حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

المهر البلا مهر

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ب.ظ
اومدم خونه رفقا
یکیشون در حال ازدواجه
واسه اون یکی داره تعریف میکنه
از عکس العملای بامزه دیگران در مورد ازمایش
آخر نفهمیدیم ازمایش منفیه درسته یا مثبت
هرکدومو بگی یه عده اشتباه برداشت میکنن

از مهریه میگه
که چهارده تاس
میگه
خواهراش مهریه هاشون خیلی بالا بود
ولی گفتم
مهریه دینه گردن مرد
من همچون دینی رو قبول نمیکنم که از پسش برنیام.
گفتن
حالا آخر نظرتون چیه با همین مهریه مثه خواهراش؟
یه کم من من کردم و موکول به بعد
همون چهارده تا رو قبول کردن...

+ دلم گرف بدجور
  • ۹۴/۰۲/۲۱
  • حاجی ره

نظرات  (۷)

خدا شانس بده والا
حالا جدا مثبتش خوبه یا منفیشo_O
فاطمه زهرا گفته اگه زنی بر اخلاق بد همسرش صبر کنه بر نداریش صبر کنه و مهریه اشو به مردش ببخشه روز قیامت با من محشور میشه
خوبه که مهریه ادم کم باشه اما پسرای الان یه دست میزنن به جیبشونو میگن بفرما خونه بابات دخترا با مهریه بالا کمی احساس امنیت میکنن تقی به توق بخوره نمیگن برو خونه بابات من خیلی از پسرا رو دیدم که این اراو میکنن و زنشون به خاطر بچه هاشون هم تحقیرهارو تحمل میکنن هم گند کاری پسرارو
اما یه چیزی هم هست پسری که از خداش بترسه به خاطر خدا زنشو احترام میزاره
حاجی حالا ناراحت نباشید ایشالله یه دونه از اون فرشته هاش خیلی زود به پستتون میخوره فقط حواستونو بیشتر جمع دور و اطراف کنید :)
شدیدأ با نظر مغنا مواااااافقم👌

هعی حاجی

هعی.....

خداروشکر که هنوز حالش رو داری. حسش رو داری. خدا تا از حال و حسش نیفتادید بهتون بدید

هوم به نظرم مهریه اگر 14 تا قراره باشه حق فسخ نکاح رو باید برای دختر در نظر بگیرن و داماد به عنوان شرط ضمن عقد قبول کنه این یه مورد رو. 
سیفون لازم شدی حاجی!


مهریه قرارداد بین خانوادها
که هیچ ربطیمام به ددختروپسر نداره 
حتی اجازه نظر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی