حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الجبلیه

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۵۸ ب.ظ
دوست دارم یه هفته برم تو کوه زندگی کنم...
  • ۹۴/۰۲/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۷)

بعضی وقتا ک شدیدا کلافه م چنین علاقه ای ب بیابون خشک و سوزان دارم!
کوهم دوس داره شما یه هفته توش زندگی کنین!
:|
واقعا فک میکنی دوستان اهل تذکرن؟!
همه آخوند ها که مث هم نیستن
بعضی خوبن 
بعضی هم مث شما بهترینن 
پاسخ:
فک میکنم دوستان هوامو دارن

حالا کار و ایده خودتون بود یا حاصل تذکر دوستان؟!
منم میام...
حاجی هر جا بری اسمون همین رنگه !
بابت کامنت قبلی عذر خواهی میکنم
پاسخ:
خودتون به این نتیجه رسیدین
یا دوستان تذکر دادن؟!

سلام. دوست دارم هر جایی از طبیعت برم ( کوه، دریا، دشت، بیابون، کوه، جنگل ) ولی یه مدت از این ادمیزاد دور باشم :)
-
یک مطلب جدید با موضوع"استرس شما را به کشت می دهد" در وبلاگم منتشر کردم. خوشحال میشم بیاید و نظرتان را بیان کنید.
  • متصدی امور اموات
  • fek konam manam bayad das be kar sham
    faght kooho biyaboon javab nemide
    ye sare beram oonvar...
    vala...
    کوه رو برای پیاده روی بیشتر دوست دارم

    ولی کلا همیشه دوست داشتم کل عمرمو برم تو جنگل زندگی کنم
    تو این کلبه های چوبی
    تو دل طبیعت
    کنار یه رودخونه
    با کمترین امکانات
    یه زندگیه ساده

    حتی فکرشم برام شیرینه:دی

    در هوس خیال او همچو خیال گشته‌ام
     وز سر رشک نام او نام رخ قمر برم
     این غزلم جواب آن باده که داشت پیش من
     گفت بخور نمی‌خوری پیش کسی دگر برم
    دعوتتون میکنم بیاید روستای ما
    هم کوه داره هم سد داره
    هم باغ و جای باصفا داره هم یه عالمه الوچه داره الان اگه بیاین برای خوردن
    هم اسب میدیم که سوار شین:))
    lما نیز ما نیز
    من میخوام یک ماه یه جای خلوت باشم. یه جنگل که کنارش یه چشمه کوچیک باشه...
    خسته ام...
    منکه دوست دارم کلا توی کوه جنگلی زندگی کنم, مثل زیراب, البته با ی نت درست و ی ماشین
    اگه الان شما جای من رو این صندلی نشسته بودید نیم ساعته میرسیدید به کوه های سر سبز و پر طراوت شمال :)
    از اون مدل کوه هایی که نفس میکشین همه وجودتون تازه میشه :)

    کاش می شد واقعا
    آوارگی و کوه و بیابانم آرزوست...
  • گمـــــــشده :)
  • به یاد المی..اوللللل..
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی