حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الاینجا و الاونجا

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ
میگن: پستات غمگینه
چته؟
میگن:وبت غمگینه
ببخشید دیگه نمیخونیم.
میگن: خوندن پستا حالمونو خراب میکنه
واسه همینه سر نمیزنیم...

بهش فک کردم
دیدم من همه غما و ناراحتیامو اینجا خالی میکنم
اونم معمولا زیر پوستی و در قالب طنزه
اما امان از مخاطب زرنگ
عوضش پیچ اینستام همه شادیا و خوشیامو به نمایش گذاشتم اونجا
الان که دوستان میگن
عکساتون غمگینه
یا آنفالو کردیم چون خیلی غمگینه عکساتون
من افسرده ام عایا؟!


+ واقعا هرچی فک میکنم غمی تو عکسام نمیبینم
حتی برعکس...
  • ۹۴/۰۳/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۵)


من ناخوداگاه خودمو جای شما میذارم با خوندن پستا؛مخصوصا غمگینا...
همش دوس دارم براتون یکاری کنم ولی نمیشه
کماکان میخونم؛وبلاگتون هم خیلی خوبه
+ایضا عکسای اینستا
++از محیا بیشتر عکس بذارین
  • مهندس بهشت
  • به جون خودم من اینجا کام گذاشته بودم
    حاجی پاکش کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    میخونیم ولی نمی دونیم چی بگیم:-) 
  • خانم مهندس
  • نسبت به قدیما یکم فضا غمگین تر شده ولی نه اون قدرا که بخوایم اینجا رو نخونیم ;-) 

    +هرچی هم غمگین بنویسی،ما همیشه هستیم و میخونیمتان و از نوشته هاتون لذت می بریم ;-) 

    ما که اینستا نداریم عکساتونو نمیبینیم
    ادم با نوشتن فکرش جهت پیدا میکنه و راحت میشه
    نماز و روزتون قبول
    برای ماهم دعا کنید زیاد

    پاسخ:
    صفحه اینستای بنده در پیوندها هس
    نیازی نیست اینستا داشته باشین.

    بله همینطوره

    قبول حق
    دعاگوی دوستان مجازی هستیم
    حاجی بعضیا چه میفهمن 
    وقتی یه موضوعی رو دل آدم سنگینی میکنه یعنی چی؟
    پاسخ:
    خدارو شکر همه میفهمن
    کیه که دل خوش و آسوده داشته باشه این زمونه؟!
    همممم...
    عادم باس دلش شاد باشه... پست بهانه ست
    پاسخ:
    همینه
    پست وسیله اس
    سلام
    آدم بعضی وقت ها خب دست خودش نیست غمگینه. بالعکس بعضی وقت ها هم شاده. یادم هست که این تغییر و تحول حال آدمی یک جوری درس خداشناسی بود و می شد باهاش به وجود خدا پی برد.
    بگذریم، حافظ میگه:
    با دل خونین لب خندان بیاور همچو جام
    نی گرت زخمی رسد آیی چو چنگ اندر خروش!

    شما هم که خروشی نکردید.
    پاسخ:
    سلام
    خروش ما با یه پست خاموش میشه
    :))
    به جز ناراحتی ها اگر از خوبیها و خوشی ها هم بنویسید خیلی خوبه.
    با تشکر
    پاسخ:
    انگیزه ای براش نیس...
    برعکس اینستا
    الاینجا و الاونجا

    کلا بخش اعظمی از باز طنز وب رو این عناوین به دوش میکشن...

    کمتر پیش میاد از عنوانی خندم نگیره.. 
    :))
    پاسخ:
    گوارای وجود این خنده ها
    همیشه شاد باشید انشا الله
    ما هم تو اینستای شما غم زیاد نمیبینیم... 
    بعدشم بنظر اصلا افسرده نمیاید...
    بعدشم،
    نکته مهم اینه که غم و رنج و درد و الم "هست"، مهم اینه که بتونیم قبولش کنیم و هضمش کنیم...  
    من خودمم گاهی "سعی" میکنم تو وبم غمگین ننویسم.. ولی دیگه بعضی وقتا نمیشه! 
    مثلا ادم نمیتونه که وقتی تو مشکلی داره دست و پا میزنه و میخواد به خدا بگه حلش کنه، نمیشه اون درخواست رو با خنده بگه که!! میشه؟ داریم؟؟ خب طبعا غم داره.. 

    ولی مثلا یه "اینا سختیای زندگیه"  که آخر یه پست میاد، آدم خندش میگیره..  چون در عین قبول واقعیت، خنده هم میاد کنارش و میگه : دنیا همینه..
    پاسخ:
    چه مطالب خوبی گفتین...
    کاملا موافقم
    وب که برای تخلیه س اصن چیز عجیبی نیس که پستاتون غمگینه و همه ی غماتونم اینجا خالی میکنین:|


    +

    بابا ملت زن میخواد اقا زنش بدین این تن بمیره اگه دیگه غم گین نوشت""

    اینی که شما بگین زن بگیره دیگه اصن نمی نویسه که غمگین باشه:)))))


    ++آدرس وبشو گم کردم وگرنه میزاشتم ببینین مردم با چه مشکلاتی شاد زندگی میکنن دم دمای کنکورم بود هعی خواسدم یه جا سیوش کنم وقت نشد
    واقعا ادمه جالبی بود هزار تا مشکل داشت از نقص عضو گرفته تا تنهاش گذاشتن اعضای خونوادش
    ولی شاد زندگی میکرد
    چون باید زندگی کرد بالاخره
     حالا میخوای افسرده باشی زندگیو به خودت زهر کنی
    یا میخای شاد باشیو از زندگیت لذت ببری
    پاسخ:
    هرچی شما بگی استاد المی!
    :)))
    حاجی ماصرفن جهت دیدن پستای اینستای شما
    این نرم افزار کذایی رو نصبیدیم
    همش جَک و جونور بود و عروسی ..
    البت حسرتای ظریفی هم به چشم میخورد ..
    ولی خو طرف الکی گفتع .. بهونه آورده.. 
    والا
    پاسخ:
    محبت کردین
    اره یه حسرتهای ظریفی هس...
    ولی خیلی ظریف
    تو خط فکریت نیستن 

    بابا ملت زن میخواد اقا زنش بدین این تن بمیره اگه دیگه غم گین نوشت
    پاسخ:
    اصن اگه دیگه نوشت اون موقع
    :)))
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • توفیق کند برای شما خدا یک عدد ازدواج

    پاسخ:
    آمین...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی