حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

لازمه العروسیه

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ب.ظ
فردا شب عروسی خواهر کوچیکمه...

+ دارم در بدر دنبال کلاس رقص فشرده میگردم.
  • ۹۴/۰۳/۲۲
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

  • نیمه سیب سقراطی
  • خب باید اعتراف کنم از اینجا خوشم اومده :)
    پاسخ:
    هنییا لکم
  • گمـــــــشده :)
  • مبارک باشه حاجی..یادم رفت تبریک بگم..عروسی خواهر گرام رو می گم...
    ان شاالله نفر بعدی شما باشین...فکر کنم تک مجرد منزل پدری هستین..
    :))
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • چطورقصیدین؟! با رسم شکل :|
    سلام...
    ان شاالله قسمت خودتون شه ب زودی زود...
    مبارک باشه:)
    +عاغا منم همون سوال بهانه گیر رو دارم:|
  • مهندس بهشت
  • خب آقا من حاضرم کلاس بذارم به صورت فشرده فقط قیمتش یه خورده بالاستا
    مبارک باشه ایشالا به چای هم پیر بشن
    سلام
    چرا من تازگی از حرفای شما سر در نمیارم!
    مگه شما نگفتین خواهرتون رفتن سر زندگیشون!
    همون خواهرتون که سر عقدشون رسیدید دیگه!

    ایا این داستان مربوط به دو خواهر مجزاست، یا یک نفر!0_o
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیر همون خواهر کوچیکه اس
    بعد عقدش رفت سر خونه و زندگیش
    امشب هم داره جشن عروسیشو میگیره
    و میره خونه خودش انشا الله
    تا الان خونه مادر شوهرش بود.
    آقا پیدا کردی به ویول هم خبر بده باتشکر
    ^_^
    به به. چقدر خوب
    تبریک میگم .خوشبخت شن ایشالا
    به سلامتی...
    عاقبت بخیر شن ان شاء الله...لبخند.
    من اصن تو این بروز شده هاا نمیرفتمااا نمیدونم چی شد رفتم دیدم آپ کردین:)))
    خدام میخواد من اول شم^___^

    شما دو تا قر بدین که...
    میترسم کتک بخورم هیچی:دی

    یه لحظه فکر کردم وب هاجی نیستاا این شماره هارو برداشته هول برم داشت گفتم بیا الان میگن این دیوونه کیه اومده میگه اوول اولل >__<
  • خانم کارمند
  • :)))))))
    اوووووللل اووووللللل

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی