حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

البلا برکتیه

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ق.ظ
روزهام بی برکت شدن
نه به خوندن کتابام میرسم
نه انجام و تکمیل تحقیقام
نه کارای نسخه شناسی
 دعا و قران هم که کمتر از همیشه

+ شبام تا صبح بیدارم
سحر چای میزارم و پدر و مادرمو بیدار میکنم
خودم شش میخوابم...

  • ۹۴/۰۳/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

سر شب اگه بخوابین بنظرم خیلی فرق کنه
اخه خواب سرشب اصن یه نیروی خاصی میده به وجود ادم
البته شما که کلا با خواب مشکل دارین..
سخته..

اینا سختیای زندگیه!
حاجی دقیقا! حالا شش هم نخوابیم، پنج!
تازه من برای حضرت همسر چای هم میریزم که از خواب پامیشن؛ آماده خوردن باشه!
ولی چجوره که به کاراتون نمیرسین؟! معمولا ماه رمضون زمان کش میاد!
اونوخ میتونم بپرسم دخیخاااا چیکا میکنین؟؟!!!!!

مدیونین اگه فک کنین خودمم اینطوریمااا


حاجی یه ذکری هست برا برکت افتادن تو وقت
هر کاری کردم یادم نیومد
شوما خودت استادی خودت ذکرشو بگو
:)

نچ نچ نچ
چقدر بد
باید به فکر یه مدیر برنامه باشی
:دی
:لول
:یوهارهارهار
زن بگیر برکت میاد به زندگیت 
نمی دونم چی شده که توفیق خیلی چیزا ازمون گرفته شده...
منم اینجوری شدم
برا همدیگه دعا کنیم :)
  • مهندس بهشت
  • حاجی نماز روزه هاتون قبول برای ما هم دعا کنید
    تقریبا مثل من 

    دنبال یه راه باش به منم بگو بزنم به زخمم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی