))
    باتشکر از معلمان عظیظم که به من خاندن و نوشطن آموخطن:)))
    پاسخ:
    انا لله و انا الیه راجعون...
    :)

    حاجی زشته...حاجی زشته دانشجو مجید دلبندم نه دانشجور:))

    پاسخ:
    قمیا میگن دانشجور
    :)))
    اگر بدستی اشتباه بنویسیم یه نوع حالت طنزگونه برای نوشته میشه که اشکالی نداره...کتاب زبان فارسی سال سوم دبیرستان اگه یاد همه باشه
    پاسخ:
    بدرستی؟
    چه حرف و سخن متینی
    یاد من نیس
    فک کنم اون زمان از اینا نبود تو کتابمون
    آره زشته .....دانشجور
  • خادم رسانه
  • یه گوشه نگاهی هم به ما بکن حاج آقا
    http://ryazahra.blog.ir/
    بدبختی وسعادت..بیماری وسلامت..فقروغناساخته ذهن شماست..اسپنسر...شمابه هرانچه بیندیشیدهمان میشود
    امان از این دانشجویان بی سواط :)))

    اینجا یک عدد حاجی داریم
    یک عدد حاجی آنلاین
    :))
    بیگ لایک 👍🏻😊
  • فیروزه ای
  • زشته
    خیلی زشته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی