حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الکتیه

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ق.ظ
واسه بابام کت و شلوار گرفته بودن
خییییلی بهش میومد و خوشگل شده بود
داشتم لباس میپوشیدم
خواهر بزرگه ام میگه:
واسه حاجی ام دیگه باید یه کت و شلوار بگیریم
میگم: عمرا
من عروسی خودم کت و شلوار نمیپوشم, الان بپوشم؟!
میگن: چرا؟؟؟
میگم: خوشم نمیاد خو، همین پیراهن و شلوار...

همون موقع نگام میفته به کت آبی گردن غازی!!! براقی که یقه اش پره نگینه
تا نگامو میبینن میگن:
چی شد؟ حسودیت شد؟
میگم: این مال کیه؟؟؟
میگن: کت و شلوار داماده
با پوزخند میگم:من فک کردم زنونه اس...

+ همه شونو چسبوندم به دیوار
  • ۹۴/۰۳/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۳۷)

انصافا خیلی قشنگ گفتید حاجی :))))

  • کوثر خانوم
  • حاج آقا گفتن به شما تو وبتون مث این میمونه که تو عروسی به معلمت بگی آقا یا خانوم معلم
    خدمه هواپیما حسابدار بانک و خیلی های دیگه هم لباس دارن واسه کارشون درست مثل روحانی ها پس باید روز عروسیشون هم با همون بیان کت و شلوار پوشیدن نه آدمو کافر میکنه نه ترویج فرهنگ دشمنه :)
    سلام علیکم ورحمة الله وبرکاته!
    خیلی عالی بود حرکت!
    ولی الان که فک میکنم واقعا بیشتر بهشون میاد زنونه باشن!

    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
    منم واقعا فک کردم زنونه اس
  • آقای همکار
  • خُب استفاده از بعضی چیزها یه فرهنگ خاص میخواد که هرکسی نداره!!! تا یه چیزی بخواد در فرهنگ بعضی ها جا بیفته باید زمان سپری بشه چون اینگونه افراد از زمان خودشون عقبتر هستن! همونطوری که چند سال پیش پوشیدن بعضی از لباس ها براشون زشت بود ولی الان میپوشن!
    پاسخ:
    کسی که از خودش فرهنگ داشته باشه
    دنبال فرهنگ خاص و بیگانه نیس...
    حالا مگه کت و شلوار چشه خیلی هم خوبه

    فقط خدایی این نگین داراش مزخرفه

    پاسخ:
    اصلا خوشم نمیاد
    خفه میشم توش...
  • محمدهادی علی بابائی
  • طیب الله انفاسکم
    قدس الله نفسکم الزکیه :)
    پاسخ:
    روحی لک الفدا
    ههههه خیلی باحالی مث همیشه..پس چی فک کردن حاجی ما یه دونس حاجی ما دُر دونس;-)
    پاسخ:
    منتظر ادرس وبتونیم همچنان
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • :)))
    پاسخ:
    :))
  • مهندس بهشت
  • آی حاجی روزی رو ببینیم که نه تنها از این کت و شلوارها بپوشی یه کراوات هم روش و ...........
    زیاد دور نیست اون روز
    پاسخ:
    من غلط بخورم...
  • مهندس بهشت
  • بعدم الان که نزدیک 5سالینا هست این کت و شلوارا مد شدن
    پاسخ:
    بی ارزش ترین چیز تو عالم واسم مده...
  • مهندس بهشت
  • حاجی حسودیت شده دیه نپیچون
    پاسخ:
    لباس زنونه جلف نگین دار حسودی داره اخه؟!
    والا...
  • گمـــــــشده :)
  • یا به عنوان و متن..:)))))
    پاسخ:
    لطف دارین
    :)))
  • گمـــــــشده :)
  • من نمی دانم به کامنت دوستان بخندم نصف شبی یا جوابای شما...
    :)))
    پاسخ:
    الجمع مهما امکن اولی من الطرح
    راستی سلام
    پاسخ:
    علیک سلام
    پای مام باز شد اخر به این بلاگ 

    همشم مقصر شمایی 

    همششششششش 

    بابا خسته شدم یه ١٠ سالی هست گیر زن گرفتنتن یه ملت زود تمومش کن دیگه 

    منو نمیشناسی زور نزن حاجی ولی من تورو خوب میشناسم 
    پاسخ:
    مگه با زور بیارنتون
    حتما باس با لگد مینداختنتون بیرون؟!
    والا...

    دست من بود که دبیرستان زن گرفته بودم

    میزاشتی زور خودمو بزنم حالا
    :)))
    آبی براق نگین دار! هوس کردم یکی برا خودم بخرم:)
    حاجی از همین الان برادر زن بازی؟؟؟؟
    من شنیده بودم خواهر شوهر بازی در میارن برا تازه عروسا
    ولی تیکه از طرف برادر زن امری نوین است که شما گویا از 
    پیشگامان این مساله هستین!
    طفلی داماد ....
    حاجی داماد محترم رو پودرش کردین بنده خدا
    پاسخ:
    وظیفه برادر زن همینه دیگه
    کلا لباسای آقایون همشون زشتن
    😊😊😆"""

    :)))) باهات ناجور موافخم:دی

    البته یه سری پیرهنا هسدن به نظرم خوشجلن ولی مشکل منکراتی داره و دستای سفید و کم مویی را میطلبه => پیرهنای چهارخونه ای که تا رو ساق دست مردا بالا میزنن^__^
    قیافه پدرتون خعلییی برام اشنا بود!!!!!

    کلا لباسای آقایون همشون زشتن
    😊😊😆
    پیچ تون رو در اینستا دنبال میکنم!
    خب! معلومه شما نیاز به کت و شلوار ندارین! طلبه لباس داره خودش!
    الهههههههههههههههههههههههههی
    حاجی ما حسود نیست اصن
    ازکجا پیدا کردی گفتی
    بیچاره عروس الان همش میخواد فک کنه ایا زنونه اس؟
    گردن غازی چیه؟کله غازی شنیده بودم گردن غازی نه
  • مهدی اصغری


  • سلام
    وب زیبایی داری
    دوست داشتی به منم سر بزن





    خیلی باحال بود.
    پاسخ:
    قابلی نداشت...
    حاجی جون یه سوال داشتم :
    حاضر جوابی مادرزادیه یا اکتسابیه ؟
    پاسخ:
    هر دو
    حوزه قسمت اکتسابش رو حسابی پروبال میده
    کاش میشد کامنت بچه ها رو لایک کرد
    پاسخ:
    الاعمال بالنیات
    امیدوارم بتونی سلیقه ی قشنگت رو تا آخرش حفظ کنی‌ :)
    پاسخ:
    ادم مجبور نیس متاهل بشه به هر قیمتی که
    انشا الله حفظش میکنیم و ترقیشم میدیم تازه
    :))
    جمله ی آخر عالی بود...
    پاسخ:
    گوارای وجود
    عوووووووووق

    البته هرکسی سلیقه ای داره
    ولی خو

    عووووق
    ؟!


    کت شلوار داماد باید همون تیپ سنتی داماد باشه
    کت و شلوار مشکی ساده
    با لباس سفید
    :))))
    منه دختر لباسم بی جینگیل مینگیل تر از داماده
    زشته دیگه خدایی

    بفرما
    این بچه دنبال بهونه بود
    خوب شد حالا سوژه دادید دستش؟!؟!
    پاسخ:
    باید نداریم
    باید لگد زد زیر همه بایدها
    برااااااااق؟؟ نگیننننن؟
    پاسخ:
    بوخودا...
    من واقعا فک کردم زنونه اس
  • خانم مهندس
  • :)))))))
    خیلی باحال بود:))
    پاسخ:
    نوش جان مهندس جان!
    سلام
    میگم بهتر نیست اصلا شما عروسی نگیرید؟ همون صیعه عقد رو تو محضر بخونید و دست خانمتون رو بگیرید برید سر خونه و زندگی. این طوری نه کت می خواد، نه دردسر و رسم و رسومات عروسی
    پاسخ:
    سلام
    عروسی حقیقی هم همینه
    البته با ولیمه عروسی که مستحبه
    فک کردین ایمه معصومین تالار میگرفتن واسه عروسی با ارکستر؟!
    حاجی واقعا اینستاگرام جالبی داری از لحظه های حساس عکس میگری عکاس قهاری هستی حیف نمیدونم چرا اینستا رو گوشیم نصب نمیشه...گوشی فقراست والا
    پاسخ:
    لطف دارین
    موبایل عالی متعالی انشا الله بزودی
    امیدوارم که روزی بیاد که شما به مرحله ای از "زن شهیدی"! برسید که حتی پاپیون هم بزنید همراه کت براق و بیاید اینجا بنویسید برامون با ذوق و شوق و افتخار!
    :)))
    پاسخ:
    اول خواست خدا
    بعد خواست خانومم
    خدا از پاپیون خوشش نیاد فک کنم
    :)))
    انقدر بدم میاد از کت و شلوارهای براق و تزئین شده...
    کت تک بیشتر دوست دارم...جوان پسندتره...
    پاسخ:
    فقط کت کتان و تک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی