حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الولشیه

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۵ ب.ظ
از طنزهای روزگار اینه که...

+ ولش کن اصن.
  • ۹۴/۰۳/۲۳
  • حاجی ره

نظرات  (۷)

  • جلال کرتوماج
  • دیدی آخر حبِّ دنیا دست و پایم را گرفت؟ رفته رفته دل ربود از من، خدایم را گرفت؟ چشمه اشکم نمی جوشد چرا؟ علت ز چیست؟ من چه کردم که خدا حال بکایم را گرفت؟ من به دنبال عبادت ها که نه اما چرا... لذت گوشنه نشینی و دعایم را گرفت.... بازی دنیاست گر بی درد و غم بار آمدم و چه بد شد این دل ، درد آشنایم را گرفت.
    (وبلاگ با حالی دارید حاج آقا . اگه وقت کردید به وب من هم نگاهی بندازید.
    پاسخ:
    به روی چشم
    حاجی پس چرا میذاریمون تو خماری ؟
    پاسخ:
    واقعا حسش رفت که بگم.
    حاجی خییییلی باحالی
    موتوشکرم که دوستان مجازی رو بطور مجازی بردی عرسی خواهرگرام
    ضمن دعای فراوان برای خوشبختی شون.
    یه چیز بگم؟اییین همه مارو تحویل میگیری, هی انلاین از همه چی عکس میذاری, خوب اون بعد خبیث بعضیا شاید بیدارشه , همچین از ته دل واسه مزدوج.شدنتون دعا نکنناااااا
    حالا نه همه, بعضیاااااا
    والا
    پاسخ:
    نه مطمینم اون بعضیا هم واسه خلاصی از دست ما که شده دعا میکنن
    سلام بر رفیق خودم حاجی کاردرست شهر قصه ها:D
    حاجی جون خونه ما که -بلاگفا- واقعا به ... رفت مگه منم بیام بلاگ بنویسم چرتوپرتای ذهن درگیرمو:دی فقط نمیدونم امکاناتش راضیم میکنه یا نه:))
    پاسخ:
    سلام بر حضرت دوست
    الحمدلله که ترکید از آه مظلومان
    شما تشریف بیارین
    راضیتون نکرد
    واستون سفارشی سازی میکنیم.
    والا...
    ینی من دلم نمیاد نَیام و به عنوانهای پُستاتون نخندم
    (((:
    روحم شاد میشه
    حالا متنشون زیادم مهم نیس
    :سوت
    پاسخ:
    :))))

    خیلیا میان فقط تیترو میخونن
    اولین نفر نیستین!
    :)
     سلام
    کاش این طور بود که می شد هرچیزی رو ول کرد.
    پاسخ:
    سلام
    میشه
    همت میخواد و توفیق
    نه بگید راحت باشید
    بگید خب، بگید!
    پاسخ:
    شقشقه هدرت...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی